V:Nee?!Ne yaptım ki ben hocam?
M:Violetta bilmemiş numaralrı yapma-dedi ve bilgisayarda bir video açtı.Videoda biri müzik odasını dağıtıyor,enstrümanları,gitarları kırıyordu.
V:İyi de hocam,bunun benimle ne alakası var ki?!
M:Violetta,bu dün çekilmiş bir video ve sen yaptın bunu.
V:Hayır,hocam,ben o sırada evdeydim.
M:Violetta,kırılan gitarın üstünden senin bilekliğin çıkmış,şahitler de var bunu inkar edemezsin,şimdi eşyalarını da al git.
Ne yapa bilirdim ki?!Belli ki,bana tuzak kurulmuş,ağlayarak odadan çıktım ve notlarımı da aldım,çıktığımda Francesca sırıtarak bana bakıyordu,yüzde yüz o yapmıştır.Studiodan çıktım.Eve doğru yürümeye başladım.Şu an Leon'a çok ihtiyacım var.Bana teselli edecek laflar söylemesi,bana sarılması,bana gülmesi.Bunlara o kadar ihtiyacım vardı ki.Bana iyi gelecek tek kişi oydu.Ama onu arayamazdım.Çünki bugün abla-kardeş gezeceklerdi.Leon'un moraliniz bozmak istemiyorum diye düşünerek eve gelmişdim,hala çok ağlıyordum,içeri girdim.
C:Vilu,noldu canım?Ben de Camiye her şeyi anlattım.
C:Tamam,Vilu,sana iftira atmışlar belli ki.İNŞALLAH bir iki güne her şey ortaya çıkar,senin suçsuz olduğunu anlarlar.
Teşekkür edip yukarı-odama çıktım ve uyudum.
Violetta'nın rüyası;
V:Leon,lütfen,bırakma beni,lütfen.
L:Violetta,az kaldı,tut elimi,hadi birtanem,az kaldı.
V:Leon,yapamııyorum,ulaşamıyorum sana.Aaaa..
L:VİOLETTAAAAA....
Rüyanın sonu.
,,Leon"diye bağırarak uykudan uyandım.Odama Leon girdi,herhalde ben uyurken gelmiş.
L:Tamam,birtanem,sakin ol,noldu?hemen anlat-diyerek başımı omzuna yasladı.
V:Leon rüyamda uçurumun dibindeydim.Sen ,,elimden tut" diye bağırıyordun,bense sana ulaşamıyordum,sonra ise uçurumdan aşağıya yuvarlandım.Bunları söylerken hıçkırarak ağlıyordum.
L:Tamam,canım belli ki rüya görmüşsün,şimdi ağlama,bak ben dayanamıyorum ağlamana.Sen her ağladıkça benim kalbim daha da acıyor,hadi şimdi biraz dinlen ben de kahvaltı hazırlayayımbu gün sadece bizim.dedi ve beni yeniden yerime yatırtdı ve aşağıya indi.
Yarım saat sonra;
Kalktım,duş aldım,en sevdiğim mavi elbisemi giydim,makyajimi yaptim,saçımı kurutup düz,açık koydum....Ve işte hazırımm.Aşağıya indim.
L:Waow,hayatım ne güzel olmuşsun böyle.
V:Aşk olsun,birtanem,başka zaman çirkin mi oluyorum?
L:Yok birtanem,savdece,bugün daha başka göründün gözüme,hadi gel kahvaltımızı yapalım.
V:Tamam,sen de zaten çok yakışıklı olmuşsun-dedim ve gidip kahvaltımızı yapalım.
Kahvaltıdan sonra;
L:Bu güzel bayan bana bu gün eşlik ede bilirmi-dedi ve elini uzatti.Elini tutarak,,evet,tabii ki de"dedim ve evden çıktık.Dışarıda bizi Leon'un spor arabası bekliyordu.Kapıyı benim için açtı(ay çok nazik biri),yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra da kendi yerine geçti.
L:Ee,nereye gidelim?
V:Lunaparkaaaa
L:Tamam dedi ve oraya sürdü,akşama kadar orda bir güzel eğlendik.
L:Şimdi seni çok romantik bir yere götürücem.Dediği yere geldik,Leon gözlerimi bağladı.
V:Ayy,Leon düşücem.
L:Korkma,ben seni tutuyorum.Vardığımızda gözlerimi açtı.İnanamıyorum gerçekten dediği kadar varmış,çok romantik bir yerdi.Denizin kenarında,mum ışıkları ile ışıklandırılmış,keman sesleri her yeri bürümüş,garsondan,kemancıdan ve bizden başka hiç kimse olmayan büyüleyici bir yerdi.Yemeğimizi yedik,romantik müzik eşliğinde dans ettik.Sonra ise çıkıp eve geldik.
L:Beğendin mi?
V:Evet,birtanem,süperdi her şey çok teşekkür ederim.
L:Seni seviyorum
V:Ben de seni deyip bir birimize sarıldık,o gidene kadar kapıda durdum ve sonra içeri girdim.
Sabah;Camila'dan;
Sabah erkenden uyandım,Vilu daha kalkmaz deyip,gidip güzel bir kahvaltı hazırladım,sonra Vilu'yu uyandırmaya gittim,odada yoktu,yatağı da topluydu,telefonu da odada kalmıştı,bütün evi aradım,ama hiç bir yerde yoktu.Telefonu alıp Leon'u aradım.
Leon&Cami telefon konuşması;
L:Alo,merhaba Cami.
C:Merhaba,Leon.Violetta yanında mı?
L:Hayır,ben onu gece eve bırakmıştım en son,noldu ki?!
C:Evde yok,hiç biryerde bulamıyorum.
L:Belki de,yürüyüşe çıkmıştır,bekle ben geliyorum.
C:Tammam,çabuk ol,çok endişeleniyorum.
Leon&Cami telefon konuşması sonu
Vilu'nun ağzından;
Uyandığımda elim kolum bağlı bir kulübede yatakta yatıyordum.Kapı açıldı,hemen gözlerimi kapatdım.Olamaz bu Francesca'nın sesi.
F:Bu gün bunun işi bitmeli.
X:Tamam,efendim.
İnanamıyorum,noluyor burda?Beni kaçırmışlar.
2 saat sonra;
Leon'un ağzından;
Polislere haber verdik,her yerde Vilu'mu arıyorlar.İNŞALLAH hemen bulunur,birtanem çok özledim onu.Birden telefonuma özel numaradan arama geldi.
Telefon konuşması;
L:Alo,Merhaba.
X:Merhaba Leon.
L:Francesca?!
F:Evet,doğru bildin.O zaman sevgilinin de benim elimde olduğunu da tahmin etmişsindir herhalde.
L:Nee?!Francesca sen mi kaçırdın onu?Lütfen bırak onu bak senin işin benimle onun bir suçu yokki.
F:Bırak şimdi şamatayı.Sevgili Vilu'cuğunu kurtarmak istiyormusun?
L:Francesca,hemen onun yerini söyle bana.
F:************-a gel.
Telefon konuşması sonu
Hemen arabamı dediyi yere sürdüm.ALLAHIM NOLUR benim birtaneme hiçbirşey yapmasın,ben onsuz yapamam.Bir elimle göz yaşlarımı silerken,bir elimle de araba kullanıyordum.Dediği yere geldim,uçurum gibi bir yerdi.Haa,işte ordalar.
Vilu'nun ağzından;
Beni uçurum gibi biryere getirdiler.Bana ne yapacaklardı?ALLAHIM NE OLUR YARDIM ET.Ellerim bağlı olmasına rağmen Francesca'nın adamları her iki kolumdan da tutmuşdular.Birden Leon'un sesini duydum;
L:Violetta.
V:Leon.Niye geldin,sana da zarar vere bilir.
L:Hiç birşey umrumda değil birtanem,senin için geldim.
F:Merhaba,Leon,sen de sandın ki,sen gelince ben Violetta'yı bırakıcam haa?!deyip kahkaha attı.Sonra adamlarına işaret etti ve adamları Leon'u ve beni uçurumun tam dibine getirdi.
L:Francesca,lütfen,ne yapıcaksan bana yap,bana zarar ver ama onu bırak.
F:Leon,artık çok geç.
V:Ne yapıcaksınız bana?!dediğimde sırıtıp yüzüme baktı.
Sonra ise adamlarına işaret etti.
L:Hayır yapma,Francesca lütfen yapma diye bağırdı Leon.
V:Hayır yapmayın,bırakın beni-ellerinden kurtulmaya çalışsam da,boşa çıktı.
Leon'un ağzından;
Ne kadar çırpınsam da,olmadı,yapamadım,benim birtanemi uçurumdan aşağıya attılar.
L:Hayır,Violettaaaaaaa........