2.sezon 1.bölüm

276 12 10
                                    

C:Violetta,lütfen uyan..

2 hafta önce;

Camila'dan;

Evde Leonla Violettadan bir haber gelmesini bekliyorduk.O anda Leonu biri aradı ve o da hiç bir şey söylemeden apar-topar çıkıp gitti.Yaklaşık 2 saat sonra,polis aradı

Telefon konuşması;

P:Alo,Merhaba Camila hanım.

C:Merhaba,memur bey,bir şey bula bildinizmi?

P:Evet,size bir iyi bir kötü haberim var.İyi haber:Violetta hanım bulundu.

C:Nee?Harika bir haber bu..

P:Kötü haberse:Uçurumdan aşağıya yuvarlanmış ve kendisi çok ağır yaralı.

C:Nee?!Şimdi nerde?Hangi hastahanede?

P:••••••••••••••• hastahanesinde

C:Tamam,hemen geliyorum.

Telefon konuşması sonu;

Hastahaneye gittim,Violetta ameliyatdaydı,polisler ise onun uçurumdan yuvarlandırıldığını söyledi,ama daha kimin yaptığını bulamamışlar,kim,niye yapar bunu?Ameliyathanenin yanında duvara yaslanmış,ameliyatın bitmesini bekliyorum.Haa,doktorlar çıktı işte.

C:Noldu?Durumu nasıl?

D:MAALESEF,Camila hanım,Violetta hanımı kaybettik,başınız sağolsun.

C:Nee????!!!!

Tam bağıracaktım ki,uykudan uyandım.Oh,ÇOK ŞÜKÜR uyuya kalmışım,İNŞALLAH gerçek olmaz.

Haa,bu sefer doktorlar gerçekten çıktı

C:Doktor bey,durumu nasıl?

D:Hayati tehlikeyi atlattı,ama uzun bir süre yoğun bakımda tutmalıyız,bu arada Violetta hanımın bacağı iki taşın arasında kalmış ve çok sıkılmış bu yüzden o bacağını kullana bilirmi bilmiyoruz.Çünki bacağın kemiklerinin tamamı kırılmış..Şimdi benim gitmem lazım,yapa bildiğim kadar Violetta hanıma bakarım.

C:Görüşürüz doktor bey,çok sağolun.

ALLAHIM İNŞALLAH bacağını kullana bilitr,ah Vilucum ne hale düşdün sen böyle,bu arada doktor bana tanıdık geldi.Ah Camila ne söylüyorsun sen,Vilu bu haldeyken.Neyse Vilumu ameliyathaneden çıkarıp yoğun bakıma yerleştirdiler.Hemen yanına gittim hiç haraket etmiyordu....

2 hafta sonra;

O günden beri hiç parmağını bile kıpırdatmadı.Bu tanıdık dediğim doktor onunla çok ilgileniyor,acaba niye böyle?her saatbaşı gelip Violettayi kontrol ediyor,aman canım doktor işte napıcak başka.Bu arada teyzemlerin bu olaydan haberleri yok.İNŞALLAH Vilu uyanır da her şeyi onlara o anlatır.Leon ise....O telefon konuşmasından sonra o da kayboldu,nereye gittiğine dair hiç bir fikrim yok,belki işi çıkmıştır diye düşünüyorum ama noye Violetta böyleyken gitti ki?!Ama tabi hiç kimseyi de günahlandırmak istemem.Ah yine o muhteşem,yakəşıklı doktor içeri girdi.

D:Nasılmış bizim prensesimiz bugün?

C:Hiç bir değişiklik olmadı,parmağını bile kıpırdatmıyor

D:Endişelenmeyin,çok ağır bir travma bu,olur böyle şeyler,siz sadece Violetta hanım için dua edin.

C:Tamam,çok sağolun doktor bey.

Francesca'dan;

Ayy bugün çok güzel olmalıyım,bugün ne günü diye merak ediyorsunuz ama sonra öğrenirsiniz...Üzerime en sevdiğim mavi elbisemi geçirdim(Violetta finalinde Franin giydiği elbise).Saçımı buruk yapıp yandan attım,makyajımı da yaptım.Ayy,çok güzel oldum,hemen aşağıya indim.O yeşil gözlüm,Leon'um takım elbisede beni bekliyordu,beni görünce hemen gülümsedi.

L:Aşkım,çok güzel olmuşsun.

Benim de yüzüme bir gülümseme yerleşti;

F:Çok sağol,aşkım,sen de çok yakışıklı olmuşsun(eski bölümlerden Leonetta rapliğine benzedi :( )

Doktordan;

Violetta'nın yanında hiç kimse yokken yanına gittim,ona yaklaştım ve serum takılı elini ellerimin içine aldım,yumuşacık ve minnacık elleri vardı.

D:Violetta,seni çok özlemişim.......


Evet,uzun bir zamandan sonra yeni sezon ve yeni karakterlerle karşınızdayım.Biliyorum bu bölüm çok sıkıcı,ama yeni sezon ilk bölüm diye o yüzden.Acaba o doktor kimdi,Leonetta'ya ne oldu?Yeni bölümler bol aksiyon ve boraz da duygu dolu..Hadi byee.


Hayatım değişiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin