חלק 5-11 דקות

99 5 4
                                    

שבוע עבר מהמריבה שלי ושל תום,הוא ישן בבית שלו ולא אצלי בבית,הוא לא מפסיק להתקשר ולשלוח הודעות,עוד שבוע אנחנו יוצאים לחופש הגדול ואמא שלי מגיע לארץ לשבוע,תכננו שנספר לה על זה יחד,אבל האופציה שלא לספר לא קיימת גם אם הייתי רוצה,רואים את זה עלי,אני לא מסוגלת לסלוח לתום כמה שהייתי רוצה,לפני שהתנשקנו בפעם הראשונה הבטחנו אחד לשני שאף פעם לא נשקר אחד לשניה ונספר הכל,רק שהבטחנו את זה זו לזה הסכמתי לו לנשק אותי,אבל הוא הרס את ההבטחה שלנו.
הלילות בלי תום היו קשים ומלאי בכי,חרדות ופלאשבקים לזוגיות הקודמת שלי וללילות לבד לפני שתום עבר לגור איתי ושלא תטעו אני עדיין שלו,לתמיד גם אם אני כועסת.
***
שתיים עשרה בלילה,דפיקות בדלת,תום דופק בחוזקה ולא מפסיק.
אני מתקדמת לכיוון הדלת,"עוף מפה תום" אמרתי בצעקה,"אני לא זז מפה עד שאת סולחת לי" אמר בקשיחות,"אתה לא מבין שאני לא יכולה לכעוס עליך?" שאלתי,"אני אוהב אותך" אמר מעבר לדלת,פתחתי את הדלת ועמדתי מולו בקשיחות,"יש לך 5 דקות" אמרתי מנסה להיות קשוחה,"אני מצטער,אין לך מושג כמה אני אוהב אותך" אמר וחייך את החיוך הזה שלו,"גם אני אותך" אמרתי בלחש,הוא התקרב אלי ושם את ידו על מותנאי,"אני מבטיח לך שאני בחיים לא ישקר לך" אמר ונשק לשפתי,הוא קרע ברך לפני והוציא מכיסו קופסא קטנה בצבע אדום,"אור אני רוצה שתיהיי האישה של חיי,תתחתני איתי?" שאל בחיוך,"כן" אמרתי מאושרת,הוא קם וקפצתי עליו בחיבוק.
התנשקנו נשיקה ארוכה,הוא נצמד אלי,"אני כל כך מצטער אור שלי" אמר בלחש,"אני סולחת" אמרתי בשקט ונשקתי שוב לשפתיו,"אישה שלי" לחש קרוב אלי,"גבר שלי" אמרתי חזרה.
תום שם את הטבעת על האצבע שלי הראתי לו בהתרגשות,זה היה הטבעת הכי יפה שראיתו בחיים שלי,רואים שהוא מכיר אותי טבעת כסופה עם יהלום קטן באמצע.
דפיקות בדלת,תום הלך לעבר הדלת ופתח אותה,זה היה אלעד,"מה אחי?" שאל תום,"אסור לקפוץ?" שאל,"לא" התערבתי,"יש לך בעיה איתי אורצוק?" שאל אלעד,"תזהר" אמר תום לעברו בקשיחות,"מה יש?" שאל אלעד,"תגיד מתישהו באמת אהבת אותה?" שאלתי אותו,"מה את רוצה?" שאל,"שמור על הפה שלך" כעס עליו תום,"לא מתאים שאתה משחק בנויה" אמרתי,"זה בגלל ההריון?,היא מדיימנת דברים" אמר בזלזול,"סתום תפה שלך" אמר לו תום ונתן לו אגרוף לעיין,"בלי אלימות" אמר,"אתה תספר לה או שאני?" שאלתי אותו,"איך התאהבתי בך" פלט אלעד,"מה?" השתתקנו אני ותום,"כן,מה זה לא היה ברור?,אבל העדפת את המטומטם הזה" אמר,"בגלל זה לא רצית שאני יציע לה?" שאל תום בכעס.
לא עברה שניה ואלעד שכב את הרצפה ותום מכה אותו,"תפסיק" צעקתי אך תום לא הקשיב?התחלתי לבכות,תום הבחין בזה והפסיק,"מצטער אור שלי" אמר בשקט,"מה עובר עלייך?" שאלתי בשקט,"לא יודע מה עבר עלי,אף אחד לא ידבר אלייך ככה אור שלי,לא עוד אני איתך" אמר והתקרב אלי,התרחקתי ממנו,דמעות בעני,"עופו מפה" הם לא זזו ממקומם,"לכו כבר" אמרתי בצרחות דוחפת אותם לכיוון הדלת,"אורצוק" אמר תום בזמן שאני דוחפת אותו החוצה,טרקתי את הדלת ישבתי על הרצפה ובכיתי כמו שלא בכיתי בחיים שלוש שעות בהן אני לא מפסיקה לבכות,חושבת על התקופה האחרונה ולא יכולה לנשום,חשבתי על אורי הבת שלנו על תום על הנישואים על לספר להורים.
לא הפסקתי לבכות הרגשתי כאב,אני לא רבה עם תום כי אני כועסת עליו,אני פשוט מפחדת.

הייי
הפרק היה קצר אבל הפרקים מעכשיו יהיו בערך באורך הזה כי ככה יצא פרקים הרבה יותר מהרר
אם יש לכם רעיון איך להמשיך תכתבו לי❤️

אור שליWhere stories live. Discover now