6🌻

683 46 5
                                    

Multide bölüm şarkısı var ayçiçeklerim.

***

Derin bir nefes verip kendimi yatağıma attım. Bedenim yatakla buluştuğu gibi sızlamaya başladı. Kemiklerim bile sızlıyordu. Annem bugün resmen canımı okumuştu.

Öğlen ayçiçeğini geçiştirip uygulamadan çıkınca kafamı dağıtmak daha doğrusu beni bu kadar iyi tanıyan birini nasıl fark etmedim diye kendimi yememek için yarım bıraktığım kitabıma devam etmiştim tam sonlara yaklaşırken en heycanlı yerlerinde annem babam gittiği için beni çağırmıştı ve köşe bucak temizliğe başlamıştık. Ne kadar kaçmaya çalışsamda annem hepsini anlayıp geri savuşturmuştu. Bazen annemin beni bu kadar iyi tanımasından korkuyorum.

Önce elime bir toz bezi verip her yerin tozunu aldırmıştı sonra da viledayla yerleri bir güzel temizletmişti. Yerler bitince tam kurtuldum derken ay Deren güzel silemedin, özensiz yapma şu işleri gibi cümlelerle beni azarlayıp bir daha yerleri baştan sildirdi. Ikinci kez yerleri silmem de bitince boyun uzun bahanesiyle avizelerin tozunu aldırdı. Allah aşkına aramızda sadece 5 cm falan vardır anne.

Bütün günüm benim isyanlarım ve annemin üst üste verdiği işlerle geçti. İyice yorulup artık pertim çıkınca annem sonun da bana acıdı ve son işleri ben yaparım diyip odama yollamıştı. Kendimi direk yatağıma atmak istesemde çok terli olduğum için rahat edemeyip önce duşa girdim. Banyoda ki işlerimi bitirip saçlarımı kurutmadan kendimi yatağıma atmıştım. Şimdi de tavanımla bakışıyorduk. Biraz daha yatağıma gömülüp günün yorgunluğunu atmaya çalışırken telefonumdan mesaj sesi geldi. Ne kadar üşensemde yataktan kalkıp etrafıma bakındım ve çalışma masamdaki telefonumu gördüm. Ayaklarımı sürüye sürüye gidip telefonumu aldım ve geri dönüp tekrar yatağıma atladım. Telefonumun kilit ekranını açıp şifremi girdim. Whatsapptan mesajlar, instagramdan ve youtubedan da bildirimler vardı. Instagram ve youtube bildirimlerini silip direk whatsappa girdim. Şaşırılıcak bir şekilde ayçiçeğinden mesaj yoktu. Mesaj bizim kızlardan gelmişti. Aklıma ayçiçeğinden kızlara bahsetmediğim gelince alnıma vurup ofladım. Bunu nasıl unuturdum? Sohbetin üstüne tıklayıp mesajları açtım ve mesajları en başına geçip okumaya başladım.

***
HIZLI STALKÇILAR 🤯😎🤪

Meyra😃: Asya o telefonu ya sen kendi rızanla bırak ya da ben gelip o telefonu bir daha kullanılmaz hale getireyim böylece hepimiz rahat edelim. (11.45)

Leyla🤔: İkizim haklı. Kızım sen nasıl bir insansın telefonlarını kapatınca gidip annemi arayıp uyanmamız için saçma sapan bahaneler uydurmakta ne?

Meyra😃: Senin yüzünden sabah sabah anlamadığım bir konu hakkında azar yedim.

Asya😋 : Tamam ikiz canlar sakin olun ya. Hem Meyra telefonumdan uzak dur. Iphone bu lan.

Meyra😃: Iphone olduğu için dokunmuyorum zaten salak.

Leyla🤔: Bir dakika ya sen Ebrar'ı aramadın mı? O neden ses çıkarmıyor.

( Asya😋 yazıyor...)

Meyra😃: Dur dur tahmin edeyim telefonu kapalıydı değil mi? Annesini de çaldırdın çaldırdın açan olmadı.

Asya😋 : Evet: (

Leyla🤔:  Bu kızın zekasına hayranım ya. Malını nasıl da iyi biliyor? Biz niye önlem almadık ki?

Leyla🤔: Neyse ikiz o kıymetlini kaldır ve yemeğe gel. Seninle de sonra konuşacağız Asya. Elbet elime düşersin. (11.58)

Asya😋 : Kızlar ayıp ediyorsunuz ama. Leylam güzelim bana kıyamazsın ki sen 😘
Neyse ben de gideyimde dizimi izlemeye devam edeyim.(11.59)

Ayçiçeği / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin