Arkadaşlar,öncelikle şunu söylemek istiyorum.Final yapmak istiyorum hikayeyi çünki vote ve yorum çok az geliyor ve bu canımı oldukca sıkıyor.Okuyucu kitlesi artık 1K olmaya az kaldı ama vote ve yorum sayısı çok az.Neyse fazla canınızı sıkmayım.Başlayalım....
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Z:Violetta,bir daha bu ayağını kullanmaya bilirsin...
V:Nee?!Zac ne diyorsun?Nasıl kullanamam,eğer birini kullanamazsam,öbürüyle nasıl haraket edicem.Kanguru gibi zıplaya-zıplaya mı gidicem?
Z:Bak Violetta üzülme tamam mı?Sen hastaheneye geldiğin günden bbri bunu bulmaya çalışıyorum,ayağın iki taşın arasına sıkışmış ve neredeyse tüm kemikleri kırılmış.Ve bende bunun tedavisini arıyorum iki haftadır.Bak merak etme,Amerikadan bir profesör çağırdım,kendisi böyle travmalarda mükemmeldir.Elimden geleni yapıyorum.Allahın izniyle seni bu durumdan çıkartmak için.
V:Z-Zac g-gerçekten çok ama çok özür dilerim.Ben bir an onu duyunca ne diyeceğimi şaşırdım.
Z:Tamam,sorun yok.
V:Hala eskisi gibisin.Anlayışlı birisin hiç değişmedin.
Z:Geçmişimizi,bizi unutmamak için değişmedim.
Nee?!Bizi mi dedi?!
V:Zac,şey...ama yine..de bunu sana söylemek çok zor ama benim sevdiğim başka biri var ve ben şuan ondan haber alamıyorum ve az kalsın çıldırcam.
Z:Leon dimi?
V:Sen nerden biliyorsun?
Z:Onun adını sayıklayarak uyanmıştın da..Her neyse..Konuyu değiştirelim.Bak bizim kafeteryanın Latte'si müthiş olur gel inelim.
V:İyi de bu halde nasıl?
Z:Dur sana bir tekerlekli sandalye getireyim.
Kafeteryaya indik.Latte aldık ve konuşa-konuşa Lattelerimizi içtik.Bu çocuk gerçekten beni eğlendirmey başarıyor.
V:Zac,hadi sen git,kaç gündür,hastalarına bakamıyorsun benim yüzümden,beni merak etme hem bak Cami de orda ben de oraya gideyim.
,,Tamam o zaman dikkatli ol ama"deyip,yanağımdan öptü ve gitti.Camila yine orda bir çocukla konuşuyor,yanlarına gttim.
V:Aa,Camilacım napıyorsun canım burda?
C:Hiç sohbet ediyorduk da.Bak seni tanıştırayım.Bu Federico,Federico,bak bu da Violetta kendisi benim kuzenim oldu.Federico da bir akrabası için gelmiş.
V:Çok memnun oldum deyip elimi uzattım.
F:Ben de çok memnun oldum deyip o da benim uzattığım eli sıkdı.Çok kibar ve yakışıklı bir çocuk.(Fede'yi zaten hepiniz tanıyorsunuz)
V:Neyse ben odama çıkayım,çok yorgunum da
C:Kendin çıka bilicekmisin?
V:Evet.Siz sohbetinize devam edin.
Hemşirenin yardımıyla odama çıktım.Leonu aradım.
,,Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor.Sonra tekrar deneyin"
Uff,Leon nerdesin.Gel hadi,seni çok özledim.Senin o gamzelerini,o gülüşünü,o yeşil gözlerini.....Gel artık.Ben böyle düşünürken Camila ve Federico bildiğin odaya daldı.
C:Violetta,Francesca yakalanmış.
V:Nee?!
Francesca'dan;
Film izliyordum ki,telefonum çaldı.
F:Alo
X:Alo,Merhaba efendim
F:Noldu?
X:Francesca hanım,Violetta ölmemiş.
F:Nee?!Nasıl yaa?!
X:Polisler kurtarmış,şimdi hastahanede iyleşmiş ama bacağı sakat.
F:İşini bitirin hemde hemen
X:Tamam Francesca hanım.
Leon'dan;
Parkta yürüyor ve düşünüyordum ama hatırlıyamıyorum geçmişime dair hiç birşey hatırlamıyorum.
Yazardan;
Violetta'yı uçurumdan attıklarında Leon olayın etkisiyle şoka girdi ve tüm hafızasını kaybetti.Francesca da durumu görüp Leon'a onun hiç kimsesi olmadığını ve yalnızca Francesca ile sevgili olduğunu söyledi.Leon da hiç birşey hatırlamadığından Francesca'ya inandı ve ondan hoşlanmaya başladı,ama gerçekten onu sevip-sevmediğini bilmiyor,kafasında birşeyler takılıp kalıyor.
Leon'dan;
Hatırla,hadi Leon,birşeyler hatırla...Yapamıyorum hiç birşey hatırlayamıyorum..Oturduğum banktan kalktım ve tam gidiyordum ki,birine çaptım bir kızdı.Bu sahne biraz tanıdıkdı sanki böyle bir an yaşamışım gibi.
L:Yaa,siz niye önünüze bakmıyorsunuz koşarken?!
X:Özür dilerim görmedim sizi.
L:İyi,bundan sonra dikkatli olursun.
X:Bu arada hiç iyi bir tanışma olmadı bu.Kendimi tanıştırayım.Ben Gabriella.Senin ismin ne?
L:Leon
G:Çok memnun oldum.
L:Ben hiç memnun olmadım.deyip omzuna vurup gittim.
Gabriella'dan;
Buna bak,bide bana tavır yapıyor,asıl bem sana yapmalıyım,sen beni daha tanımıyorsun.Bana yaptıklarınızın intikamını alıcam.Sen görüceksin LEON VARGAS.Artık oyun başlasın.Medya'da Gabriella var Leon'la çarpışmadan önceki hali..