3

239 33 9
                                    

sıcak bir yaz sabahı hyunjin evinden çok da uzakta olmayan bir parkta çimlere uzanmıştı. hafif esen sıcak rüzgar kulaklıklarından gelen şarkıya fazladan huzur katıyordu sanki. kolunu alnına atmıştı, gözlerine biraz gölge sağlamak amacıyla. chan ve seungmin'e ona katılmaları için mesaj atmıştı ama ikili, hyunjin'in aksine yaklaşan yeni okul yılı için kurslara yazılmakla meşguldü.

duyduğu gürültülü kamyonet sesiyle gözlerini araladı. parlak güneş gözlerini açmasını zorlaştırmıştı. yüksek sesli şarkısına rağmen aracın sesi açıkca duyuluyordu. uzandığı çimlerde oturur hale geldi. duyduğu sesin sahibi büyük, beyaz renkli mobilya kamyonetiydi. evlerinin yanındaki boş evin önünde durmuştu. eskiden yaşlı bir çiftin yaşadığı ev uzun yıllardır boştu ve çiftin çocukları evi satılığa çıkarmışlardı.

meraklı gözlerle izlemeye koyuldu hyunjin. araçtan bir kaç tulumlu çalışan ve genç bir oğlan çıktı. mavi çizgili tişörtü ve dizlerine gelen bol şortuyla adamların yanına, aracın arkasına ilerledi. güneşten gözlerini kısmıştı, kahverengi saçlarının uçlarının ıslandığını görmek kolaydı.

aracın arka kapısını açan adamlara eşlik etti ve içerideki mobilyaları eve taşımaları için talimat verdi. eve taşınan çift ve tekli koltuklar, irili ufaklı koliler, lambalar ve daha niceleri. oğlan özellikle kırılma ihtimali olan kolilerle ilgili dikkatli olmaları gerektiğini belirten mırıltılar çıkarıyordu. oldukça gergin ve stresli görünüyordu.

kısa bir anlığına ikilinin bakışları kesişti. oğlan hyunjin'in onu izlediğini hissetmiş gibi ona çevirmişti bakışlarını. çatık kaşları yumuşadı ve hyunjin bakışlarını ayırmadı. bu oğlan dikkatini çekmişti.

aradan geçen saniyeler sonra hyunjin, oğlanın sanki kendisine doğru adım atmak istiyormuş gibi göründüğünü düşündü. fakat sanki bir şey engel oluyordu ona. belki de sadece arkadaş edinme çabası? diye düşündü hyunjin.

oğlanın yanına gelip bir şeyler soran adamla birlikte ikilinin bakışı kırılmıştı. bir yandan kendisine sorulan soruyu yanıtlarken diğer yansan cebinden çıkardığı telefonunu kulaklarına götürmüş ve adamla birlikte eve girmişti.

hyunjin yanda çimlerin üstünde duran telefonunu aldı.

grup mesajlaşması

hyunjin
dışarı çıkıyorum geliyor musunuz bir şeyler yaparız

seungmin
kursa gitmem gerek

chan
aynısından

hyunjin
aşırı sıkıcısınız

chan
sınav dönemi kıçımda biterken sorarım sana

seungmin
aynısından
görüldü 14:34

hyunjin
bizim evin yanındaki boş eve biri taşınıyor
gönderildi 15:13

forget me not | hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin