Rain
Már vége a munkaidőnek, de P'Phayu még mindig az asztal fölé görnyedve dolgozik. Megsajnálom szegényt, és besétálok a konyhába, hogy csináljak neki egy jeges mocca macchiatot. Amint elkészítettem, bementem hozzá és letettem az asztalára.
- Hoztam neked, csak hogy felfrissülj kicsit! - Mondom neki mosolyogva.
- Köszönöm Rain! - Néz rám kedvesen. - Nem tudom, mikor fogok végezni. Ezt holnapra be kell fejeznem, de valami nem stimmel vele. - Mondja szomorúan.
- Semmi baj, megértem.
- Ha szeretnéd, odaadom a kulcsomat és hazamehetsz.
Rátámaszkodok az asztalára és csábosan rápillantok.
- Vagy akár itt is maradhatok és segíthetek neked, Mit szólsz? - Csücsörítem számat.
- Tényleg maradni szeretnél? - Kérdezi döbbenten.
- Hát persze! - Megkerülöm az asztalt és odaállok elé, majd forgószékének karfájára támaszkodok és mélyen szemeibe nézek. - Szóval mit kívánsz? Maradjak vagy menjek? - Ujjaimmal felfelé lépkedek mellkasán.
- Maradj! - Fogja meg karomat és ölébe húz. - Olyan fáradt vagyok! - Teszi állát vállamra.
- Miben segíthetek? - Puszilom meg homlokát.
Derekamat mindkét karjával átöleli, és szorosan magához szorít, majd megcsókol.
- Pont elég energiát ad, hogy itt vagy velem!
- Hát ez jól hangzik! - Pirulok el - Na, mutasd, hol akadtál el!
Két óra vizsgálódás után megtaláltuk a hibát, onnantól kezdve gyerekjáték volt az egész. Teljesen elgémberedtem a sok görnyedésbe, így felállok és kinyújtóztatom végtagjaimat. Odamegyek az üvegfalhoz és nekitámaszkodok, majd a sötét égboltot kezdem el fürkészni. A város fényei miatt Bangkokban nem látni az égen a csillagokat, de mivel jó fantáziám van, így hát odaképzelem őket. Egy ideje bámulhattam már kifelé, amit P'Phayu megunhatott, mert odajött hozzám és átölelt.
- Fáradt vagy már? Menjünk? - Kérdezi.
- Nem, bírom még! De cserébe kérek valami jutalmat!
- Mire gondolsz?
- Rád bízom. - Suttogom a semmibe.
- Akkor hagyd, hogy találgassak. - Némán bólintok, engedélyt adva.
Sorosabbra fonja körülöttem karjait, majd fülemhez hajolva megnyalja fülcimpámat és szopogatni kezdi.
- P'Phayu, mit tervezel? -Sóhajtom.
- Csak találgatok! Megengedted. - Végighúzza orrát nyakhajlatomon. - Olyan finom illatod van!
- Mmm... Igen? - Adom át magam a kényeztetésnek.
- Engedd el magad... - Mondja, majd kezét lecsúsztatja ágyékomhoz és simogatni kezd, amitől rövid időn belül kőkemény leszek. - Nem is mondtam, hogy milyen jól áll ez a fehér nadrág!
Halkan nyöszörögni kezdek, kezemet kezére teszem és még jobban magamhoz nyomom, fenekemet erősen ágyékának dörzsölöm.
- Azt hiszem, te vagy befeszülve! - Súgom neki.
Közben karjai ölelésében megfordulok és szemeibe nézek.
- P'Phayu! Csinálni akarom!
- Itt? - Kérdezi megdöbbenve.
Huncutul elmosolyodok és bólogatni kezdek, majd lábujjhegyre állok és ajkára tapadok. Nem kellett nagyon meggyőzni, már gombolta is kifelé az ingemet. Megfogom kezét, mielőtt sikerrel járt volna, és a kanapé felé húzom, ami közvetlenül az üvegfal előtt van. Megállunk előtte és P'Phayut leültetem rá. Kiéhezett szemeit végigvezeti rajtam, majd beharapja alsó ajkát, én kicsit távolabb állok tőle, még véletlenül se tudjon elérni. Lassú mozdulatokkal tovább gombolom ki ingemet, és mikor már elkészültem, kissé szélesebbre nyitom, és óvatosan engedem, hogy lecsusszanjon rólam. Közben P'Phayu reakcióit figyelem, ahogy minden mozdulatomat éhezve lesi, tekintete parázslik a vágytól, nemsokára lángra kap. Elmosolyodok a tudatra, hogy miket tudok kiváltani egy önuralmáról hírhedt emberből. Nadrágom gombjához nyúlok, kipattintom, utána lehúzom a cipzárt, de olyan lassan, hogy a csöndben hallani lehet a cipzár fogainak kattanását is. Kicsit oldalra fordulok és teljese természetességgel kezdem ez letolni nadrágomat, mikor már teljesen lent van, csak kilépek belőle és arrébb rúgom. Ráérősen sétálok P'Phayu lábai közé lehajolok, hogy kigomboljam a nadrágját és lesegítsem róla. Kicsit megemelkedik, így viszonylag könnyebben húzom le róla, és félre is teszem. Miután ezt a problémát elhárítottam, letérdelek lábai közé és végigsimítom combjait végül ágyékánál állok meg.
KAMU SEDANG MEMBACA
Rossz döntés
Fiksi Penggemar🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Rain és Phayu még a középiskolában ismerkednek össze, nem éppen a legjobb körülmények között. Később mintha javulna a kapcsolatuk, de ekkor hiba csúszik a számításukba. Döntéseket kellett hozniuk melyek befolyásolták az életüket. Ph...