1. Bölüm

471 40 43
                                    

Merhabalar! İlk bölüme başlamadan önce selam vermek istedim. Umarım beklediğinize değer bir bölüm olur. Bu benim diğer kitabımdan farklı , aylardır düşündüğüm aklımda olan bir fikirdi. Elbette daha önce okuduğunuz yazarlar gibi değilim hatta yazar değilim. Tek amacım içimdeki ve aklımdaki fikirleri birleştirip ortaya güzel bir şey çıkarmak istedim. Umarım beğenirsiniz , düşüncelerinizi saygı içerisinde belirtmenizden zevk duyarım♡

İlk okuduğunuz tarihi yorumlara alalım♡

🦊✨️

" Eskilere yer verilmeyen yeni bir hayat"

Yalnızdım. Kendi dünyama hapsolmuştum , diğerleriyle iletişim kuramıyordum. Beni onların hayatı ve faaliyetleri dışında tutan kırılmaz camdan yapılmış bir duvar vardı sanki. Diğerleri kim mi? Diğerleri dediğim öz annem ve kız kardeşimdi. Hiçbir zaman çoğu şanslı kişiler gibi anne - kız ilişkisi yaşayamamıştım ben. Annem ne zaman anladı beni? Ne zaman saçımı okşadı , ne zaman beraber sorunlarımı çözmeye çalıştık , benimle ne zaman gurur duydu hatırlamıyorum. Annemi hiçbir şeyden memnun edemezdim ama benim küçük kız kardeşim onun gözünde her zaman bir numaraydı. Annesiyle arası iyi olan çoğu insanı kıskanırdım. Gıpta ederdim onlara. Her şeyi tek başına halletmiş olma güçlülüğü , insani bazen bir bankta hüngür hüngür ağlatabiliyor. Bir yerden sonra anlamak gerek ki çok güçlü olmakta yenilmektir bazen. İnsan bazen , en dik yokuşları aşıp bir düzlükte yere yıkılabilir.

Fazlasıyla ünlü olan bir holdingten aldığım teklif ile türkiye'ye gelmiştim. Bunun üzerinde fazla düşünmemiştim , gitmek için bahane arıyordum diyebilirdim. Anneme hevesle anlattığım olayın umrunda bile olmadığını anladığım gün işi kabul etmiş ve bavulumu hazırlamıştım. Kız kardeşim ise yine ayarladığı partilerden birisinde eğleniyordu. Saat 12:15 olduğunda uçağımdan inmiş ve Türkiye'deki yeni hayatıma ilk adımımı atmıştım. Havaalanından çıktım ve etrafa bakınıp bir taksi aradı gözlerim. En sonunda köşede gördüğüm taksiye elimde valizimle hızla ilerlemiştim. Adam elimdeki valizi görür görmez ayağa kalkıp elimden aldı ve bagaja koydu. Taksiye bindiğimde Adam da şoför koltuğuna geçmişti.

" Nereye gidiyoruz ablacım?" Dedi adam , dikiz aynasından bana bakarak. Çantamdan küçük bir kağıt çıkarttım ve adama uzattım.

" Şu kağıtta yazan adrese gideceğiz." Dedim , gülümseyerek. Adam elimden kağıdı aldı ve bir süre inceledi. Kafasını aşağı yukarı sallayıp kağıdı yanına koydu. Taksi hareketlendiğinde çantamdan telefonumu çıkarttım ve bildirimlere baktım. Bir kaç indirim bildirimleri ve instagramdan takip istekleri vardı ama anneme dair hiçbir bildirim yoktu. Neyi bekliyordum ki? Arayıp beni merak etmesini mi? Kafamı iki yana sallayıp kendi kendime gülümsedim. Telefonumu çantama geri koydum ve camdan dışarıya baktım. Boğaz köprüsünde uzun bir trafiğe sıkışıp kalmıştık. Derin bir nefes alıp verdiğimde adamın gözleri beni buldu.

Zamanı Dolmuş Kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin