🦠
Maalesef düşündüğümüz şey olmuştu. Olivia... Gitmişti.
Felix bunun üzerine çok yıkılmıştı, gözleri kan çanağı olmuştu. Ağlamaktan nefes alamıyordu resmen. Onu böyle görünce, ondan bir farkım kalmıyor.
"Felix, lütfen sakin ol. Hâlen buradayız ve seni de kaybetmek istemiyoruz."diye sakinleştirmeye çalıştı Sana.
"Evet, Felix lütfen biraz daha sakin olmaya çalış."
"Nasıl sakin olabilirim Hyunjin?Benim kardeşim gitti! Öldü mü, kaldı mı belli bile değil! 1 dakika... Belki 1 dakika bekleseydik kurtarırdık kardeşimi!" dedi ve tekrardan şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.-flashback-
"OLİVİA DİKKAT ET!"
Olivianın üzerine bir kaç kişi gelince, Olivia hemen koşmaya başlamıştı. Biz yemekhaneye girmiştik ama Olivia girememişti.
"OLİVİA! NEDEN BEKLEMEDİNİZ?SADECE SORUYORUM NEDEN?"
"Felix, eğer bekleseydik hepimize bir şey olacaktı. Böyle bir şey olmasını bizde istemedik."-flashback end-
"Belki 1 saniye bile yeterdi!"
"Felix, su içmek ister misin?" diye sordum.Kafasını olumlu bir şekilde sallamıştı.
Hemen yemekhanenin arka tarafına yöneldim ve bir kaç adamı görmem ile duraksadım.
Beni kolumdan tutup rehin almışlardı. Tam bağıracağım esnada silahı görmem ile susmam bir oldu açıkçası.
"Eğer bağırırsan.." Jisungu silah ile işaret edip,"Olan ona olur. Seçim senin." diye fısıldadı.
Bağıramazdım. Jisunga bir şey olamazdı.
Beni sertçe bir şekilde çocukların olduğu yere götürdü.
"ŞİMDİ BENİ DİNLEYİN." dedi ve silahı kafama dayadı. Böyle anlarda soğukkanlı olmak gerek, yoksa olan herkese olur.
"BABAM ŞİMDİDE SİZİ Mİ GÖNDERDİ?!"diye bağırdı Felix.
"Felix Bey, biz sizi korumaya geldik."
"SİKTİR GİT! HADİ ORADAN! AZ ÖNCE OLİVİA GİTTİ. NEDEN O APTAL ADAM OLACAK BABAM VE SİZİN GİBİ PİÇLER YÜZÜNDEN."Felix böyle bağırırken Changbin Felixe kaş göz yapıyordu. Changbinin bakışlarından"Sakin ol Hyunjin onların elinde" dediği çok belliydi.
"Zor kullanmak istemiyoruz ama şimdi, BİRİSİ ÇIKIŞIN GÜVENLİ OLUP OLMADIĞINI KONTROL EDECEK. EĞER ETMEZSENİZ," dedi ve silahı bana daha da yakınlaştırdı. Bu esnada Felixin çığlıklarını duyabiliyordum.
Korkmuyor değildim ama dediğim gibi böyle anlarda soğuk kanlı olmak gerek.
"BU ARKADAŞA VEDA EDERSİNİZ!" diye bağırdı.
"MADEM SİZ BURALARA KADAR GELDİNİZ SİZ KONTROL EDİN!" diye bağırdı Lisa.
Bu sefer adamlar Chaeyounguda rehin almıştı.
"ÖYLE Mİ? O ZAMAN BU GÜZEL KIZINA VEDA EDECEKSİN. SONRA DA BU ARKADAŞINA! NASIL FİKİR?HA!"
Herkes çığlık çığlığa iken, Dahyunun sesini duydum, "Ben gideceğim." demişti.
"SEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN DAHYUN? HAYIR GİTMEYECEKSİN!"
"Sana-"
"DAHYUN GİTME YALVARIYORUM!"Adamlardan biri Dahyunu kaldırdı kapıya doğru attı. Attı desem yeridir çünkü yere düşmüştü.
"Al bu telsizi, eğer çıkış güvenli ise bize haber vereceksin!"
Dahyun hızlıca yemekhaneden çıkmıştı.Ve arkasında onun için ağlayan bir Sana bırakmıştı.Yaklaşık 1 saat geçtikten sonra adamlar gitmişti. Nereye gittikleri hakkında bir fikrimiz yoktu.
"SİZ İKİNİZ!" diye bağırdı Ryujin.
"ZEVK ALIYORSUNUZ DEĞİL Mİ? SEUNGMİN VE CHAERYEONG!"
"NE ZEVKİNDEN BAHSEDİYORSUN?! ELLERİNDE CHAEYOUNG VE HYUNJİN VARDI NASIL BİR ŞEY YAPABİLİRDİK?!"
"Ayrıca zevk alsak size yardım etmezdik Ryujin. Ve Chaeryeong sakin ol." diye soğukkanlılıkla cevap verdi Seungmin.
"Nasıl sakin olacağım Seungmin? Görmüyor musun bize zevk alıyorsunuz diyor!"
"EVET ÇÜNKÜ ÖYLE!"
Chaeryeong daha fazla sinirini tutamamış, Ryujinin saçından tutup yere düşmesini sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hell İn Hospital
AdventureAkıl hastanesine yayılan gizemli virüs ile hastanenin çalışanları hastaneden kurtulmaya çalışır. -------------------------------------------- Ryeji Hyunlix Chaelisa Minsung Saida Chanmin