7🌻

598 32 16
                                    


Kulağıma gelen telefonumun sesiyle gözlerimi açtım ama uyku için yalvaran gözlerime daha fazla dayanamayıp tekrar kapattım gözlerimi. Telefonumdan gelmeye devam eden sesle homurdanıp yastığımı başımın altından alıp kulağıma koydum. Telefonum sonun da susmasıyla yatağıma iyice gömüldüm. Rahat edemeyince sağa döndüm böyle de olmayınca sola ama bir türlü tekrar uyuyamayınca oflayıp yastığı yüzümden çekip yataktan destek alarak doğruldum. Oturur hale gelince kollarımı iki yana açıp esnedim. Yorganımı üstümden çekip ayaklarımı yataktan sarkıttım ve  çıktım. Aynı zamanda da içimden beni uyandıran kişiye saygılarımı iletiyordum.

Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve saçlarımı düzeltip bir ev topuzu yaptım. Diğer işlerimi de halledip çıktım. Odama geçip telefonuma bakındım ve çalışma masamda ki telefonu görüp yanına gittim.
Telefonumu alıp balkonumun önündeki armut koltuklara gidip oturdum. Telefonun ekranını açtım ve kilidini girdim. Ayçiçeğinden 10 tane mesaj vardı. Whatsappa girip sohbetin üstüne tıkladım.

***

Ayçiçeği: Sen böyle yazdınya bana... Sana da iyi geceler ayçiçeğim ve tatlı rüyalar. (23.35)

Ayçiçeği:G (09.35)

Ayçiçeği:GÜ

Ayçiçeği:GÜN

Ayçiçeği:GÜNA

Ayçiçeği:GÜNAY

Ayçiçeği:GÜNAYD

Ayçiçeği:GÜNAYDI

Ayçiçeği:GÜNAYDIN

Ayçiçeği:Ayçiçeğim

Deren : Öncellikle sana da GÜNAYDIN.

Deren : Bir şeyi çok merak ediyorum sırrın ne?

Ayçiçeği: Hangi sırrım?

Deren : Diyorum ki sabahları nasıl bu kadar dinç oluyorsun. Ben sabahları uyanınca zombiden hallice oluyorum ya.

Ayçiçeği: KSKDJJDJD Ayçiçeğim nasıl oluyor ben de bilmiyorum ama genelde sabahları dinç kalkarım.

Deren : Bu hayatta nefret ettiğim ve özendiğim iki özellik var. Birincisi yiyip yiyip kilo almamak diğeri de sabahları dinç kalkmak.

Ayçiçeği: Kendine haksızlık etme ayçiçeğim sen de yiyip yiyip kilo almayanlardansın.

Deren : Hobilerim sayesin de kilo almıyorum ben, alsam da yakıyorum.

Deren : Neyse annem çağırıyor. Kahvaltı zamanı.

Ayçiçeği: Görüşürüz

Deren : Görüşürüz

***

Armut koltuktan kalkıp dolabıma yöneldim. Üstüme evlik eşofman ve örümcek adamlı tişörtümü giyip salona geçtim.

Masaya geçip "Günaydın canlarım"dedim.

Babam bana gülümseyip "Sana da günaydın güzelim."dedi.

Annem de çayımı koyup "Günaydın kızım." dedi.

Gurulduyan karnımla kahvaltıya başladım.
Bol sohbetli kahvaltıdan sonra annem ile beraber sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkadık. İşimiz bitince salona geçip gazete okuyan babamın yanına oturdum. Babam da hemen beni kollarına aldı. Ben de iyice sarılıp başımı göğsüne koydum. Biraz böyle durup babamla beraber ben de gazetedeki haberlere göz gezdirip okumaya başladım. Annem de salona gelip karşımıza oturdu ve televizyondan bir şeyler izlemeye başladı. Ben de gazeteden sıkılınca başımı biraz çevirip televizyon izlemeye başladım. Biraz daha durup sıkılınca babamın kolunun altından çıkıp yanağını öptüm.

Ayçiçeği / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin