2.sezon 2.bölüm

272 11 4
                                    

Medyada o yakışıklı doktorumuz var...Çoğunuz herhalde o muhteşem Holywood yıldızını tanıyorsunuzdur.Zac Efron...Ben kendisini çok sevdiğimden(hatta bayılıyorum ona) hikayeye onu da koydum.Neyse,ben çok konuşdum,hadi size iyi okumalar.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Francesca'dan;
Leon'umla el-ele tutuşup EVIMIZDEN çıktık(bak görüyonuzmu bi de aynı evde kalıyolar :D ).Muhteşem bir restorantda Leon yer ayırtmışdı.Şimdi artık size söyleye bilirim ne olduğunu.Leonla bugün tanışma yıldönümümüz.Sevgili olduğumuzun daha yildonumu olmadigi için,bizde tanıştığımızın 5 yıllığını kutluyoruz.Çok romantik bir yemek yiyoruz şimdi,Leon elinden bir kutu çıkardı ve yerinden kalkıp bana yaklaştı,boynuma takdïğında muhteşem bir kolye olduğunu gördüm,kalp şeklindeydi ve içini açdığımda ikimizin fotoğrafını gördüm ve yanagımdan öptü ve yerine geçti,bende ona hediyesini verdim,bende ona kravat almıştım,o da benim gibi çok beğendi.
L:Tanışma yıl dönümümüz kutlu olsun,hayatım.
F:Evet,aşkım,seni çok seviyorum.
L:Bende seni.
Sonra bir güzel dans ettik,çok eğlendik ve eve geldik.
Sabah;Doktor yine Vilu'nun odasına girdi;
Z(artik doktor degil zac diyicez ve,,z" ile yaziyorum onu):Hadi be,Violetta,uyan lütfen üzme artık bizi,seni çok özledim,sensiz geçirdiğim yılları telafe etmek istiyorum-diye konuşuyordum ki,Violetta'nın parmağı kıpırdadı ve gözlerini yavaş-yavaş açtı.
V:Leon...Leon nerde?
Leon kim be?! Her neyse.
Z:Violetta,tamam sakin ol,çok yorma kendini
V:Sen kimsin.Seni bir yerden hatırlıyorum,bir dakika...Sen...Zac?!
Z:Evet,ta kendisi Vilucum.
Zorlukla da olsa,kalkıp bana sarıldı.Onu,onun kokusunu çok özlemişim.
V:Zac,seni çok özledim,bunca zamandır yoktun,şimdi nerden çıktın sen?
Z:Ailem New York'da iken öldüler,bende hani doktorluk okuyodum ya,o yüzden Buenos-Ayrese geri döndüm ve burda okulumu devam ettiriyorum ve aynı zamanda da bu öğretim hastahanesinde doktor olarak pratik yapıyorum.
V:Ayy.Çok üzüldüm.Başın sağolsun.ALLAH RAHMET EYLESIN.deyip yine bana sarildi.
Violetta'dan;
Zac Camila'yı çağırmak için çıktŞimdi Zac kim diye soracaksınız,snlatayım.Zac benim çocukluk aşkımdı,onunla birlikde büyüdük,o benden 3 yaş büyük,ama iki yıl önce,yani ben 15 yaşındayken Zac ailesi ile birlikde New York'a gitmek zorunda kaldılar.
Flashback;
V:Zac,lütfen,gitme,beni bırakma.Ikimizin de gözlerinden yaşlar süzülüyor.
Z:Yapmak zorundayım,gitmeliyim,seni çok seviyorum Violetta,seni hiç bir zaman unutmayacağım.Dedi ve ellerimiz ayrıldı.
Flashback sonu;
O günden beri onu hiç görmedim,şimdi ise az önce karşımda duruyordu.Ben bu düşüncelere dalmışken odaya cAmila girdi.
C:ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR,Vilu uyanmışsın deyip bana sarıldı,onu gerçekten çok özlemişim.
C:Vilu,seni çok özledim.
V:Bende tatlım bende seni.
10 dakika sonra;
V:Camila?
C:Efendim.
V:Leon nerde?
C:Ee.Şey..Şey oldu.Leon şey yapınca yani şey...
V:Camilaa..
C:Tamam,anlatıyorum.Sen kaybolduğun gün Leonu biri aradı ve o da apar-topar çıkıp gitti ve o zamandan benri onu hiç görmedim.
V:Onu ben biliyorum,çünki beni uçurimdan attıkları zaman Leonda gelmişdi,ona da zarar verdiler diye çok endişeleniyorum.
C:Bir dakika...Seni uçurumdan kim attı?
V:Francesca...
C:Nee?Polisler de suçluyu arıyodular,ben hemen onları çağırıyım.
Polislere herşeyi anlattım,onlar da Francescayi bulmak için ellerinden geleni yapacaklarını söylediler.Peki...Leon nerde.ALLAHIM İNŞALLAH Leon'a da birşey yapmış olmasın.
C:Vilu.
V:Hıı..
C:Şu doktor seninle çok ilgileniyor haa.
V:Camila hatırlamadınmı?O Zac.
C:Ne?!Zac mi?!Senin çocukluk aşkın.
V:Evet o.
C:İnanamıyorum bu iki yılda nasıl da değişmiş,zaten yakışıklıydı daha da yakışıklı olmuş.Vilu..Sen hala ona karşı bir şeyler...
V:Camilaaa..
C:Tamam,sustum.
V:Cami,bana yardım edermisin,lavaboya gitmem lazım ve ben çok zor haraket ede biliyorum.
C:Tamam,gel hadi.
V:Camilaa.
C:Noldu?
V:Sağ ayağımı hissetmiyorum..
C:Neee?!Zac ayağının çok büyük darbe aldığnı söyledi ama yani...Ben en iyisi Zac'i çağırayım.
Deyip koşa-koşa gitti.2 dakika sonra Zac'le birliide geldiler.Zac ayağıma baktı.
Z:Korktuğumuz başımıza geldi.
V:Ne?Noldu?
Z:Violetta bu ayağını bir daha haraket ettiremeye bilirsin....

Hayatım değişiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin