İyi okumalar Ayçiçekleri
***
Kızların sorusuyla düşünmeye başladım ama aklımda tam bir plan yoktu.
O yüzden kızlara bakıp "Aklımda kesin bir plan kurmadım ama ayçiçeğini bulmak için bir şeyler yapmak istiyorum. Şimdi o zehir akıllarınızı çalıştırıp bana yardımcı olun da bir plan kuralım." dedim.
Kızlar düşünmeye başlarken Ebrar bana doğru dönüp hiç beklemediğim bir soru sordu.
" Biz planı kurmasına kurarız da peki sen hiç düşündün mü onu bulunca ne yapacaksın diye?" dedi.
Bu soruyla kızlar da bana dikkat kesildi. Gözlerimi onlardan kaçırdım ve yere bakmaya başladım. Benden bir cevap bekliyorlardı ama bilmiyorlardı ki cevabı bende bilmiyordum. Kendime bir saniye verdim ve düşündüm. Gerçekten kimliğini öğrenince ne olacaktı? Tamam az biraz sözleri ve hikayesi beni etkilemişti ama aramızdakiler daha çok yeniydi. Onunla aramızda ilişki türü bir şey yaşanacaksa onu daha iyi tanıyınca ve hoşlanınca olurdu. Bir an düşündüm de onu bulmak için fazla mı acele ediyordum acaba. Zamanı gelince o bana gelirdi. Gelmese bile o zaman ben onu bulurdum.
Bu düşünce bana mantıklı gelince cevap bekleyen kızlara bakıp" Onu bulunca ne olacak bilemiyorum ama sanırım plan kurmayı biraz erteleyip ondan bir şeyler bekleyeceğim." dedim.
Ebrar başıyla beni onaylayıp" Bence de bu daha mantıklı olur. Biraz zamana bırak ve çevrene dikkat et zaten seninki pek bir heyecanlı illa ki bir pot kırar." dedi ve kızlarla gülmeye başladık.
***
Okul çıkışı kızlarla vedalaşıp eve geçtim. Üzerimi değiştirip yatağa uzandım ve telefonumu kurcalamaya başladım. Instagram da gezinirken ayçiçeğinden bir bildirim geldi. Hemen onu bekliyormuş gibi olmamak için mesajı açmadan bekledim ve bildirim çubuğundan okudum. Beni yine şaşırtmayı başaran o kendine has olan girişlerinden birini yapmıştı. Dudağımı ısırdım ve ne kadar beklemek istesem de meraklı tarafımın üstün gelmesiyle ve bende hem onunla konuşmak istediğimden hem de onu merak ettiğimden mesajın üstüne tıklayıp whatsAppa girdim.
***
Ayçiçeği: Çekirgeleri üzmek istemem ama onlardan daha iyi sıçrarım. Beni öyle kolay kolay yakalayamazsın. 😎Deren: Emin misin?
Deren: Bana nedense seni yakalamak çok kolay olacak gibi geldi 😏
Deren: Malum sen pot kırma efendisisin jhjfn
Ayçiçeği: Öyle mi dersin 😏
Ayçiçeği: O zaman yaşayıp göreceğiz.
Ayçiçeği: Neyse ee neler yapıyorsun?
Deren: Öyle olsun bakalım
Deren: Ne yapayım okuldan geldiğim gibi kendimi yatağa attım dinleniyorum
Deren: Sen?
Ayçiçeği: Ben de yatağa uzanmış şarkı dinliyordum
Deren: Ne dinliyorsun?
Ayçiçeği: Mavi Gri Dünyanın en güzel kızı
Ayçiçeği: Bence bu şarkı bizim için yazılmış
Ayçiçeği: Dünyanın en güzel kızı hem kalpsiz hem kalp hırsızı
Ayçiçeği: Göremezsem o güzel yüzünü ölücemmmm
Deren: 😳🙈
Ayçiçeği:😂
***
Ayçiçeğine görüldü atıp çıkmıştım uygulamadan. Nedense hem utanmış hem de mutlu olmuştum. Telefonumun ekranını tekrar açıp müziklerime girdim ve o şarkıyı bulup bende açtım. Sonra da telefonu kapatıp yatağın üzerine bıraktım. Arka da şarkı çalarken bende ayçiçeğini düşünüyordum. Elim boynumda ki onun hediyesi olan kolyeye gitti. Hayatıma çok yeni ve çok hızlı bir giriş yapmıştı. Anlamadığım şekilde ona karşı bir güven duyuyordum. Normal de sanaldan yazan, yüzünü bile bilmediğim bir kişiye karşı böyle olmamalıydım ama o konuşmalarıyla bile bana öyle bir güven aşılıyordu ki ister istemez ondan etkileniyordum sanırım. Bu durum da beni düşündürüyordu. Bunun sonu nereye varacaktı merak ediyordum. Tek istediğimse aramızda yavaş yavaş oluşan bu güzel bağın gerçek olmasıydı. Umarım ilk başta düşündüğüm gibi gereksiz bir şaka değildir. Çünkü ona alışmaya başlamıştım.
***
Merhaba Ayçiçekleri, upuzun bir aranın ardından tekrar buradayım. Uzun zamandır geri dönmek istesem de yoğunluktan dolayı şimdi dönebildim bu platforma.
Bu bölüm benim ve sizin için kısa bir geri dönüş bölümü oldu. Artık umuyorum ki düzenli bir şekilde kitabımızı tamamlayacağım.
Bu uzun arada bana yazan ve kitabımla ilgilenen kişilere de teşekkür etmek istiyorum.😊
Umarım bölümü sevmişsinizdir.
Diğer bölümde görüşmek dileğiyle.
🌻🌻🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayçiçeği / Texting
Short Story05********* : Sana neden geldiğimi biliyor musun? Çünkü ayçiçekleri her zaman güneşe yönelir. Benim güneşim de sensin. *** Yazar: GeceninKralicesi4 Kapak Tasarımı: Büşra Yörük Yayım tarihi: 25 . 02 . 2019 ~Tüm hakları saklıdır. ~