Először is hellóka, mindenkinek jó éjszakát!❤️
Hoztam az előző rész folytatását.yeeee🎉
Öhmmm...szóval KHm... vajon mi fog történni ebben a részben, tartsatok velem és megtudjátok!*Jungkook szemszög*
Tegnap:
A haverjaimmal sétáltunk a büfé felé amikor nekem jött Y/N, Amikor bocsánatra nyitottam volna a számat ezt mondta: "Che....már megint te?!"
eléggé fura volt ő nemszokott így viselkedni, általában kimegy olvasni a karzatra, vagy a barátnőjével beszélget, Ő nem egy bunkó lány.
Nem tudom miért, de nem esett jól hogy ezt mondta nekem.Egész órán valami papírra firkált, a barátnője meg mellettem ült... ami egy kicsit idegesített mivel állandóan bámult, amikor ránéztem akkor Persze a tanárra figyelt.
Na Mind1...Ma:
Az ébresztőm nem csörgött, így késve indultam a buszmegállóhoz.
A buszra felszálva minden nő helyet akart hagyni maga mellett, hátha "véletlen" odaülök.
Erre csak egy csábos mosollyal megindultam lehetőleg "nő mentes helyet keresni".
A busz baloldalán egy fekete pulóveres lány ül.
A kiengedett barna színű haja a vállára simul, és a fején egy pasztell lila fejhallgató, karcsú derekát egy térdig érő szoknya fedi, és kis méretű fekete convers cipő van apró talpán.
Y/N?-nézdtem a lányt aki valószínűleg még nem vett észre, ami kezdett zavarni úgy hogy a lány elé léptem.
A lány észrevette az árnyékom, fejét felemelte így belenézhettem végre abba a gyönyörű mélykék szemébe, amibe el lehet veszni.
Mosolyogtam egyet, majd kezemmel intettetem neki.
Ő eléggé zavarban érezte magàt, mivel meg se szólalt egész úton, pedig legalább annyit kinyöghetett volna, hogy Szia!Az iskola felé bandukolva azon törtem a fejem, vajon mi baja lehetett. Eközben megérkeztek Tae-ék lepacsisztunk, majd bementünk az épületbe.Amint beértünk mind1-ikünk a szekrényéhez ment.
Kinyitottam az összepingált szekrényemet, amiből kiesett egy sárgalevél.
Nem tétováztam, felvettem a levelet amire nem volt semmi írva. Beraktam a zsebemben, majd a tan eszközeimet kezdtem kipakolni.
A szekrényemben volt még egy doboz banánostej....
Bekanyarodtam a férfi mosdóba, majd onnan egy fülkébe és bezártam magam, majd a wc-deszkát lehajtva ráültem, és kihalásztam a sárga levelet a zsebemből.
Letéptem a boríték tetejét, és kivettem az üzenetet.
Ilyeneket nem szabad nyilvánosan olvasni....összevissza pletykálni fognak rólam és a levél íróról.
___________________________________________________
~∆ _
Kedves jung_kook!Te nem tudod ki vagyok, de te számomra fontos személy vagy....itt egy kis banános tej, hogy édesen teljen a napod.
Anonim_me vagyok. :D
~∆_
___________________________________________________HELLLÓKA, RÉG TALÁLKOZTUNK...jó eskü abba hagytam😂
Remélem tetszik!🥰
Ja, nem hagyhatom ki a végére az írói befejezést...szóval..KHm...vajon ki lehet a rejtélyes levelező? Miért viselkedik furán Y/N?
Jungkook-nak mi a véleménye a levélről?🤔
A következő részben megtudjuk, tartsatok velem!✨
Legyen következő része ennek?✨💌
KAMU SEDANG MEMBACA
Your O.N.{ONESHOTOK~NYITVA}
Fiksi PenggemarSzeretnék nektek oneshotokat írni a kedvenc Idolotokkal! Ha szeretnél kérni, az első résznél kommentben, vagy privátba😉 Borítót készítette: @Cats_Cover_Art <3 #153. Fantasy #5. Kitalált töténet