Ensefalon Orgazmları

191 4 0
                                    

Kötüyüm ben! Siyah kalpli mavi bir kadın içimdeki. Bu dışımın şiirsi kısmı aldatmasın sizi! Ben günahları ile sevişen kötü bir kadınım. Içimde öldürdüğüm çocukların hesabını tutmasamda, bir kitabını yazacağım! Duyuyor musun kötülüğümün bir perşembe akşamı, kulaklarından akıttığı ensefalon orgazmını ? Ne işin var ulan burada o zaman? Neden yaralıyorsun dedim kalbimde ki bilinç altı sevişen hatıralarımı ? Rahat bırak rahmimde sana büyütüp içime doğurduğum gri çocukları.

Tanrı'ya tüm günahlarını söylemekle tehdit ederim seni, bir akşam mavisi, mastürbasyon perşembesi. Solipsizimli dudaklarına yaklaştırıp göğüslerimi, ruhumu içmeni isteyeceğim. Seni Tanrı'ya Mektuplar yazarak erekte edeceğim! Metaryalist ağrılar ile bileklerini bağlayıp, seni kasıklarınların çarmıha gereceğim. Izleyicilerimiz olacak elbet! Seyircisiz sirk mi olur ? Seyircisiz şirk mi olur söyle ne olur? Ben her uzvunu becerirken, rengarenk bir eğlence içinde, izleyiciler senin korkmuş inlemelerin ile haz alacak, elleri ensefalon erektelerinin üzerinde!

Şakaklarını ovuştururken, erken orgazm olanlar olacak! Bir migren ağrısı gibi hızlı hızlı gidip geleceksin moderniteli beyinlerinde. Kısacası bir sirk cambazı edası ile o palyaço suratını sikeceğim. Aklında ki her olumsuz düşünceyi yüz üstü çevirip, domalta domalta derisini yüzeceğim. Bir şey anlamıyorsun öyle mi söylediklerimden ? Ben senin için Tanrı'ya şirk koşuyorken, senin olduğun yerde affedilmek için aptalca beklemen hiç hoş değil! Seni şikayet edeceğim diyorum! Ve sen hâlâ soyunmuş değilsin! Garipsin! Tuhaf bir absans var üzerinde! Yoksa anımsayamıyor musun mastürbasyon sonrası, orgazmlı ellerin ile yaptığın yapışkan affedilme duasını? Dert değil şimdi yolluyorum bu mektubu kanatlı bir küfür ile Tanrı'ya.

Sonra hani herkesin eli erektelerinde, boşacağız içimizdeki Tanrı tanımazlıkları, bir mastürbasyon perşembesinde. Kıyamet filan kopacak, ben sağ sen selametli bir solda, içimi nasıl sikip attığını anımsayacaksın. Üzüleceksin bir kaç dakika. Ufacık bir vicdan ile yağlı kafa derini kaşıyıp, aklının Tanrı tanımaz ücralarını karıncalandıracaksın. Ne mi olacak? Bir otel odasında dini bütün inlemelerini bir fahişenin ucuz bacak aralarından akıtırken rahatlacaksın. Sonra kötü, günahkar, ateist, ahmak yine ben olacağım. Kafeinsiz ensefalon orgazmları yakana yapışacak! Ben Tanrı yerine karar verdiğin cehennemimde yanarken sen tövbekar düzüşmelerine aralıksız doyacaksın!

Sana şirk koşup aşka varacağım!
Seni Tanrı'ya Mektuplar ile erekte edip, aldatacağım!

Özlem Ayşe Çiçek

Tanrı'ya Mektuplar " Kitap Oldu"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin