3.bölüm

348 19 0
                                    

V:Neee?!
C:Evet,hem de yarın ona bunu söylemeyi düşünüyorum.
V:Camila,daha bugün tanıştınız.
C:Ne olucak ki?!İlk gördüğüm,ilk konuştuğum anda hoşlandım ondan.Ayrıca çok hoş bir çocuk,öyle değil mi?
V:Hayır,hiç de hoş biri değil, çok ukala bence.
C:Hayır öyle değil hem senin onunla ne alıp veremediğin var?!
V:Hiiiççç...Nolucak ki?!Hadi,yat uyu-deyip kafamı yastığa koymamla uyumam bir oldu.Gece aniden telefonumun çalışıyla uyandım,bilmediğim bir numara arıyordu.
V:Alo
X:Alo.Merhaba Violetta.
V:Merhaba,buyrun,kiminle konuşuyorum?
X:Tanımadınmı?Leon ben.
V:Leon?!Niye aradın bu saate beni?Ayrıca benim numaramı nerden öğrendin?
L:Boş ver onu şimdi,hemen aşağıya in,evinin önündeyim,bak,gelmessen,tüm komşuları buraya toplarım.
V:Nee?!Tamam geliyorum-dedim.Dışarıda sel gibi yağmur yağıyodu.Bu çocuk delirdim?!Bu yağmurda buraya geliyor.Hırkamı giyinip,dışarıya çıktım.Sırılsıklam olmuşdu,aynı zamanda da çok içmişti.İçeriye getirdim.ALLAH'tan her kes uyuyordu.Kahvesini içtikten sonra konuşmaya başladım.
V:Niye böyle birşey yaptın ki?!
L:Senin için.Senden çok hoşlanıyorum,Violetta.Benimle çıkarmısın.Donup kalmışdım,kendime geldiğimde ise yalnızca bunu söyle bildim.
V:Nee?!
L:Ama tabii,senin duygularını bilmiyorum.
V:Hayır,Leon,olmazzz...
L:Tamam o zaman demek ki,karşılıklı değilmiş,deyip gitmek için kalktı.Kolundan tuttum ve ger oturtdum.
V:Ne yaptığını sanıyorsun?!Bu halde nereye gidebilirsin?
L:Beni böyle düşünüyorsun,ama teklifimi kabul etmiyorsun.
V:Hayır,yalnızca insanlık vazifemi yapıyorum,gel sana misafir odasında yer açayım,orda uyu,ama sabah erkenden evdekiler uyanmamış çık git,evet odayı onun için hazırladım,tam odadan çıkıyordum ki,kolumdan tuttu,beni geri döndürttü ve bana sarıldı,kalbim çok acımışdı,hiç ayrılmak istemiyordum,evet ben de onu seviyorum,hem de çok,ama bunu yapamazdım.Sebebi ise Camila.Bu ihaneti o çok sevdiğim huzenime yapamazdım.Ama Leonu da çook seviyorum,ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum,yapmak istemesem de ayrıldım.Leon da çok utanmışdı,benden özür diledi,ben de odama gidip uyudum.Sabah kalktığımda hemen misafir odasına gittim,oda toplanmıştı,Leon da yoktu,ne marifetli çucuk odayı da toplayıb gitmiş.Yatağın üstünde bir not buldum:
,,Her şey için teşekkürler,Violetta,sen çok iyi bir kızsın.Aynı zamanda akşam olanlar için de çok özür dilerim.Seni çoook seviyorum.
Leon"
Ben de seni,Leon,ben de seni çok seviyorum.Sonra giyinip evden çıktım,Cami çoktan gitmişdi okula,bugün okulun olk günü,çok heyecanlıyım.Ama okula girdiğim an karşılaştığım o manzara...

Hayatım değişiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin