5🌻

696 43 19
                                    

Multide bölüm şarkısı var ayçiçeklerim.

Şarkıyı dinleyerek bölümü okuyun.

***
Deren: Lan

Deren: Sen...

Deren: Sen!

Deren: Sapık mısın kardeşim?

Deren: Beni mi izliyorsun sürekli?

Ayçiçeği:  Öncelikle sakin ol ve o kardeşim lafını yavaşça bırak ayrıca sürekli seni izlemiyorum canım: )

Ayçiçeği: Sadece belki seni görürüm diye bir ihtimal sizin evin ordan geçiyordum ayçiçeğim  ve seni gördüm: )

Ayçiçeği: Ve ciddiyim pijamaların güzelmiş.

Ayçiçeği: Tam senlikler.

Ayçiçeği: Sen zaten seversin çizgi filmleri. O yüzden fazla şaşırmamak lazım.

Deren: Cidden sana diyecek bir şey bulamıyorum KARDEŞİM.

Deren: Ve o gülüş nedense bana hiç masum gelmedi.

Deren: Şimdi de git sevdiğim kız bana kardeş dedi triplerine gir.

(Deren çevrimdışı )

Ayçiçeği: Sinirli haline bayılıyorum ama utanmakta sana yakışıyormuş. Ilk defa seni utanırken gördüm ve bir insana  ancak bu kadar yakışırdı bu iki duygu ayçiçeğim.

( Ayçiçeği çevrimdışı )

***

Konuşmadan çıkıp telefonu hırkamın cebine koydum,  durduğum yerden hızlıca evin kapısına gittim. Daha fazla sokak ortasında onun karşısında böyle duramazdım. Dış kapıyı açıp binaya girdim. Asansörü beklemeyip merdivenleri kullandım. Bizim dairenin önüne gelince zile basıp ayakkabılarımın bağcığını çözmeye başladım. Annem ben bağcığımı çözmeyi bitirdiğimde kapıyı açmıştı. Anneme elimdeki ekmeği uzattım.

Annem yüzüme  bakıp "Noldu kızım kızarmışsın."dedi.

Bende "Yok bir şey annem. "dedim.

Annem inanmasada bir şey demedi ve mutfağa yöneldi. Bende ayakkabı ayakkabılığa koyup kapıyı kapattım. Tam odama yönelmiştim ki annem mutfaktan seslendi.

"Gel de bana yardım et hemen odana kaçma. " dedi.

Olduğum yerde durup of dermişcesine "Annee" dedim.

Annemde "Yok öyle annee bana yardım edeceksin. Hadi üstünü değiştirde gel sofrayı hazırla. Bende omlet yapıyorum."dedi.

Bende anneme daha fazla ısrar etmeden odama geçtim. Daha fazla ısrar etseydim annem hiç acımadan 38 numaralı silahını  kullanırdı. Cidden o terliklerin altına ne koyuyorlar bilmiyorum ama çok acıtıyor.
Hırkamı çıkardım ve dolaba geri astım. Biraz dolabın içine bakıp evde giydiğim rahat eşofman ve tişörtlerden birini giydim. Pijamalarımı dolabın içine atıp odamdan çıktım. Mutfağa geçip anneme yardım etmeye başladım.

Annem "Deren bu hafta gün sırası ben de kahvaltıdan sonra güzel bir temizlik yapalım. "dedi.

"Anne lütfen ya bir hafta sonum var onu da temizlikle uğraşarak heba edemem."dedim.

Annem bana ters ters bakarken ona konuşma şansı vermeden tezgahın üstündekileri alıp masaya götürdüm ve dizdim. Babam başını gazetesinden kaldırıp göz kırptı. Bizi duymuş olmalıydı. Bende ona gülümseyip tekrar mutfağa geçtim.

Ayçiçeği / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin