Portaldan açık alan olan başka bir yere girdiğimizde tüm umutlarım yok olmuştu. Yerde yatıyordum yanımda da Katsuki vardı. Kendine gelir gelmez yanıma çömeldi. " Sakura iyi misin?" Aşırı endişeli görünüyordu. Kolumun kanadığını fark etti. " NE OLDU , NE YAPTI O ŞEREFSİZLER!" Koluma bakmak için kolumu çevirdi ama kolumu hafif bir şekilde tuttuğunda bile canım aşırı yanmıştı. Çığlığı bastım.
Bağırmamla birlikte Katsuki canımı yaktığı için endişelendi. Ne yapabileceğini düşünüp etrafına bakındı ama kala rehine durumunda olduğumuz için yapabileceği pek bir şey yoktu.
Shigaraki başka bir villain ile konuşurken diğer villainler de biz kalmayalım diye bizi gözetliyordu.
Birkaç dakika sonra Shigaraki'nin bana doğru geldiğini fark ettim. Diğer villainlere işaret yaptı ve onlar da beni tutmak için bana doğru hamle yaptı.
Katsuki koruma iç güdüsüyle direk önüme geçti. " ONA DOKUNAMAZSINIZ" villainlerin bazıları Katsuki'den korkmuştu ama biri cevap verdi. "Çok geç" dedi Dabi. "Ayrıca ikinize de zarar gelsin istemiyorsan zorluk çıkartma" Katsuki'ye doğru blöf olarak alev gönderdi. Katsuki bir iki adım sendelediği anda beni iki kolumda tutup Shigaraki'nin yanına sürükledi.
Kolum aşırı acıdığı için ağlıyordum ama kimse bir yerine takmıyordu. Katsuki dışında.
En sonunda Shigaraki ve onun konuştuğu villainin önünde beni bıraktı.
Shigaraki'nin yanındaki villain konuşmaya başladı. " Asla bilmemen gereken şeyleri biliyormuşsun diye duydum. Yani aslında güzel bir özgünlük ama kullanmasını bilene, o yüzden onu benim gibi kullanabilecek biri alsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Ne dersin?"
"HAYIR " ne, neden hayır dedim ki? Bu özgünlükten kurtulmayı ne kadar çok istiyordum oysaki neden şu anda elimden alınmasını istemiyorum?
"Ahahahah bir de cevap veriyor. Yoksa cidden sorduğumu mu düşündün sadece prosedür olarak sormuştum ama neyse" tam bana eğildiği sırada bir şey hissettim. Özgünlüğümün geri geldiğini.
İşte şimdi sıçtınız.Jack ve diğerlerinin varlığını hissettiğim anda hepsini çağırdım. Yanımda oluşmaya başlayan varlıkları garipsemiş olacaklar ki yüzlerinde garip bir ifade oluştu.
"Vay tek güzel özgünlüğün o değilmiş. Hadi özgünlüklerin hakkında biraz daha bilgi alalım". Bu sözleri üstüne ona doğru sırıttım. O ise yaralarıma rağmen gülebilmeme şaşırmıştı.
1. Yaratık adama doğru giderken bir anda Shigaraki elini yaratığa doğru uzattı. Yaratık ilk başta Shigaraki'nin saldırısını geçiştirdi. O sırada Jack de diğer taraftan saldırmaya hazırlanıyordu. 1.yaratık ile Shigaraki ise dövüşmeye devam ediyordu. O esnada arkadan bir ses duydum.
Arkama baktığımda All Might'ın gelmiş olduğunu gördüm. Yanımdaki villainle Shigaraki'nin dikkati de bende değildi artık.
Çok geçmeden Katsuki bana doğru bağırdı. "ELİMİ TUT VE NEDENİNİ SORGULAMA" zaten şu an sorgulayacak durumda değildim.
Katsuki villainlerle dövüşe dövüşe yanıma gelirken ben de dikkat dağınıklığını fırsat bilip ona doğru koştum.
Yanına vardığımda elimi tutmak yerine beni direk kucağına aldı. O esnada yukarıda bizi kurtarmayı bekleyen arkadaşlarımızı gördüm.
Beni kucağına alır almaz bomba yaratarak bizi yukarı doğru uçurdu.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Revirde herkes koluma bakıyordu. Açıkçası garip hissetmiştim.
" Ne yazık ki izi geçmez bunun" dedi doktor. "İlaçlara rağmen geçmez mi" diye sordum bir umutla. Doktor olumsuz anlamda başını salladı.
Aslında kısmi olarak havalı duruyordu çünkü kolumda yanmış bir el izi vardı ama yine de çok sinir bozucuydu.
Katsuki bana özür dilercesine baktı. "Benim suçum, sana yardım etmedim".
"Salak salak konuşma Katsuki, ayrıca yardım etmedin değil edemedin".
"Neyse Sakura seninle özel bir şey konuşabilir miyim?"
Diğerlerine baktım ve gitsinler diye işaret yaptım. Kirishima dışında hepsi ne demek istediğimi anladı ama canım Minam sayesinde Kirishima'yı da odadan çıkardılar.
"Ne oldu, ne konuşmak istiyorsun?" gözlerinin içine baktım. " Ben bunu sen böyle bir durumdayken idrak etmemeliydim ama" sonra kulağıma eğildi ve fısıldadı "Ben senden hoşlanıyorum " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you're like a dream[bakugou x reader]
Fanfickatsuki ve izuku ile çocukluk arkadaşı olan sakura özgünlüğü yüzünden zorluklar yaşıyordur ama zayıf biri ile arkadaş olmayı kabul etmeyen katsuki ona bu konuda yardım etmeye çalışır.