4.bölüm

341 23 4
                                    

Ilk önce şunu söylemek istiyorum,hic kimse votelemiyor,eğer beğenmediysenizse,yoruma yazın lütfen.

Gördüğüm manzara ile resmen dağılmıştım.Camila ile Leon el-ele,gülümseyerek bana doğru geliyorlardı.Nasıl olur bu?!Daha bir an önceki notunda beni sevdiğini söylerken şimdi noldu?!Belki Camila ondan hoşlandığını söylemiştir,ama uine de Leon'un böyle yapması..Ben böyle düşünürken,onlar artık benim yanıma varmıştılar,ellerini de hiç ayırmıyolar,sanki elleri bir-birine yapışmış •,•
C:Merhaba,Vilu.
L:Merhaba.
V:Merhaba-dedim ve Cami'yi kolundan tutduğum gibi geri çektim.
V:Ne dönüyor burda?Dökül hemen.
C:Ne noluyo?!Sana dün dediğimi yaptım.
V:Yuh,Camila sabahı niye bekliyodun,gece gece gidip söyleseydin yaa.Kızım bu ne acele?!Daha onu doğru dürüst tanımıyorsun bile.
C:VİOLETTA,YETER ARTIK.LEON'UN DÜNDEN BERİ KÖTÜ OLDUĞUNU SÖYLEYİP DURUYORSUN,NE YATI O SANA YAA!!!-dedi ve gitti.Ağlamamak için kendimi zor tutdum.Camila-benim o çok sevdiğim kuzenim bu hayatta ilk defadıtğr bana öyle bağırıyordu.Artık göz yaşlarımz hakim olamıyordum.Bir yandan da Leon'un böyle yaptığını anlayamıyordum.Birden yanıma biri geldi.
X:Merhaba.
V:Merhaba.
X:Bu güzel bayanı kim ağlattı acaba?
V:Hiiç...sadece kuzenimle tartıştım biraz.
X:Haa,tamam,bu arada ben Diego,bu okulda okuyorum.
V:Memnun oldum,Diego.Ben de Violetta,bu okulda dahz ilk günüm.
D:Ben de memnun oldum-dedi gülümseyerek.Bu sırada Leon'un bize sinirle baktığını fark ettim.Ama hiç umursamıyormuş gibi yaptım,ne yanı o Camila ile sevgili olunca beni umursadı mı?Ahh,salak Violetta,kendin Leon'un teklifini Leon yüzünden kabul etmedin,nde şimdi böyle yapıyon ki?!Derken fikre dalmışım.Diego ise benimle konuşuyor,bense Leon ve Camila'yı düşünmekten onu dinleyemiyordum.
D:Violetta,diyorum ki,Real Madrid bu yıl şampiyon oldu.
V:Ha,evet öyle,doğru söylüyorsun.Nee?!Aa,özür dilerim Diego gerçekten dalıp gitmişim.Hem ben Barcelonalıyım dedim ve bunun üstüne gülüştük.
D:Aa,benim dersim başlıyor şimdi gitmem lazım,sonra görüşürüz Vilu dedi göz kırptı ve gitti.
V:Hoşçakal.
Bu sırada Leon yanıma geldi ve sinirle;
L:Sen artık burdakilerle iyice kaynaştın,öyle mi?!
V:Evet,özellikle de Diego ile dedim ve sırıtarak gittim.
Evet okulun ilk günü bitti,eve gidyordum ki,biri beni kolumdan tuttu,geri döndürttü ve müzik aletleri koyulan yere getirdi.Bu Leondu.
L:Konuşmamız lazım.
V:Hayır,benim seninle konuşacak bir şeyim yok,hem senin sevgilin bekliyordur,deyip çıkıp gitmek istediğimde kapının sıkıştığını fark ettim,galiba burda kaldık.
V:Bu senin işin mi?!
L:Hayırşdeğil,ben sadece seninle konuşmak istiyordum.Ahhh,şimdi aklıma geldi,buranın kapısı bozuk,sıkca kapanıyor.
V:Ne?!Şimdi burda mahsur mu kaldık?!İmdattt!!Yardım edin,burda sıkışıp kaldık.
L:Boşuna bağırma,Studio'da şimdiye hiç kimse kalmaz.
V:Uff,annemler merak eder beni,napıcam,en iyisi onları arayım,off telefon çekmiyor burda.
L:Ne güzel işte,birlikteyiz burda.
V:KAPA ÇENENİ!!!Senin yüzünden burdayız.
L:Tamam,yaa,ne bağırıyorsun?!Bak,Violetta,sana söylemek istediğim şeyler var.Bak,seni seviyorum,ilk defa hayatımda birini böyle seviyorum.
V:Leon,seni duymak istemiyorum.
L:Violetta,bak,Camilayla yalnızca seni kıskandırmak için sevgili oldum.Ama elime yüzüme bulaştırdım.
V:Nee?!Sen benim kuzenimin duygularıylamı oynuyorsun?!
L:Ayy,tamam, o beni sevdiğini söyledi,ben de boş bulundum,böyle bişey yaptım.
V:Leon konuşma!!!
L:Tamam,her şeyi yüzüme gözüme bulaştırdım,özür dilerim,Camiladan da ayrılıcam.Ben bir tek seni seviyorum deyip bana yaklaştı,bense geri çekildim,Yerde oturdum,biraz Leona sinirli bakışlarımı attiktan sonra,uyuya kalmışım.Sabah Camilanln sesiyle uyandık,kapıyı açmışlar.Bense tüm geceyi Leon'a yaslanıp uyumuşum.
C:Noluyor burda?!

Hayatım değişiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin