🎉10. Rész🎉 Köszönet és egy kis Jimin×Rose

18 3 1
                                    

Helloooka bocsi hogy eltűntem, rengeteg dolgom volt mostanában. Szóval Nagyon szépen köszönöm, hogy ennyien láttátok már a könyvemet! Eredetileg ezt a részt már egyszer elkezdtem írni, csak hát időm sem volt, meg energiám sem.Úgy gondoltam tartozom nektek ennyivel, és végre összeszedem magam!💗
Jó olvasást!😘

*Jimin szemszög*

A srácokkal  ma fogunk találkozni újra 17 év után. Érdekes lehet hogy miért voltunk egymástól ennyire eltávolodva, hát elmesélem hogy is történt minden.
2023 telén elmentem a srácokkal egy BLACKPINK world tour koncertre Párizsba, mivel mi is szeretjük a többi bandák zeneszámait, meg amúgy is ideje lenne lazítani.
A koncert után, amikor mentünk volna limuzinnal szállodánkhoz, a A négy tehetséges lány, akkor jöttek ki az épületből.
Gondoltam odamegyek, megmondom nekik hogy nagyon jók voltak, hát oda is mentem Rosé-hoz és a mellette álló három tehetséghez.
Tökjót beszélgettünk a lányokkal (gyermekeim ezt ne úgy képzeljétek el mint egy angol teadélutánt🤣), de a legjobban Rosé-val jöttem ki.
Rosé-val felvettem a kapcsolatot Twitteren és mindennap beszélgettünk, skype-oltunk. Hónapok teltek el, és éreztem hogy ez ez nem csupán barátságot jelent számomra.Rosé-nak bevallottam az érzéseim, amint kiderült mióta megismert engem azóta tetszettem neki.
Romantikus  randi estéket szerveztem, már a kapcsolatunk bejelentésén is gondolkodtunk.
Egy pár hétre rá Rosé elmondta hogy terhes tőlem.
Ennél boldogabb már nem is lehettem volna, a nő akit szívből szeretek a gyermekemet hordja a szíve alatt.
Másnap történt amire nem számítottam, amikor a hiradót néztük benne volt ahogy Rosé-val sétállok a kedvenc kávézónk felé...
A sajtó szinte mindennap dörömbölt az ajtónkon az újabb hírek reményében.
Elöbb utóbb úgy is elkellett volna mondanunk-mondta nekem Rosé, miután disband-olnunk kellett.

Mióta a fiúkkal elváltak útjaink, lett egy lányom és egy fiam. Mindketten egy Szöuli Művészeti Egyetemre járnak.

A fiúk egy óra múlva érkeznek, addig főzni fogok. A mai ebéd Ggangjang Ttaebokki, a családom egyik kedvenc étele.
Az ujjhagymát kezdtem el szemetelni, majd Pakchoi-t megfőztem.....

___________________________________________________

A fiúk megjöttek, mindenki hozta a családját.
Jin a feleségét Jisoo-t és a kisfiúkat, Taehyung hozzta Yeotant, Jungkook a menyasszonyával Sana-val érkezett, J-Hope Suga-val jött, RM pedig hozta a nővérét.
Rosé-val és Jin-nel a konyhába készítettük a desszertet.
A nappaliból nevetés hangja törte meg a nappaliban beszélgetők csevegését.
Annyira jól esett hallani a legjobbbarátaim, hangját és a nevetésük mosolyt csalt az arcomra.

Sziasztok! Igen erre a sz@rra vártatok😅
Remélem tetszett, ha tetszik akkor vote-old💗

Your O.N.{ONESHOTOK~NYITVA}Onde histórias criam vida. Descubra agora