İyi okumalar ayçiçekleri
***
O sesi duyduğumuz gibi önce kızlarla birbirimize bakmış sonra da aceleyle etrafa bakmıştık ama bahçede bizim dışımızda başka öğrenciler de olduğu için kararsız kalmıştık. Ben pes ettim ve kızlara dönerek ofladım.
"Birini gördünüz mü?" dedim.
Ebrar son kez çevreye bakıp bana döndü ve başını iki yana sallayarak " Bahçe çok kalabalık ve çoğu kişi de telefonuyla uğraşıyor yakından geldi ama öyle dikkat çeken biri de yok ne yazık ki." dedi.
Leyla bize dönüp " Ben de görmedim." dedi.
Asya ve Meyra da başlarını sallayarak onları onayladı.
"Çok yakından geldi ses şu büyük ağaçların oradan gibi siz nereden geldiğini anladınız mı ?" dedim.
Meyra " Valla sesi duyduk hepimiz ama tam nereden geldiği anlaşılmadı." dedi.
Asya da kafasını salladı ve sırıtarak oyuncu bir şekilde ellerini çenesinin altında birleştirip " Ayyy iyice romantik komediye döndü bu durum inşallah sonunda sakar prensini bulursun Deren." dedi ve kızlar gülmeye başladılar.
Leyla da Asya'nın omzuna kolunu atıp " Asyacım şimdi sakar demeyelim de daha çok şapşik prens o." dedi.
Kızlar gülmeye devam ederken ben de kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.
Gülmeyi kesince son kez çevreme baktım ve onlara döndüm.
"Hadi birazdan zil çalar yavaştan sınıfa çıkalım." dedim.
Kızlarda beni onaylayarak önden okula doğru yürürken ben arkada kalarak elimde ki telefonumu açıp whatsappa girdim.
***
Deren : Az kalsın yakalanıyordun AYÇİÇEĞİ
Deren : Bu üç oldu dikkat et yakalanma.
Deren : Ne demişler çekirge bir sıçrar iki sıçrar üçüncüde kapana kısar ve sen üç hakkınıda çoktan kullandın.
Deren : 😎😏😏😎 (10.25)
***
Öğle arasını haber veren zil çaldığında derin bir oh çektim. Elimdeki kalemi defterin üzerine bırakıp bileğime masaj yapmaya başladım ve Ebrar'a döndüm.
"Hadi hadi yemekhane sırası fazla dolmadan gidelim." dedim.
Asya " Sonunda ya biraz daha şu kadını dinlesem kalemle intihar edecektim."dedi.
Hepimiz Asya'nın dediğine gülerken sıradan kalktık ve sınıfın kapısına doğru gittik.
Aklıma telefonum gelince ceplerime baktım ama bulamadım sonra sıranın altına koyduğumu hatırlayınca elimi alnıma vurdum.
Kızlara döndüm ve "Bekleyin geliyorum."dedim.
Meyra arkamdan söylenerek " Hadi ya yemekler beklemez." dedi.
Kızlar onun yemek aşkıyla dalga geçerken ben hızlıca sırama gidip altından telefonumu aldım ve kızların yanına dönerek Leyla ile Asya'nın kollarına girip onları Ebar ve Meyra'nın arkasından yemekhaneye sürükledim.
Yemekhaneye gelince hepimiz tabldotlarımızı alıp sıraya geçtik.
Sıramız gelince yemeklerimizi aldık ve boş bir masaya geçtik.
Ilk beş dakika herkes sessizce yemeğiyle meşgulken Asya sonunda dayanamamış olucak ki " Ayyy ruhum sıkıldı az konuşun ya." dedi.
Ebrar başını yemeğinden kaldırıp " Valla dedikodular senden sorulur konun varsa buyur konuş." dedi.
Asya Ebrar'a göz devirip heyecanla bana döndü ve "Kızım konunun hası ayçiçeği evet Deren sendeyiz. " dedi.
Başımı kaldırmamla hepsinin bana baktığını gördüm. Elimdeki kaşıkla kalakalmışken ne söyleyeceğimi bilemedim.
"Her şey bildiğiniz gibi işte. " dedim.
Leyla " Ya yok mu yeni bir gelişme. " dedi.
Masaya doğru hafifçe eğilerek kısık sesle "Aslında var. Hatta söyleyecektim size ama söylemeyi unuttum. " dedim.
Kızlar bunu söylememle benim gibi masaya eğilip pür dikkat beni dinlemeye başladılar.
" Dün Ebrar o fotoğraftaki çocuklardan birini tanıdı ya ayçiçeğiyle konuşurken bunun konusu geçti ve bende ona Ebrar benzetmiş dedim. "
Meyra " Neden böyle bir şey dedin ki ?" dedi.
Ebrar bilmiş bir tavırla gülümseyerek "Neden olacak ayçiçeğini bulmak için." dedi.
Asya " Nasıl yani ne yapmayı düşünüyorsun Deren." dedi.
"Beni biliyorsunuz kolay kolay umursamam ve merak etmem ama bir şeyi merak ettiğim zaman öğrenmeden rahat edemem. Ayçiçeğini gerçekten çok merak ediyorum. Onu nasıl fark edemedim anlayamıyorum. Mesajları öyle güzel ve anlamlı ki."
Leyla "Gerçekten öyle ince ruhlu biri olduğu belli." dedi.
Meyra " Ve aşık olduğu." dedi.
Ebrar " Peki ne yapmayı düşünüyorsun yani ne yapıyoruz ?"
" Öncelikle ayçiçeğinin unuttuğu profil fotoğrafında ki kişileri bulacağız. Sonra da onları göz hapsine alıp inceleyeceğiz mutlaka bir açık verir o olsa değil mi ? Ayrıca bunları ayçiçeğine hissettirmeden yapmalıyım onu zorlamak istemem."
" Kısacası Ayçiçeğini bulacağım."
***
Merhaba Ayçiçekleri🌻🌻🌻
Uzun bir aradan sonra kaldığımız yerden devam ediyoruz. Umarım beğenirsiniz.
🌻Bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?
🌻Sizce Deren ayçiçeğini bulabilecek mi?
🌻Karakterleri kafanızda mı canlandırmak istersiniz yoksa ben kendi kafamda ki modelleri koyayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayçiçeği / Texting
Short Story05********* : Sana neden geldiğimi biliyor musun? Çünkü ayçiçekleri her zaman güneşe yönelir. Benim güneşim de sensin. *** Yazar: GeceninKralicesi4 Kapak Tasarımı: Büşra Yörük Yayım tarihi: 25 . 02 . 2019 ~Tüm hakları saklıdır. ~