Bölüm şarkıları: Pinhani - Sevmekten Usanmam , Perdenin ardındakiler - Beni Kendinden Kurtar
Vote ve yorum atmayı unutmayın düşünceleriniz benim için çok kıymetli🥹
İyi okumalar!
🦊✨️
Evin içinde buz gibi bir rüzgar yüzüme çarptığında gözlerimi zemheri'ye çevirdim.
" Buradaydı yemin ederim buradaydı gözleri kapandığında hemen yanınıza geldim kapı açıktı ama giderken bile kontrol ettim gram hareket etmiyordu!" Dedim şaşkınlıkla. Zemheri Barbaros'a baktı ardından arkamdaki bir noktaya 2 saniye bakıp bana döndü. Kafasını salladı ve yanıma yaklaşıp elini koluma koydu.
" Tamam sakin olalım şimdi dışarı çıkıp onu arayacağız siz burada kalın ve bizsiz asla çıkmayın." Dedi zemheri. Kafamı hızla iki yana salladım ve bileğini tuttum.
" Bende geleceğim." Dedim. Barbaros öne çıkıp karşıma geldi ve çekingen bir ifadeyle yüzüme baktı.
" Yenge sana karışmak haddim değil fakat sen burada kal biz abimle gideriz buluruz hemen onu, burayı avcumuzun içi gibi biliriz." Dedi Barbaros güven verici bir sesle. Zemheri'ye baktı ardından tekrar bana döndü. " Bulmadan da gelmeyiz." Diye ekledi.
" Barbaros size güvenmiyorum değil söz konusu koralp benim sevgilim sevdiğim adam , bana aile olan kişi ailemi büyüten kişi!" Dedim sakin olmaya çalışarak. Tamam belki büyütüyor olabilirdim fakat benim inadım yüzünden kafasını yarmıştım ve şuan ortalıkta yoktu! Derin bir nefes alıp verdim. " O nasıl olduğunu ancak tahmin edebileceğim bir haldeyken benim evde öylece oturmamı beklemeyin benden şuan bile çok zaman kaybettik narin ablayla Güney burada kalır ona tamamım fakat bende geliyorum hemen şimdi." Dedim dik bir tavırla. Zemheri sıkıntılı bir nefes verip etrafa baktığında Güney yanıma gelmişti fakat narin abla içeriye girmişti.
" Sensiz bir yerde kalmam." Dedi Güney tek kaşını havaya kaldırarak. Başımı hafifçe sola yatırıp rica edercesine suratına baktığımda kafasını iki yana salladı fakat ses çıkarmadı. En sonunda Barbaros'a döndü ve sert bakışlarını yüzüne dikti. " Hare benim canım, kan kardeşim hiçbir şekilde zarar görmesini istemiyorum." Dedi. Barbaros sadece kafasını salladı ve kaşlarını catarak güneye baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanı Dolmuş Kelebek
RomanceHare aldığı büyük bir iş teklifi ile hiç bilmediği bir ülkeye gelmiştir. Zar zor da olsa samimi bir ortamı olan binadan bir ev tutmuştu. Tam taşınacağı gün aynı binaya birisi daha taşınıyordu. İki kişide birbirinden habersiz aynı dairenin önünde el...