10🌻

796 47 42
                                    


Multide: Deren'in kolyesi

***

Kutunun içine bakmayı kesip kafamı kaldırdım ve karşımdaki duvarda asılı olan aynaya baktım. Yüzümde küçük bir gülümseme vardı. Kafamı tekrar kutuya çevirdim ve içine bir kez daha göz gezdirdim. Bu çocuk cidden benim için bu kadar uğraşmışmıydı hala aklım almıyordu.

Kutunun içinde bir sürü ayçiçeği yaprağı vardı ve hepsinin üzerinde Deren yazıyordu. Kutuyu yatağıma yaklaştırıp ters çevirdim ve içindeki tüm yapraklar yatağıma düştü. Yaprakların arasında başka bir şey var mı diye bakarken dikkatimi gümüş bir kolye ucu çekti. Elimi kolye ucuna uzattım ve kaldırarak kolyenin tamamını yapraklardan kurtarıp ortaya çıkardım. Kolyeyi avucumun içine koyup bakmaya başladım. Kolyenin ucundaki ayçiçeği hoş duruyordu, yaprak detaylarını da sevmiştim. Çok güzel bir kolyeydi ve ayçiçeğini hatırlatmak ister gibi parlıyordu.

Kolyeyi avucumun içine hapsedip diğer elimle telefonuma uzandım ve aldım. Ekranı açıp şifremi girdim ve whatsappı açtım. En üstte duran ayçiçeği ile olan konuşmayı açtım ve parmaklarımı klavyenin üzerinde hareket ettirdim.

***

Deren: Teşekkür ederim ayçiçeği😊🌻

Deren: Benim için cidden çok uğraşmışsın.

Ayçiçeği: Senin için yaptığım hiç bir şey zor ya da bir uğraş değil bana hatta bunları yaparken yüzünde küçük gülümseme oluşturmanın hayalini kurdum ve daha hızlı bir şekilde hazırladım. Umarım başarılı olmuşumdur. Küçükte olsa bir gülümsemenin nedeni ben olmuşumdur.

( Deren yazıyor...)

( Deren çevrimiçi )

( Deren yazıyor...)

Deren: Başardın.

Deren: İyi geceler.

( Deren çevrimdışı )

Ayçiçeği:Emin ol sen bunu dedikten sonra gecem çok iyi.

Ayçiçeği: Seni seviyorum.

Ayçiçeği: İyi geceler umarım rüyamda seni görürüm.

( Ayçiçeği çevrimdışı )

***

Ayçiçeğinin son mesajlarını bildirim çubuğundan okuyup telefonun ekranını kapattım. Telefonu komodinin üstüne koydum ve önüme döndüm. Avcumda kalan kolyeye tekrar bakıp ayağa kalktım ve aynamın önüne gittim. Bileğimdeki tokayla saçlarımı topuz yaparak topladım ve kolyeyi boynuma taktım. Aynada kolyenin boynumdaki duruşuna baktım. Çok hoşuma gitmişti. Elimi boynuma götürüp kolyenin ucundaki ayçiçeğine dokundum ve üstünde  parmaklarımı gezdirdim. Aynı anda da zihnimde dolaşan soruyu dile döktüm.

"Kimsin sen ayçiçeği?"

Aynadan kolyeye bakmayı kestim ve yatağıma gittim. Üstündeki tüm ayçiçeği yapraklarını kutuya tekrar koydum ve kutunu kapağını kapattım. Kutuyu elime alıp giysi dolabıma gittim. Dolabımın en alt çekmecesini açtım ve oradaki büyük hatıra kutumu elime alıp yere koydum. Kapağını açıp elimdeki küçük kutuyu da büyük kutunun içine koydum. Kutuyu tekrar yerden alıp çekmeceye koydum ve kapattım. Eğildiğim yerden kalkıp yatağıma geçtim. Yorganımı kaldırıp yatağa girdim ve üstümü örttüm. Yana dönüp elimi tekrar kolyeme götürdüm ve gözlerimi kapattım.

***

Sabah önce alarm sesiyle sonra da annemin cırlamasıyla kalkmıştım. Üstümü değiştirip okul için hazırlanmış ve kahvaltımı edip kendimi okul yoluna atmıştım. Şimdi de ikinci dersimiz olan edebiyatın bitmesi için dakika sayıyordum. Geri sayımımın bitmesiyle beraber zil çalınca mutlulukla kafamı sırama kollarımın üstüne koydum.
Öğretmen ve bazı öğrenciler sınıftan çıkarken kızlar arkalarına döndü. Ben Ebrar ile oturuyordum. Meyra ve Asya ön sıramızda oturuyordu Leyla ise yan sıramızda oturuyordu. Kafamı kaldırdım ve hepsini görebilmek için yan dönüp duvara yaslandım. Asya tam bana bir şey söylemek için dönmüşken bakışları boynuma kaydı ve kaşları kalktı.

Çenesiyle boynumu gösterip" Kanka o kolye ne iş?" dedi.

Onun böyle söylemesiyle kızların hepsi kolyeme baktı. Benim de elim istemsizce kolyeme gitmişti.

Kızlara bakıp" Ayçiçeğinin hediyesi."dedim.

Kızlar iyice meraklanıp beni sorguya çekmişti ve ben de her şeyi anlatmıştım. Asya yine ayçiçeğini övmüştü ve bu sefer ona Leyla ve Meyra da katılmıştı. Ebrar ise yine korumacı abla olarak devreye girmişti ama onun gözünden de ayçiçeğini sevmeye başladığını anlamıştım. Zil çalıp öğretmen gelince ayçiçeği konusu kapanmış ve derse geçiş yapmıştık.

Dördüncü dersi de atlatıp öğle yemeğine inmiştik. Yemek bitince de arka bahçeye geçip dolaşmaya başlamıştık. Okulda olan dedikoduları konuşuyorduk ve gülüşüyorduk. Bu sırada cebimdeki telefonumdan mesaj sesi gelmişti. Cebimden telefonu çıkarırken Asya bana bakıp imayla sırıtıyordu.

Kaşlarını oynatıp " Kim o ayçiçeği eniştemiz mi?" dedi.

Kızlar kıkırdarken ben gözlerimi devirip telefonumu açtım ve direk whatsappa girdim. Kızlarda toplanmış telefonuma bakıyorlardı.  Asya haklı çıkmıştı mesaj ayçiçeğindendi.

Asya sırıtıp " Ben demiştim." dedi.

Ona yine gözlerimi devirip mesajı açtım.

***

Ayçiçeği: Kolye sana gülüşün gibi çok yakışmış ayçiçeğim.

Deren: Teşekkür ederim.

***
Ayçiçeğinin mesajına ne yazacağımı bilememiş ve kızlara bakakalmıştım. Kızlara bakmayı kesip sadece teşekkür yazmıştım. Mesajı atmam ile bahçede bize yakın bir yerden önce bildirim sesi sonra da kısık ve  telaşlı bir küfür duyulmuştu.

"Hass..."

***
Bölüm Sonu?

Merhaba ayçiçeklerim. Umarım bölümü beğenirsiniz.

🌻Bölüm nasıldı?

🌻Hediye hakkında ne düşünüyorsunuz?

🌻Sizce ayçiçeği yakalanacak mı?

Bir daha ki bölüme görüşürüz ayçiçeklerim🌻🌻🌻

Ayçiçeği / Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin