C:Ne oluyor burda?!
V:Cami,bak düşündüğün gibi değil,biz burda kilitli kalmıştık.
C:Konuşma,Violetta,senden nefret ediyorum,bir daha beni arama!!dedi ve gitii.Ve o an hünkür-hünkür ağlamaya başladım.Bana bu dünyada ailem kadar yakın olan tek kişi,can dostum,dert ortağım,kuzenim Camila bana,,Senden nefret ediyorum"dedi.Hayatımda hiç bu kadar kötü olmamıştım.Göz yaşlarıma hakim olamıyordum.
Leon'un ağzından;
Camila çok sinirlenmişti.Violetta'ya böyle söylediğine inanamıyorum.Cebimden bir peçete çıkardım,Violetta'nın yanına gittim ve peçete'yi uzatıp;
L:Lütfen ağlama,bak seni böyle görmeye dayanamıyorum.Hepsi benim yüzümden oldu,gerçekten çok özür dilerim.Violetta ise hala ağlamaya devam ediyordu.Ben de kolundan tuttum ve Studio'nun yanındaki parka getirdim,hiç birşey söylemiyordu.Ama biraz da olsa rahatladığını hiss etmişdim.
Fran'ın ağzından;
Leon'u o gün o kızla el-ele gördükten sonra delirmiştim,o yüzden hemen eve gelmiştim,biraz da olsa toparlandığımdan,okula gittim,çünki,dersim vardı.Bu sefer aynı kızı Studio'nun önünde ağladığını görüp,yanına gittim;
F:Merhaba
C:Merhaba
F:Senin ismin Camilamıydı?
C:Evet.
F:Bende Francesca memnun oldum.
C:Bende.
F:Niye ağlıyorsun?
C:İlkmdefa birini sevdim,o ise beni kuzenimle aldattı,hem de o çok sevdiğim kuzenimle,şimdi o kızdan nefret ediyorum.
F:O gün senle sınava gelen kız mı?
C:Evet.
F:Ee,niye intikamını qlmıyorsun ki?!
C:Nasıl?!
F:Evet,bence o kıza bu dünyqnın kaç bucak olduğunu göstermelisin,hem de sevgilin sana kalır-dedim ama tabii ki de bu kızı kullanarak ,Leon'u kazanmak fikrim vardı.
C:Nasıl yapabilirim bunu?
F:Mesela,rezil ede bilirsin veya o çocuğa kızın nasıl biri olduğunu göstere bilirsin.
C:Tamam,o zaman benim bir planım var,ama yardıma ihtiyacım ola bilir.
F:Tamam,her türlü yardıma açığım.Planı anlattı,gerçekten süperdi.
Vilu'nun ağzından;
Leon sayesinde biraz da olsa rahatlamıştım.Aslında ona kızmam gerekiyor,ama kızamıyorum,çok tatlı.
L:İyi misin?
V:Evet,biraz iyiyim,çok teşekkürler.Şimdi benim eve gitmem lazım deyip kalktım.
L:Tamam,ben bırakayım.
V:Hayıe,ben kendim giderim,çok sağol.
L:Tamam,o zaman,görüşürüz dedi o güzel gamzeler ile.
V:Görüşürüz.
Diego'nun ağzından;
D:Francesca,ben bunu nasıl yaparım?!
F:Lütfenn,benim hatrım için.
D:Off,tamam Fran.Ona karşı koyamıyorum,çünki onu çok seviyorum.Ama onun bundan haberi yok.O ise Leon'u seviyor.
Vilu'nun ağzından;
Stidio'da bir-iki kitapım kalmıştı,onları aldım,gözlerim hep Camila'yı arıyordu,acaba şimdi ne yapıyor?Tam çıkıyordum ki,Diego geldi ve hiç bir şey söylemeden,yaklaştı ve bei öptü,onu ittirmey çalıştım,ama olmadı.Diego'nun böyle bir şey yaptığına inanamıyorum.Ayrıldığımızda Leon'u gördüm.Çok sinirlenmişti.Geldi ve Diego'ya sert bir yumruk atıp,çıkıp gitti.
Leon'un ağzından;
Tam eve gidiyordum ki,telefonuma bir mesaj geldi:
,,Violetta'nın ne haltlar karışdırdığını öyrenmek istiyorsan Studio'ya git"
Gittim,gördüklerime inanamadım.Violetta ve Diego...Çok sinirlendim ve gidip en yakın arkadaşıma yumruk attımSonra çıktım,Violetta da arkamdan geliyordu.
V:Leon,dur,bekle,bak ben birşey yapmadım,hepsini o yaptı.
L:Violetta,git burdan.Seni görmek istemiyorum.Kolumdan tuttu ve ,,Leon,lütfen,dinle beni"dedi,bense kendimden çıkmıştım,bu yüzden onu ittim,yola düştü ve karşıdan gelen araba........
L:Violettaaaa.....