31. rész

749 64 14
                                    

Rain

Túl kell esnem ezen a beszélgetésen, bátorítom magam. Sky biztos megérti és nem fog rám haragudni. Mikor hazaértem, Skyt a nappaliban találtam, éppen belemerült az egyik sorozatába. Nem tudom, hogy fogjak neki, így elkezdtem a lakásban téblábolni, nem találtam a helyemet. Barátom felfigyelhetett rám, mert kikapcsolta a tévét, és teljes figyelmét rám irányította.

- Rain! Megmondanád, mi bajod van? Lassan elkopik a padló a talpad alatt. - Kérdezi.

- Beszélnünk kell, méghozzá egy nagyon komoly dologról. - Ülök le vele szembe.

- Nagyon komoly dologról lehet szó. Mondd ki, hamarabb túl leszel rajta.

- Én úgy sajnálom, tudom, hogy megígértem, meg minden, de...

- Szedd össze magad, és ne össze-vissza beszélj, mert így nem értem, mit szeretnél mondani. - Mosolyodik el.

- P'Phayu megkért, hogy költözzek hozzá és én igent mondtam. - Takarom el szemeimet, de ujjaim között csak kikandikálok.

- Ez miatt voltál ennyire bepörögve, hogy mit szólok hozzá? - Nevet fel. - Olyan kis buta vagy!

- Akkor nem haragszol? - Kérdezem óvatosan.

- Ugyan! Miért haragudnék? Amúgy is állandóan nála vagy. Várható volt, azt hittem, hamarabb meg fog történni.

- Nem haragszol?

- Dehogy, miért tenném?

- Csak mert magadra hagylak. - Felelem szomorúan. - De úgy érzem, mennem kell. Vele akarok lenni.

- Semmi baj, nagyfiú vagyok már. Annyi, hogy keresek egy kisebb albérletet. - Mosolyodik el.

- Köszönöm, te vagy a legjobb barát! - Megyek oda hozzá, és szorosan megölelem.

Szerencsém van vele, nem is tudom, mit kezdenék Sky nélkül. Mindig mellettem áll, támogat, bátorít, mikor mire van éppen szükségem. Annyira boldog vagyok!

- Mikor költözöl?

- Hétvégén szeretnék. Számíthatok a segítségedre? - Kérdezem reménykedve.

- Rain, micsoda buta kérdés. Persze, hogy segítek!

A továbbiakban átbeszéltük a költözés menetét, mindent elterveztünk, és később megvacsoráztunk. Éjszakába nyúlóan beszélgettünk, közben végig néztünk pár filmet, mint a régi szép időkben. Mikor még iskolába jártunk és a jövőnket tervezgettük. Ha átgondolom, sok mindent sikerült valóra váltanunk belőle. Kezdve a közös egyetemmel, albérlettel, munkahellyel, és nem utolsó sorban a szerelemmel. Mosolyogva gondolok az én P'Phayumra, akitől szebb, jobb férfi nem is létezik. Végül mindketten erősen pislogni kezdtünk, és álomra hajtottuk fejünket.

Hosszú volt ez a hét, sok volt a munka az irodában, nem úgy haladtunk, ahogy kellett volna, közben esténként folyamatosan dobozokba csomagoltuk a cuccaimat. P'Phayu nem tudott segíteni, mert folyamatosan túlórázott, de megígérte, hogy költözésnél mindenképpen itt lesz. Sky mindenben segített, szorgosan pakolt, csomagolt, takarított. Tudom, hogy örül a boldogságomnak, de mégis látok szemeiben egy kis szomorúságot. Olyankor mindig csináltam valami hülyeséget, hogy felvidítsam.

- P'Pai hogy van? Nem is láttam a héten. - Érdeklődöm.

- Jól van, el kellett utazni valami fontos megbeszélés miatt.

- Szóval, akkor nem is miattam vagy ennyire szomorú, hanem mert nem láthattad a szívkirályodat? - Vigyorgok, mint a tejbe tök.

- Mit gondolsz te rólam? Ha nem látom négy napja, tizenegy órája és kilenc perce az megvisel? - Vékonyítja el hangját. - Engem ugyan nem.

Rossz döntésМесто, где живут истории. Откройте их для себя