Hellóka megint én vagyok, még mindig szét vagyok esve
Szóval, gondoltam Írok egy kedvelt shippet💗💗😅*Jimin szemszög*
Az iskolában vagyok, már reggel amikor bejön az ember akkor lehet érezni a menza kaja illatát/ szagát, sajnos most pont olyan az ebédünk hogy ha még az illatát is megérzem már felfordul a gyomrom.
A terembe sétálva látom meg a kiszemeltem, aki amúgy az egyik haverom. Igen jól hallottad, én a saját nemhez vonzódom.
Az egyre közeledő haverom Jungkook, lazán még is tudatosan felém sétál. A szinte már fekete haja kocosan összevissza áll, mogyoróbarna íriszeiben semmi érzelem vagy gondolat nem látszódik, és azok a telt ajkak...
Amíg én csorgatom a nyálam, Jungkook ideért már előttem áll.
Ha kibámészkodtad magad akkor igazán bemehetnénk a terembe.-mondta, majd kicsit arrébb lökve bement a terembe.
Érdekes köszönés, neked is szia.-mondtam odasétálva a padjához.
Tegnap megígérted, hogy elmegyünk az új fagyizóba, és még írni sem voltál hajlandó!-mondta kiakadtan, majd durcis arcot vágott.Hát igen, van a szexi Jungkook és a kb. 3 éves gyerekre hasonlító Jungkook.
Ugye nem haragszol rám?🥺-kérdeztem lebigyesztve az ajkam
Egy kicsit azért haragszom.-mondta megint aranyosan durcizva.
Jó akkor ma délután elmegyek veled megígérem!-mondtam karjaimat lengetve(kb így ¯\_(ツ)_/¯ nembírtam megfogalmazni😂)
Elmegyek, de ha nem leszel ott akkor neked annyi.-mondta majd kisétált a teremből.
ESTÁS LEYENDO
Your O.N.{ONESHOTOK~NYITVA}
FanficSzeretnék nektek oneshotokat írni a kedvenc Idolotokkal! Ha szeretnél kérni, az első résznél kommentben, vagy privátba😉 Borítót készítette: @Cats_Cover_Art <3 #153. Fantasy #5. Kitalált töténet