2. Bölüm

223 24 19
                                    

                                  🦊✨️
Büyük bir hüznü aynı büyüklükte bir erdemle karşılıyor gibi hissediyorum. Sanırım etrafımdaki her şey şuanda burada olabilmek için milyonlarca değişime uğradı. Biraz düşününce farkına varıyorum ki burada olabilmek için milyonlarca değişime uğrayan şeylerden biride benim.

Bir yerlerden gelen soğuk rüzgarı tüm  bedenimde hissediyordum. Yorganı boğazıma kadar çekerken gözlerimi hafifçe aralamıştım. Odamın balkon kapısı aralıktı ve rüzgar oradan geliyordu. Sıkıntıyla oflayıp telefonuma uzandım ve saate baktım. 09:40. Gözlerim ekranda yazan saati görmemle fal taşı gibi açılmıştı. Bugün iş görüşmem vardı ve  oraya yetişmem için sadece 40 dakikam kalmıştı. Hızla ayağa kalktım ve dolaba ilerledim. Beyaz salaş bir gömlek aldım ve onun üzerine kahverengi oversize bir kazak aldım. Kahverengi İspanyol paça pantolonumu da alıp yatağa attım. Koşar adımlarla banyoya girdim ve üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup duşa girdim. Şampuanımı alıp saçlarımı köpürtüp duruladım ve duş jelini aldım. 2 dakika 48 saniye sonra işim bitince banyodan çıktım ve bedenimi havluyla kuruladım. Saç kurutma makinesini alıp saçlarımı kurutmaya başladım. Biraz nemli bırakarak makineyi kapattım ve iç çamaşırımı giydim. Yatağın üzerine attığım gömleği aldım ve giydim. Pantolonumu hızla giyip gömleğimi pantolonumun içine sıkıştırdım. Kahverengi kazağımı da üzerime geçirdiğimde aynanın önüne geçip saçımı taradım. Saç parfümümü hafifçe çalkalayıp saçımın her yerine sıktım. Yüzüklerimi takıp uzun bir kolye taktım , parfüm sıktım. Yeşil bir toka aldım ve tarakla saçımın bir tutamını ayırdım ve bağladım. Siyah el çantamı alıp içine şarjdan çıkarttığım telefonumu , kulaklığımı , yara bandını koyup odadan çıktım. Balkon kapısını kapatmadığımı hatırlayarak yüzümü buruşturup tekrar içeri girdim. Kapıya yaklaştım ve kulpuna uzanıp kapattığım sırada karşılaştığımız çocuğu gördüm tekrardan. Odanın içerisinde çıplak bir şekilde yere bakıp birisiyle konuşuyordu. Derin bir nefes alıp verdim.  Odadan çıktım ve dış kapıya yaklaştım. Beyaz topuklu kısa botumu giyip anahtarımı aldıktan sonra evden çıktım. Anahtarla kapıyı kilitlediğim sırada arkamdan bir kapı açıldı. Arkamı döndüğümde canan ablayla karşılaştım.

" Günaydın kızım." Dedi Canan abla , gülümseyerek.  Gülümseyip yanına geçtim ve beraber asansöre ilerledik.

" Günaydın canan abla nasılsın?" Dedim neşeyle. Canan abla neşeli halimi fark edince gülümsemesi büyüdü.

Zamanı Dolmuş Kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin