Yeşil Deniz

157 5 0
                                    

Tarifsiz bir ağrı çekiyordum ne zamandır, tarifsiz, tanımsız acılar cinnetinde, kendimi sevilmemişliklerim ile yaralıyordum. Bileklerimden kendimi kötü anılarımla kestiğim bir gündü iyi anımsıyorum.

Ankara'nın kuzgun rengi mevsiminden her hangi bir gündü aslında ama bir kucaklayış bu kadar mı deniz olurdu bir kadına? Tanrım affet beni! Kahrolası bir kadın böyle güzel sevilmemeli değil mi? Tanrım! Biliyorsun! O Siyah bir Adam o Yeşil Deniz! Ben Mavi Kadın ve saydam bir serzeniş! Bizi birbirimize ilkleyen günahlara âyet âyet şiir olsun sevişmelerimiz. Hangi dinden aforoz edeceksin Tanrım bizi? Bizi aşk dışında hangi dilde giyindireceksin? Yemin olsun ki içimdeki küflü kadınlara, üzümden, şaraptan, kırmızı, sevilmezsem bir daha, bu adamın dudakları arasında! Şiirden gözlerine asacağım kendimi! Yemin ediyorum. Billahi! Bir Ankara gecesinde, en plansız programsız bir yerde hafif kafası güzel bir sarılma ile klarnetler çalacak, birbirimizi her hatırlamak istediğimizde, kafalarımızın içlerinde. Önce bir nargile dumanı saracak ağrıyan aklımızın siyah yerlerini. Sonra bir Meşrutiyet'in ılık ve yağmurlu gecesinde, avuç içlerin saracak ellerimi. Penceresi kitaplara bakan bir yerde, siyah ve mavi olarak sevişirken, hiç kuşkusuz, kırmızı olacağız o ve ben!

Şarapsız sarılıp uyuyacağız. Bir gün bu kadar çabuk aydınlanır mı ? Birbirimizin teninden, geceyi soyup tek olacağız! Kadınlar kırmızı sevilmeli! Ağrısı, hikayesi, kalbi, yarası ne renk olursa olsun kırmızı sevilmeli! Bir Ankara günü bir Ankara gecesi diyorum Tanrım duyuyor musun beni! Günahkar, çirkin yürekli kadınlar böyle güzel sevilmemeli değil mi? Bu gece söyleyecek öyle çok şeyim var ki hiç bir arkeolojik zaman alfabesi, anlatamaz dilimin ucundaki derinliği. Bir günde bir kadın bir asırlık sevilir miydi? Hayret! Ben ona hep aç kalacağım hep hasret. Tanrım ! O Siyah bir ceket içinde yeşil cennet! Kutsa bizi! Yoksa tüm Mitolojik Tanrılara şirk koşacak ona varacağım! Ben onun teninde cehennem gibi yanarken, küfredip ateist ağrılar kusacağım.
Her kadının Yeşil bir denizi olmalı!
Tanrım! Söyle o küçük Kıymetsiz adamlara sevsinler kadınları!
Kırmızı Sevin Ulan Kadınları Kıpkırmızı!

Özlem Ayşe Çiçek

Tanrı'ya Mektuplar " Kitap Oldu"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin