Chaeyoung telefondaki bildirimi görünce hızla yerinden kalktı ve içinden " Bu nasıl olabilir? Az önce çok iyiydi." diye geçirdi.Ve arkadaşlarına "Bir hasta rahatsızlanmış onun yanına gitmem gerek." Dedi. Ardından kahküllü genç kız ise "Bende geleceğim Chaeyoung." Dedi.Ve iki genç kız koşarak hastanın odasının yolunu tuttular.
🦠
"Ryujin sen yokken Felixin babası hakkında bir kaç dedikodu yayıldı. Herkes bunu konuştu ve sen bunu daha yeni mi öğreniyorsun?" Dedi Dahyun. "Felixin babasına mafya demişler. Hatta geçen bir hasta onu silah ile görmüş ama hasta sonuçta ne kadar doğru tartışılır." Diye ekledi Sana. "Bir tek hasta görse de iyiydi. Ama başka kişilerde görmüş ve o kişiler hastada değil. Adamda mafya tipi var zaten. Çok korkutucu soğuk ve sinirli biri. Ve bende geçen adamı biriyle telefonla konuşurken duydum. Tam hatırlamıyorum ama çok sinirli bir şekilde " Adamı nasıl elinizden kaçırdınız." diye bağırıyordu. Muhtemelen konuşulan şeyler doğru." Diye ekledi Dahyun.
"Ahh cidden ben olmadığım zamanlarda oluyor bu olaylar. Şaka gibi."
"O değilde Dahyun öyle duymuşsunda bu adam birini kaçırmış belli hiç mi merak etmediniz?"
"Hayır etmedim. Etmek istemiyorum. Adam mafya neden ona bulaşmak isteyim ki? Mutlu mutlu yaşıyorum işte kaosa gerek yok."
🦠"Ahh efendim az önce çok iyiydiniz şimdi birden bire nasıl hastalandınız?" Diye söylenerek işini yapıyordu genç kız. Lisa ise ağrı kesiciyi arıyordu. Hastanın yatağının yanındaki dolaptan ilacı ararken hastada bir şey fark etti. Hastanin gözleri çok kızarmıştı. Rengi değişmişti. Bunun ardından "Chaeyoung hastada bir gariplik var. Tamam rahatsızlandı ama bu kadarıda garip. Bence bu kısmı bizi aşar. Ambulans çağırmalıyız."
"Tamam Lisa sen durumu Müdüre haber ver ki sorun çıkmasın bende o sıra hasta ile ilgileneyim." Lisa hızla odadan çıktı ve müdürün odasının yolunu tuttu. Kapıyı tıklattı ve içeriden gelen "Gel." Sesini duyduktan sonra hızla içeri girdi.
"Efendim bir hasta çok rahatsızlandı. Bu kadarı bizi aşıyor. Ambulans çağırmalıyız. Bunu size haber vermemin iyi olduğunu düşündüm." Dedi genç kız. Bunun ardından Yaşlı adam " Tamam ambulansa haber verin. Sıkıntı çıkmaz. Hastanın yanından ayrılmayın. Ağrı kesici dışında bir şey vermeyin. Ekipler gelince onlar ne yapacağını bilir." Dedi yaşlı adam. Lisa teşekkür ederek odadan çıktı ve Ambulansa haber verdi. Büyük ihtimalle ambulans 15 dakika içinde burda olurdu.
🦠"Efendim ambulansa haber verilmiş. Harakete geçelim mi?" Diye sordu genç adam. Ve telefonun öbür ucundaki patronundan yanıt bekledi.
"Harakete geçin. Silahları yanınıza mutlaka alın." Diye emir verdi yaşlı adam.
"Anlaşıldı." Diye ekledi genç adam. Hemen yanındaki arkadaşlarına haber vererek hazırlandılar. Sahte giysiler giyerek resmen role bölünmüştüler. Ve ambulans arabasına bindiler. Ve 15 dakika sonra hastaneye vardılar. Arabadan indiler ve hastaneye giriş yaptılar.
🦠"Ahh cidden mi bir hastam rahatsızlanmış. Benim gitmem gerek Ryujin görüşürüz!"
"Tamam görüşürüz!"diye yanıtladı genç kız. Bunun ardından genç kız hastanın odasının yolunu tuttu. Hastanın yanına giderken Sana ile aynı asansöre bindiler. Ortam sessizdi. Sana ile kavga etmişlerdi. Sana bu sessizliğe dayanamayıp "Dahyun hep böyle sessiz mi kalacağız?Buna son veremez misin artık?" Dedi titrek sesiyle. Dahyun ise buna yanıt olarak "Bu hale gelmemizi sen sağladın. Ve şimdi ben mi son veremem? Üzgünüm Sana."Diye yanıtladı. Sana iç çekerken gelen çığlık sesiyle ikiside şaşırdı. Ve o an asansörün kapısı açıldı. Sana korktuğu için "O ses de neydi? Çok kötü bir çıglıktı ben asla tek gitmem sen de gel!" Dedi korkmuş bir şekilde. Dahyun sadece bu duruma sessizce "Korkak." Diyerek yanıtladı ve Sanayı arkasına aldı. Koridorda kimse yoktu. Ortam sessizdi. Bir tek Dahyun ve Sana vardı. Sana bu sessizliği bozarak " Az önce benimle tek kelime bile etmiyordun. Şimdi ise beni koruyorsun. Dahyun cidden artık ne yapacağını kestiremiyorum." Dedi Dahyunun arkasındayken. Dahyun ise buna yanıt olarak "Acaba neden tek kelime bile etmiyordum? Bence sebebini çok iyi biliyorsun."
"Dahyun daha ne kadar özür dileyeceğim senden? Artık olanları unutsan? Olmaz mı, unutamaz mısın?"
"Yakın olduğun biri sana inanmadığında gerçekten onla hala yakın olduğunu düşünür müydün Sana?" Sana Dahyunun ne ima ettiğini anlayıp kafasını eğdi ve Dahyunu takip etmeye geri döndü.
" Düşünmezdin değil mi? Sen bana inanmadın. O gün kimse inanmadı. Sen o yeni kızın çıkardığı dedikodulara çoktan inanmıştın. Söylesene Sana 8 yıldır tanıdığın ben mi, yoksa 4 ay tanıdığın o kız mı daha inandırıcıydı?"
"Dahyun o an ne yaşadığımı bilmeden konuşuyorsun. Neler olduğunu bilseydin bu halde olmazdık. Tek taraflı bakma olaya. Bir de benim gözümden bak. Bir kerecik bile olsa bunu denesen olmaz mı?"
-2 Ay Önce-
"Yani konuyu kısaca özetleyecek olursak, 4 yıl önce babanızı öldüren kişiyi bulduk, ki bu kişinin ismini size az önce söyledik. Neden buna inanamıyorsunuz. Hala anlamış değilim şahsen. Zaten tanıklarda önünüzde. Ve siz bu konuyu düşünün. Şimdi çıkmam lazım geri döndüğümde bu konuyu tekrar konuşacağız." Dedi ve genç adam odadan çıktı.
Artık odada Sana ve düşünceleri vardı. Hala inanamıyordu. Dahyun 4 sene önce babasının cinayetine tanık olmuş ve bunu Sanaya söylememişti. Kendini ihanete uğramış hissediyordu Sana. O an telefonuna Winterdan mesaj geldi. Şuan hiç konuşacak halde değildi ama mesajda önemli yazıyordu. Telefonu eline aldı ve mesajı okumaya başladı.
"Selam Sana. Sana böyle bir haber vermek istemezdim ama bunları sonradan saçma sapan kişilerden duyacağına benden duyman daha iyi olur diye düşündüm. Hastanede sen ve Dahyun hakkında büyük bir dedikodu çıktı. Aslında babanı Dahyunun öldürdüğü ve başkasına suç atıp kendini sadece tanık konumuna düşürdüğü hakkında saçma dedikodular var. Asla ama asla Dahyuna şuan hiç birşey bilmeden bir şey deme. İlk önce olay kesinleşsin. Ama ben Dahyunun katil olduğunu düşünüyorum. Bu hastanede yeniyim , seninlede yeni arkadaş oldum. Ama Dahyunu gören her kişinin kafasında aynı düşünce var, " O çok soğuk, kaba ve çok katı biri" oluyor. Sana bunları asla söylemek istemezdim ama gerçekler bu. Bence bu ihtimalide düşünmelisin. Cidden bunları söylediğim için özür dilerim."
"Önemli."
Sana okuduğu mesajla gözyaşlarına hakim olamamıştı. Hemen karakolu terk edip hastaneye gitti. Ve bu konu hakkında Dahyun ile konuşacakdı. Ama sakin bir şekilde asla konuşmayacakdı.
🦠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hell İn Hospital
AdventureAkıl hastanesine yayılan gizemli virüs ile hastanenin çalışanları hastaneden kurtulmaya çalışır. -------------------------------------------- Ryeji Hyunlix Chaelisa Minsung Saida Chanmin