6

221 35 26
                                    

hyunjin yavaşca araladığı beyaz kapıdan içeri süzüldü. ışıkgeçirmez siyah perdeleri kapalı karanlık odada jeongin'i yatmış halde buldu. kapıyı ardından kapattı ve yatağına doğru adımladı. ilaçların etkisiyle koltukta uyuklayacağını hissetmiş ve jisung'a açıklayıcı bir kaç mırıltı çıkarıp salonu terketmişti. yatağında uzanıp tavana dikti bakışlarını.

"uyanığım." dedi jeongin sessizce.

"oh," dedi hyunjin başını yana döndürerek. sırtı ona dönük olan oğlan, karanlık odada pek farkedilmiyordu. bakışlarını yeniden tavana dikti. "rahatsız etmek istememiştim."

"beni rahatsız etmezsin hyung." dedi jeongin.

"sabah olanlar için," dedi hyunjin çekinerek. karnı üstünde birleştirdiği parmaklarıyla oynamaya başlamıştı. "özür dilerim. sizi korkutmak istememiştim, sadece kafam çok karışıktı. beni öyle görmenizi istemezdim." sonlara doğru sesi cılızlaşdı.

"bu ilk değildi." dedi jeongin. "son da olmayacak. o yüzden kendini suçlu hissetme hyung. sen bizi hatırlamıyorsun fakat biz seni hatırlıyoruz. gerçekte nasıl biri olduğunu biliyoruz."

sessiz kaldı hyunjin. kendisi dışında herkes onu yakından tanıyor gibiydi. düşünceleri yine tüm odayı kaplarken daha fazla uykuya direnemedi.

"gecikeceksin hyunjin!" diye bağırdı annesi merdivenlerin başında durup.

"geliyorum!" diye yanıtladı hyunjin kravatını takarken. yatağının üstündeki telefonundan gelen bildirim sesiyle yatağına adımladı.

grup mesajlaşması

seungmin
çıktınız mı?

chan
evet, size geliyorum. oradan hyunjin'lere geçeriz

seungmin
uyandı mı ki o?

chan
ses ver hyun

hyunjin
uyanığım uyanığım, siz çıkın ben de hazırım iki dakikaya
görüldü 07:10

telefonu yana bırakacakken aklına gelen kişiyle durdu. grup mesajlaşmasından çıktı, kişilerde bir iki aşağı kaydırdı ve onunla karşılaştı.

'minho.'

farkında olmadan dudaklarına bir gülümseme yerleşti. en son dün gece yazışmışlardı.

hyunjin
aynı okula gideceğimizden emin misin?

minho
evet hyun
milyon kez söyledim, annemler o okulu seçmişler
çoktan adımı yazdırdılar bile

hyunjin
sadece emin oluyorum

minho
farkettim

hyunjin
hangi sınıfa düştüğünü biliyor musun?

minho
hayır, sanırım orada öğreneceğim?
saçma

hyunjin
keşke bilseydik :(

minho
merak etme farklı bir sınıfa düşsem de bensiz kalmayacaksın
görüldü 22:45

hyunjin?
görüldü 22:47

orada mısın?

hyunjin
evet evet buradayım
gitmem gerek
yarın okulda görüşürüz

forget me not | hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin