Gök Tanrı'nın Günahları

213 9 1
                                    

Tanrı'ya söyleyecek birşeylerim var bırakın beni iki çift lafı çoktan hak etti. Bir sürü küfür ettim, kaç kez onun öfkesini kendimle sevişirken ki inlemelerim ile üzerime çekmek istedim biliyor musunuz?

Hayır siz hiç bir şey bilmiyorsunuz. Tanrı'ya ait hiç bir günahı hiç bir hazzı kabul etmiyorsunuz. Tanrım! Anlat onlara her şey nasıl başladı, Havva'nın cennet bekçisi bir yılan ile oynasmaşmasıyla. Anlatsana gerçeği, hadi Tanrım bak herkes beni suçluyor.

Söylesene hadi Adem ile Havva'nın sapkın tensel hikayelerini. Lut kavmini ortadan kaldırırken, neydi içi boş söylencesi, ensest ilişki mi ? Peki ya bizi yaratırken yüce Gök Tanrı, bizi çoğaltırken, Havva'nın oğulları, Adem'in kızları ile, inleyerek zevkle birlikte olmadı mı ? Eminim şimdi beni aptal, dinsiz gibi tanımını kulaktan duyma üç beş kelime ile bildiginiz her hangi bir tümce ile suçluyorsunuz.. Peki ya Gök Tanrı? ?

Söylesenize onun içi kin, haz ve öfke dolu su götürmez günahları? Kimse onu yargılanacak mı ? Eminim şimdi beni dinlerken benden nefret ediyorsunuz ama bir düşünün ya sizin binlerce kez bir daha tövbe diyerek işlediğiniz orgazm rengi yalanlar ? Onları şimdi burada hanginiz boşalacaksınız ? Hanginiz inkar edip kendinizi Tanrı'nın kadını Meryem yada Isa sayacaksınız? Hadi ama unutun ben sütten çıkma ak fahişeyim olaylarını. Tanrı'ya söyleyecek birşeylerin olmalı.

Gök Tanrı'nın Günahları ile başa çıkmak için hiç bir yol yok değil mi o yüzden kendi küçük kiyametini, yüzüme kusup duruyorsun. Bir önemi yok acıtmıyor, sen kendini Tanrılaştırıyorsun!! Ah benim kusursuz, günahtan, küfürlü hazlardan bir haber yavrucağım. Bırak içinin o sütlü orospu duygularını avuçlarıma, seni elimle becerip, bana bin kez bakirim diye konuştuğun o fahişe ağzına boşalacağım. Içinin küflü, kokuşmuş ağrılarını bir jelatin ile sarıp onu yok yere tövbe etmekten alı koyacağım.

Hadi bana en iyi kelimelerin ile saldır. Seni Tanrı'ya Mektuplar halinde soyunduracağım. Tanrı'nın onayı ile bakireliğini bozacağım.

Özlem Ayşe Çiçek

Tanrı'ya Mektuplar " Kitap Oldu"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin