"Hyunjin bunun iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum." Felix endişeli bir ses tonuyla bana dönüp konuştu. Uzun zaman sonra ilk defa keyifli hissediyordum. "Hak etti."
Bundan hiçbir şey kaybetmeyecektim. Sevgilisi olduğu halde benimle yatan kişi Na Ra'ydı. Ve o güne dair hiçbir şey hatırlamadığı için ona zorla sahip olmaya çalıştığımı söyleyemezdi.
Telefonumu cebime koydum ve gülerek konuşmaya başladım. "Şimdi oturup kaosu izleme zamanı Lix!!"
"Hyunjin ben emin olamıyorum. Bir şekilde bu itirafı senin yaptığın ortaya çıkarsa ne olur tahmin edebiliyor musun?"
Felix her zaman en kötü ihtimalleri düşünürdü."Hiçbir şey değişmeyecek. Benimle yatmak isteyen o'ydu."
Felix söylenerek elindeki telefonu cebine koydu ve bana döndü. "Peki Haewon öğrenirse?"
Haewon öğrenirse en yakın arkadaşına bunu yaptığım için benimle arasına büyük bir mesafe koyabilirdi. "Onu kaybetmekten korktuğunu biliyorum ama inan bana Na Ra hak ettiği şeyi yaşadığı için hiçbir şey olamayacak."
Hiçbir şekilde Felix'e bu güveni verememek sinirlerimi bozmuştu.
"Umarım dediğin gibi olur Hyunjin."
Felix konuştuktan sonra okula varmıştık. İtiraf mesajını dün gece paylaşmışlardı ve o saatten beri telefonum hiç susmuyordu. Yani Na Ra'nın görmemesinin imkanı yoktu.
Hiçbir şey olmamış gibi okula girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Hiçbirisini umursamadan sınıfa doğru ilerlediğimizde Na Ra sınıfta yoktu.
Çantamı sırama bıraktığım an Haewon koşarak yanıma geldi ve önümdeki sıraya oturdu. Haewon'un bile bilmemesi gerekiyordu itirafı benim yaptığımı. "Hyunjin şuna bak!! Birileri sizi görmüş." Telefonun ekranındaki itiraf mesajını bana çevirdiğinde durgun bir sesle konuştum. "Gördüm."
"Sence kim görmüş olabilir?" Endişeli bir ses tonuyla bana soru sorduğunda çantamdan kitaplarımı çıkarıyordum. "Bilmiyorum. O gün bir sürü kişi vardı orada."
O sırada Na Ra sinirli bir şekilde sınıfa girdi ve sırama gelip bileğimden tutarak beni ayağa kaldırdı. Tüm sınıf bize bakarken konuşmak istemediği için beni yeniden çatı katına sürüklemeye başladı.
Birkaç dakika içinde çatı katına ulaştığımızda üzerime yürüdü. "Bunu neden yaptın?"
"Hadi Hyunjin masumu oynama zamanı."Kafam karışmış bir şekilde Na Ra'ya baktım. "Ne?" Güldü ve sinirle bana itiraf sayfasındaki mesajı gösterdi. "Bunu ben yazmadım."
"Sen beni aptal mı zannediyorsun?!!" En sonunda bağırmaya başladığında geri çekilmeden öylece durdum. "Git ve yalan olduğunu söyle!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDC x8 :: Hyunjin
FanfictionHiçbir şey hissetmediğimi söyledim bebeğim. Ama yalandı. [b x g]