Dedikodu

380 25 33
                                    

Birinin beni sarması ile uykumdan uyandım. " İyi misin kanaman var Sakura ne oldu" Aizawa senseinin beni yatağımdan kaldırması ile iyice uyandım. "Sensei uzun hikaye cidden" ona üzülerek baktım. Beni revire doğru götürürken ben de olayları anlatmaya başladım.

Revirde sargılı koluma bakarken Sensei de bana ne yapacağını düşünerek bakıyordu. " Sakura senin bu işe bulaşmanı istemiyorum ayrıca saat gecenin üçü hadi sen odana geç yarın düzgün bir şekilde bunu konuşalım" kafamla onaylayıp odama doğru gittim. Önce Sensei neden odamda diye düşünmüştüm ama anahtarı dışarıda unuttuğumu fark ettim.

Sonraki gün normal bir şekilde okula gittim ama sınıftaki herkes bana bakıyormuş gibi geliyordu. En sonunda Kirishima yanıma geldi " Broo eline ne oldu?" ne söylemem gerektiğini bilmiyordum ama kesinlikle doğruyu tam olarak söylemeyecektim. " Ah küçük bir kaza yolda düştüm yerdeki cam da kolumu yaraladı" Kirishima gülerek bana baktı " Brooo biraz dikkatli olsana" fakat onun bu cümlesi yerine Katsuki'nin bize olan bakışları dikkatimi çekmişti daha doğrusu bana doğru olan bakışlarına hiç inanmışa benzemiyordu.

Okul bittiğinde direk odama gidecektim ki Katsuki çıkışta yanıma geldi. " Biraz bahçede konuşalım" merakla suratına baktım " Ne oldu ki" bana sinir olarak baktı ve ceketimden cekiştirmeye başladı. Ne hakkında konuşacağını merak ederek onunla gittim. Beni bir kenara çekti. " Bunu kim yaptı?" kolumu göstererek. " Kimse yapmadı Katsuki zaten söyledim düştüm diye sen de duy-" göz bebekleri sinirden büyüdü. " KİM YAPTI DEDİM, BANA YALAN SÖYLEME" sonra sesi yumuşamaya başladı. " Özür dilerim ama seni tanıyorum düşmemişsin belli". Ne diyeceğimi bilemeden Katsuki'ye doğru bakmaya devam ettim. Katsuki elimi eline alıp bana yalvaran gözlerle baktı. Tam konuşacaktım ki bir bağırış duydum " AAAA SİZ ÇIKIYOR MUSUNUUUZ?" lanet olası Mina bizi görmüştü. İkimiz de aynı anda kafamızı çevirdik ve Mina'nın bizim farklı farklı açılardan fotoğrafımızı çektiğini gördük. Sonrasında ikimizin de telefonundan bildirim sesi geldi ve şak artık tüm sınıf grubu bizi sevgili zannediyordu. TAM ANLAMIYLA SIÇMIŞTIK.

Koşarak okul bahçesinden çıktık ve başka sokaklara girdik ama hala el tutuşuyorduk. Soluklanmak için bir an durduk ve Katsuki gülerek bana baktı. "Uzun süredir birlikte koşmamıştık, seninle eğlenmeyi özlemişim" ben de ona gülümsedim. Katsuki bana doğru yaklaştı ve tam önümde durdu. İki eliyle omuzlarından tuttu. " Unuttuğumu sanma olayı anlatıyorsun" gözümü devirdim ve olayı anlatmaya karar verdim. Sonrasında ise bir köşeye oturup olayı anlattım.

Katsuki beni dinledikten sonra üzgün bir şekilde bana baktı. " Bununla ilgili ne yapmayı düşünüyorsun." Bunu sormuştu sormasını ama ben de ne yapacağımı hiç bilmiyordum. Ayrıca bir şey yapmaya karar versem bile elimden ne geleceğini de bilmiyordum. " Şu an ne yapacağımı bilemiyorum ayrıca Sensei işe bulaşma dedi" biraz bekledim ve konuşmaya devam ettim " ama hiçbir şey yapmadan durabileceğimi de zannetmiyorum." Katsuki aldığı gazla hemen dövüşmeye hazır bir pozisyona geçti. " Hayır, Katsuki hemen bir şeyler yapmaktan bahsetmiyorum. Yakın zamanda zaten eğitime gideceğiz, o zamana kadar bir şey düşünüp hallederiz" Katsuki hemen isteğini kaybetti ama bana anlayış gösterdi. Sonra beni okula bırakıp kendi de evine gitti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O esnada sınıf grubu:

Kirishima
NEEEE, brolarim sevgili mi olmuş

Mina
Yani bilemiyorum ama çifte kumrular bahçede sessiz sessiz bir şeyler konuşuyordu

İida
Arkadaşlarımızdan fotoğraflarını paylaşmak için izin istediniz mi

Uraraka
OHA BAKUGOU VE WATABANE ÇIKIYOR MU

Midoriya
Sakura bana söylemediğin için çok kırıldım

Mineta
Yoksa Watabane'nin elindeki kesiği Bakugou sinirlendi diye mi yaptı? Bence Bakugou yerine benim elimi tutsa daha ez zarar görürdü eh

Midoriya
Bakugou isteyerek zarar vermez kimseye

Mina
Dedi Midoriya

Midoriya
Aynı şey değil

Todoroki
Bakugou'nun öfke problemleri var ama Watabane'yi inciteceğini zannetmiyorum

İida
Arkadaşlarımızın arkasından böyle konuşmak doğru değil

Bakugou
Ne konuşuyorsunuz boş boş

Mina
Sonunda Bakugou da geldi
Eeee ne yaptın lan karıma

Bakugou
Kendi kendinize gelin güvey olmuşsunuz
Ne adam yaralanması ya

Watabane
Cidden ama

Mina
İkiniz de sevgili olayına itiraz etmediniz

Watabane
Ne sevgilisi Mina sürekli dedikodu bekliyosun sen de

Mina
Tamam tamam inandık sevgili olmadığınıza

~~~~~~~~~~~~~~~

Grup mesajlarına cevap yazdıktan sonra kendimi yatağa attım. Zaten yarın eğitim için alışveriş yapmaya gidecektik. O yüzden erkenden yattım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sonraki gün alışveriş merkezine geldiğimizde herkes al alacakları eşyalar için farklı farklı gruplara ayrılmıştı.

Benim alacak çok eşyam olmadığı için alacağım şeyler bittikten sonra alışveriş merkezinde kafama göre gezmeye başladım. Kendi halimde yürüyordum ki eldivenim elimden kayıp yere düştü evden çıkarken sırf kombinime uyuyor diye büyük gelen eldiveni almamak gerektiğini biliyordum ama işte. Eldiveni almak için eğildiğimde biriyle çarpıştım.
Ve elim onun bileğine değdi. Çok küçük bir anı gördüm hatta önemsiz bir anı.

"Tenko Shimura( Shigaraki'nin asıl adı) kahramanlar hakkında konuşmak yok"

Hemen çarpan kişiye döndüm ve eğilerek " Özür dilerim Bay Tenko" dedim yine nasıl edindiğimi asla anlayamayacağı bir bilgiyi düşünmeden kullanmıştım. Sonra kafamı kaldırıp adama baktım ve kim olduğunu gördüm. Hemen koşarak oradan uzaklaştım ama arkamdan beni kovalamak yerine sadece uzaktan bana bakıyordu.

Koşarak kaçarken aniden başka birine çarptım tam çarptığım kişiden de kaçacaktım ki bu kişinin Katsuki olduğunu fark ettim. Önce bana sonra da etrafımıza baktı beni biri kovalıyor mu diye. " Ne oluyor, ne bu hal" önce etrafıma sonra Katsuki'ye baktım. " Mavi saçlı adam bize saldıran o burada, az önce karşılaştım onu gördüm o da beni". Katsuki iyice beni inceledi yaralı mıyım diye bakıyordu. " Bir şey yaptı mı sana" nefes alıp cevap verdim " Hayır ve ben de nedenini anlamadım". " O şerefsizi öldüreceğim". Bu konuyu senseiye anlatıp anlatmamak konusunda bir türlü karar veremiyordum ama en sonunda anlattım. Herkes sadece karşılaşmış olabileceğimizi söylüyordu ama kafama yatmayan şeyler vardı. Kafama yatmayan şeylerin hepsini sonra halledeceğimi söyleyip kendimi kandırdım ve yapacağımız eğitimi düşünüp uykuya daldım.

O esnada Mina ve Uraraka'nın kendi kendilerine olan mesajları:

Mina
Kesinlikle sevgililer ama yalan söylüyorlar

Uraraka
%100

you're like a dream[bakugou x reader]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin