7. I'm not Risa!

14 3 0
                                    

Anyonehoseo itt SATANG, igen megint titeket zaklatlak egy újabb résszel!😅 Ezt a részt a Extraordanory you című kdramak sorozat ihlette!🥰

"Lágyan rásimított a lány arcára Ha-ru majd azt mondta " I like you" majd mélyen a szemébe nézve közeledtek ajkaik, már csak pár centiméter válaszototta el őket."

Anyaaaa~ neeeemár, most tartottam a legjobb résznél!- biggyesztettem le ajkam, amiért anyukám kivette a kezemből a könyvem.
Majd akkor olvashatod tovább, ha kitakarítottad a szobád kincsem!- mondta anyukám, majd lement ebédet főzni a konyhába.
Aish~ felkeltem az ágyamról és nekiláttam felmosni a fa parkettát.
___________________________________________________

Ez nagyon fárasztó egy dolog, kitakarítani azt a helységet, ahol ha kitakarítassz utána rá 10 percel megint minden koszos és poros.
Na mindegy...az a lényeg hogy kitakarítottam-
Gondolkodtam, az ágyamba zuhanva.
Anyukám a konyhából, kiabál nekem.
Catherine, kicsim! Mennem kell dolgozni, ebédelj meg!-mondta majd csak a bejárati ajtó nyitódását utána pedig annak záródását hallottam.
Hát, nemigazán vagyok éhes...nem szeretek egyedül lenni, olyankor felemésztenek a gondolataim.
Tudjátok miért imádom ezt a könyvet, amit olvastam?
Azért mert ugyanaz a személyiségem, mint a női főszereplőnek Risa Nanoka-nak. De a könyv arról szól, leginkább hogy Risa már 3 évesen szerelmes a szomszéd srácba, aki nem viszonozza az érzéseit és mindig megbántja.
Középiskolás éveiben, Risa összebarátkozik egy diáktársával, aki nem túl beszédes ez a személy Ha-ru. Ezek közben a srác, aki Risa szomszédja rájön, hogy ezelőtt is szerelmes volt Risa-ba....
Annyit agyaltam az olvasottakon, hogy végül letagadták szempilláim és elaludtam.

___________________________________________________

Kinyitottam nagynehezen a szememet,hogy megnézzem hány óra. 16:04 aludtam kb. 2 órát, fürödnöm már nem kell mivel reggel fürödtem.
Jól esne egy kicsit kimenni a medencéhez!-gondoltam majd a lila törölközőmet és szintén lila fürdőruhámat felkapva a kezembe megindultak a fürdő felé.
Felvettem a fürdőruhámat, majd a
fürdőben, az elhúzott függönyös kád előtt állva megláttam a törölközőt, amit csak ledobták amint beértem.
Áh, megvan!-mondtam
A törölközőmért hajoltam, amit felvéve megláttam hogy alatta van a könyvem.
Ez hogy került ide?-kérdeztem mire vízlocsogás hangját hallottam az elhúzott függöny mögül.
Lassan de magabiztosan elhúztam a függönyt.
A kád teli volt fürdősós vízzel, aminek a tetején rengeteg hab volt, Ha-ru ült a kádamban.
Amint rámnézett, én kikerekedett szemekkel sikítoztam, miközben magam elé tartottam a törölközőm.
Majd a tenyeremet a szemem elé tartva, beszéltem hozzá.

KI VAGY TE?-kérdeztem, mivel nem akartam elhinni, hogy a kedvenc könyvszereplőm a kádamban lubickol.

Ha-ru vagyok Risa! Nem emlékszel rám?-kérdezte halkan.

Hellóka remélem tetszett!😘 Ha tetszik akkor vote-old♥️🌟

Your O.N.{ONESHOTOK~NYITVA}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang