1.bölüm

467 28 2
                                    

Violetta'nın ağzından;
M:Viluu,kalk kızım bak saat kaç oldu.
V:Anne,lütfen biraz daha uyuyayım nolurrrrr.
M:Kızım hadiii,bak Cami geldi,iki saatdir aşağıda seni bekliyor,kız ağaç oldu.
V:Ne?!Cami mi geldi?Hemen geliyorum deyip yataktan fırladım.Annem gülümseyerek aşağı indi,ben de hemen hazırlanmaya başladım.Camiyi gerçekten çok seviyorum,bitanecik kuzenim benim.Giyindikten sonra aşağıya indim.
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................
C:Merheba,uykucu nasılsın?
V:Merhaba,iyiyim de,sen dalga geçmesen diyorum.
C:Noldu kuzen niye canın sıkkın senin?
V:Tüm günümü evde boş boş oturarak geçiyorum Camila.Çok sıkıldım.
C:Hadi,o zaman çıkalım sınemaya falan gidelim.
V:Hayır,hiç halim yok.Hem biliyorsun dışarıya pek çıkmam.
C:Hem evden dışarıya adımını atmıyorsun,hem de sonra canım sıkkın dıyorsun,hadi gell,mızıkçılık yapma.
V:Tamam o zaman deyip annemden iznimi aldım,kahvaltımızı yapıp dışarı çıktık.Pek dışarı çıkmadığımdan kendi ülkemdeki parkları,sinemaları falan hiç tanımıyorum.
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Yürürken Caminin çantasından bir kağıt düştü,eğildim aldım ve Cami'ye uzatdım
V:Cami,bu broşür ne?
C:Yeni bir müzik okuluna kayıt oluyorum :))
V:Nasıl bir okul bu?
C:İşte gidip kayıt yaptırıyosun,haftaya sınav var,sınava girip öğretmenlerin karşısında şarkı söyleyip dans ediyorsun,beyenirlerse, artık okula başlayorsun.
V:Ne güzel bir şey bu..Demek ki,hayallerini gerçekleştirmen için eline bir fırsat geçti,gerçekten seni çok tebrik ediyorum kuzen-deyip ona sarılırım.
C:Ee sen de müziğe bayılıyorsun,sen de gel kayıt yaptır.
V:Hayır,yapamam,annemler izn vermez.
C:Ben teyzem ve eniştemle konuşurum.
V:Sence izn verirlermi buna?
C:Niye vermesinler ki-dedi ve saatine bakti-oh,Vilucum benim şimdi gidip kayıt yaptırmam lazım unutma son kayıt işlemleri yarın bitiuor,sen annenleri ikna et hem de birlikde gideriz yeni okula.hadi bye dedi ve gitti .Ben de eve döndüm.

Eve geldiğimde herkes evdeydi,konuşmak için cesaretimi topladım annemlerin karşısına çıktım veeeee......

Hayatım değişiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin