Annemlerin yanına izn almak için gittim ve ilk önce yalakaliğa başladım.
V:Annecim,babacım nasılsınız?
M:Ne istiyorsun Violetta?
V:Ben bir müzik okuluna gitmek istiyorum.
M-G:Nee?!
V:Lütfennnn....
M-G:Olmaz Violetta!!!
Artık gözlerim dolmaya başlamışdı.Odama gittim,tüm gün odadan çıkmadım.Akşam annem odama geldi.
M:Kızım,bu okulu gerçekten çok mu istiyorsun?
V:Evet hem de çok,en büyük hayalim iyi bir şarkıcı plmak ve bu yolda bu okul bana çok yardımcı ola bilir.
M:Tamam o zaman,git kayıdını yaptır.
V:Ayy,anne sizi çoook seviyorum-deyip ona sarıldım.Sonra hemen Cami'yi arayıp olayları anlattım,Ertesi gün Cami ile gidip kayıtımı yaptırtık.Sonra Cami lavaboya gitti,ben de onu bekliyordum ki,biri bana çok kötü çarptı,kolum çok acıyodu,başımı kaldırdım,yeşil gözlü,gamzeli biriydi,bana çarpan,çok yakışıklıydı.Kendine gel Vilu,ne yakışıklısı,çarpmanın şiddeti ile başım döndü.
V:DİKKAT ETSENEEE!!!Koşarken niye önüne bakmıyorsun?
L:Özür dilerim hanımefendi,sizi görmedim,acelem vardı da. İsterseniz doktora gidelim galiba kolunuz acıyor.
V:İstemez.Bundan sonra daha dikkatli yürürsün.
L:Tamam kendin bilirsin dedi ve gitti,bense onun arkasınca söyleniyordum ki,Cami geldi ve prova için bizim eve gittik.5 gün sonra;
Bu gün sınav günü,Çok heyecanlıyım.İNŞALLAH iyi geçer.Cami geldi ve evden çıktık.İlk önce Camila girdi,bense kendi sıramı bekliyordum.Bi de ne göreyim,o gün tartışdığım çucuk o muhteşem gamzeleri ile birlikde yanıma geldi.
L:Merhaba.
V:Merhaba.Yine mi sen geldin?
L:Kimi bekliyodunuz ki,küçük hanım?
L:Sınava mı geldin?
V:Evet dedim Camilanın şarkı söylemesine bakarak gerçekten süper şarkı söylüyor.
L:Tamam o zaman sana sınavda başarılar,ben de bu sınıftayım kabul olursan bu sınfa gel -dedi,göz kırptı ve gitti.Ay,ne ukala biri.Fran'ın ağzından;
F:O kız kim?Ayrıca Leon ile ne işi var?!
D:Herhalde sınava yeni gelenlerden biri,biliyorsun Leon yeni gelenlerle yakından ilgilenir-dedi gülümseyerek.
Bense çok kıskanmıştım,tabi bunu onların yanına bırakırmıyım.Leon ile benim arama hiç bir kız giremez.Yok,bu böyle olmaz.Bir an önce Leon'a açılmalıyım.Camila'nın ağzından;
Sınavı kazandım yaşasın,şimdi Vilu'nun sırası.Çok güzel söylüyor.
L:Merhaba.
C:Merhaba.
L:Sen o kızın neyisin?
C:Kuzeniyim.
L:Öyle mi,sen de herhalde sınav için geldin.Ben Leon.
C:Ben de Camila,memnun oldum.
L:Ben de memnun oldum,peki kuzeninin ismi ne?Onunla tesadüf eseri bir kaç kez konuştum,ama ismini sormadım.
C:Violetta.
L:Ha,ne güzel sınavı geçtinmi?
C:Evet.
L:Aa,ne güzel zaten o sınavı geçmeloydin,çok güzel sesin ve yeteneğin var.
C:Teşekkürler iltifatlar için.
L:Hayır,bunlar iltifat deyil,doğrular,ama kuzenin senin gibi deyil,galiba biraz kabalığı var.
C:Hayır,aslında çok iyi bir kız o.Vilu'nun aöğzından;
Çok heyecanlıydım,sınava girdim,kendi yazdığım ,,En mi mundo"şarkısını söyledim.Bitirdiğimde tüm öğretmenler hayranlıkla ve gülümseyerek bakıyorlardıHepsi evet dedi,çok sevindim.Camila 'nın yanına gitmek istiyordum ki,bilin bakalım kiminle konuşuyor?O gamzeli çucukla.Hem de kıkırdaya-kıkırdaya konuşuyorlardı,ama ben niye o çocuğu kıskanıyorum ki?Yoksa.....Yok canım,olmaz öyle şey.Gitdim onların yanına,o kadar sohbete dalmışdılr ki,beni görmddiler bile.
V:Öhöhöö,Camila.
C:Aa,kuzen noldu nasıl geçti sınav?
V:İyi geçti,kabul oldium okula.
C:Aa,süper haber.
L:Tebrik ederim Violetta.
V:Sen benim ismimi nerden biliyorsun?
L:Kuzenin sağolsun.Bu arada ben de Leon.
Camilaya baktım,çok şirin bir surat almış bana bakıyordu,kızamadım bile.Sonra Camilayı da koluma taktığım gibi,eve yollandım.
C:Ee bari izn verseydin,çocukla iki çift laf ediyoduk.Ama çok hoş çocuk.
V:Hadi,yürü,Cami.Eve geldik,akşam yemeyimizi yidik ve odama çıktık.
C:Vilu?
V:Efendim?
C:Ben galiba Leon'dan hoşlanıyorum.
V:Nee?!