: ̗̀➛ 13

868 40 16
                                    

Dün akşam paylaşılan itirafım sayesinde çoğu kişinin Na Ra'ya karşı bakış açısını değiştirdiğim için mutlu bir şekilde sınıfa girdiğimde Na Ra'nın başında toplanan birkaç kız görüp yanlarına gittim. "Sanırım yeniden başlıyoruz.."

"Kısacası, sana kötü davrandığımız için özür dileriz." Yanlarına geldikten sonra duyduğum ilk sözle şaşırmıştım. "Yaşasın!! Yaşasın!!!!!"

Kızlar birkaç dakika içerisinde Na Ra'dan özür dileyip gittiklerinde geriye sadece ben kalmıştım. Birkaç dakika boyunca şaşkın bir şekilde birbirimize baktıktan sonra bir şeyler bildiğimi hissetmiş gibi konuşmaya başlamıştı.
"Bu nasıl oldu?" Sanırım itirafı görmemişti.. Şaşırdım ve sordum. "Görmedin mi?"

"Neyi?" Kafası karışmış bir şekilde geriye doğru yaslandığında telefonumu çıkardım ve atılan mesajı gösterdim. Sanırım yapılan zorbalıklar yüzünden telefonuna bakmıyordu.

Telefonumu eline alıp birkaç dakika boyunca ekrana baktıktan sonra şaşkın bir şekilde kafasını kaldırdı ve bana baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonumu eline alıp birkaç dakika boyunca ekrana baktıktan sonra şaşkın bir şekilde kafasını kaldırdı ve bana baktı. "Bunu sen mi yazdın?" Gülerek 'Evet' anlamında kafamı salladıktan sonra yeniden telefonuma baktı ve yapılan yorumları okudu.

"Hyunjin"
"Ben ne söyleyeceğimi bilmiyorum."
Telefonumu bana verirken yeniden gözlerimin içine baktı ve konuştu.

"Bir şey söylemek zorunda değilsin." Hafifçe gülerek cevapladıktan sonra bile hâlâ bana bakmaya devam etti.

"Teşekkür ederim."

Aniden ettiği teşekkürle kalbim 100 kat daha hızlı atmaya başlamıştı.

Sargılı olan elimi omzuna koydum ve gülümsedim. "Rica ederim." Konuştuktan sonra kalkıp kendime yerime oturmuştum çünkü biraz daha kalsaydım ölecektim.

İtirafa karşı herkesin olumlu yönde tepki vermesi beni rahatlatmıştı fakat düşündüğüm bir şey vardı. San bunu öğrendiğinde neler olacağı..

Bir sonraki teneffüs düşündüğüm yönde şeyler olmuştu. İlk dersten hemen sonra San bizim sınıfa gelip önce Na Ra'nın üzerine yürümüştü. Na Ra'nın yakasından tutup ayağa kaldırdığında San'ı tutmak için yanlarına koştum. Felix, Haewon ve Jisung'da benimle beraber gelmişti.

"Bu itirafı sen mi yaptın?" Na Ra sinirli bir şekilde San'ın elinden kurtulup iteledikten sonra ona bir tokat atmıştı. "Hareketlerine dikkat et!"

O sırada ben yanlarına gelip San'a bir yumruk attım. "Kimin kızına karıştığına dikkat etsen iyi olur."

"Ben sana kime karıştığına dikkat et demedim mi lan?!" Bağırarak San'ı yere yatırıp iki yakasından da tuttuğum sırada Haewon ve Felix'te Na Ra'nın yanındaydı.

San'a bir yumruk daha attım ve bağırdım. "Ben yaptım orospu çocuğu, bir lafın mı var lan?! Ben yaptım." Sinirle kendimi ifşaladığımda tüm sınıf şaşırmıştı.

IDC x8 :: Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin