Chapter 7

1.2K 33 0
                                    


Waktu balik 12:55

Daniel pov..

Masa ni kita orang nk gi perpustakaan untuk hantar buku yg kita orang pinjam. And aku ternampak someone. "Korang kali ni biar aku setel kn budk tu ". Kata aku.

"Weh serius lh kau nk buli budk tu? ". Tanya Khai yg tengah risau dgn Haziq.

"Weh jangan doh, kesian lh kt budk tu. Dh lh comel kalau dia rosak macam mana? ". Ujar Afiq yg buat muka kesian kat aku.

Tanpa banyak ckp aku terus bagi surat tu kt Aidil untuk baca ( surat yg Haziq bagi kt aku ).

"Ouh, apa salahnya terima je lh budk tu. Dh jom dia ckp jumpa kau kt perpustakaan. Ni dh sampai dh ni, tinggal nk jumpa depan ii je ". Balas Aidil yg gembira tengok aku ni macam dh ada fansboy.

"Kepala hotak kau. Lagi pun aku ni straight ok.. Tk kn lh aku nk minat laki kut.. Not my taste ". Jawab aku sinis.

"Tapi kau patut untung doh sebab dapat fanboy, asal kau nk buang budk tu, terima je lh dia ". Kata Fahmi.

"Kalau aku kt tempat kau, aku lebih rela dgn Haziq daripada Amira. Biar lh kalau org kata yg aku ni gay ke bengkok ke, tapi asal kn aku terima dgn perasaan bkn dgn nafsu ". Ceramah Khai panjang lebar kt aku. Tapi memang betul juga ckp Khai ni.

"Hah, weh kau ckp dia bkn taste kau, aku tengok bontot dia pun dh tk tahan dh batang aku ni ". Menyampuk Syafiq yg muncung kn bibir nya ke bontot gebu Haziq sambil meramas 'adik' nya yg dh bangun dlm seluar. Tajam juga mata dia ni.

"Kalau macam tu korang je lh yg gi terima dia, aku tk nk ". Balas aku dgn sinis. Aku mula bergerak ke arah Haziq yg sibuk buang sampah.

End Daniel pov..

Haziq pov..

Tengah sibuk ii nk buang sampah tu, aku nk balik semula ke perpustakaan dan tiba ii langkah aku terhenti sebab ada 7 orang yg menghalang jalan aku..

"Oii, Muhammad Haziq Iskandar bin Muhammad Azmin ". Seseorang memanggil aku dgn nama penuh.



______________________________________


Bersambung...

Kawan atau CintaWhere stories live. Discover now