1. Bölüm (TACİZ)

156 13 31
                                    

Merhabalar, kitabımı çok severek yazmaya başladım ve sizlerede tavsiye ederim yorum ve beğenilerinizi bekliyorum
İYİ OKUMALAR:)

Azra'nın Anlatımıyla

Yağmur bastırmış,Bafra'yı etkisi altına almıştı. Arkadaşım Zeynep'e seslendim:

-Gelde şu sahafa girelim!

-Geldim Azra

İçeri girdik ve ben bu fırsattan yararlanıp kitaplara baktım.
Rastgele bir kitap seçtim.Arkasını okudum bir cinayet kitabıydı.Küçük bir kız çocuğunun babası cinayete kurban gitmiş ama katili bilinmiyor ve aranıyordu.
Kitaplarda bile bütün yük kız çocuklarının omuzlarındaydı.

Zeynep'in seslenmesi ile irkildim:

-Yağmur dinmiş çıkabiliriz!

Kitabı rafa geri yerleştirip,Zeynep'in yanına gittim.

Dışarı çıktığımızda yağmur dinmiş,güneş açmıştı.Halbuki az önce sel çıkarcasına yağıyordu.Eve doğru ilerlerken Zeynep bana ne yaptığımı sordu.

-Hiçç rastgele bir kitaba bakıyordum,dalmışım,dedim.

Kapının önüne geldiğimizde birbirimizle vedalaşıp ayrıldık.Bir günü daha böylece bitirmiş evlerimize girmiştik.

Zeynep gibi bir arkadaşa herkes sahip olmak isterdi.Yaklaşık 1.60 boylarında,omuzlarına kadar dökülen düz siyah saçları, kahverengi gözleri ve beyaz teniyle harikaydı. Serdar çok şanslı olmalıydı.

Gözlerimi açtığımda uyanmam gereken saatin on dakika öncesine uyanmıştım.Hazırlanıp,Zeynep'i çağırmaya ben gittim.Normalde o beni çağırmaya gelirdi.Beraber konuşa konuşa okula vardık,aynı sınıfta okuyorduk.Gittiğimizde öğretmen dersteydi."Özür dileyip yerlerimize geçtik".

Ben orta en önde uzun boylu,sarışın,siyah gözlü ve bi o kadar da yakışıklı Ömer ile oturuyordum.Zeynep ise arkamda sevgilisi Serdar ile oturuyordu.Serdar'da yakışıklıydı.Siyah saçlı,ela gözlü,esmer,uzun boylu biriydi. Ama bence Ömer kadar yakışıklı değildi.Tabi bu benim fikrimdi.Zeynep'e göre Serdar yakışıklıydı.Oturup bu konuyu tartışacak değiliz.Tartışılacak daha önemli konularımız vardı.
Ders Edebiyat öğretmeni Neslihan hoca ileydi.Ama ders işlemiyor,kızlar hakkında konuşuyordu.Çünkü kız çocukları küçük yaşta okuldan alınıp,zorla evlendiriliyordu.Şu ana kadar okuyabilmiş 12.sınıfa kadar gelebilmiştim.Sekizinci sınıfta babam tarafından okuldan alınmıştım ama öğretmenlerimin ısrarı ile okuyabilmiştim.Bakalım ilerleyen hayatımda beni neler bekliyordu.
...
O akşam yine eve gittim,gitmesinede gitmez olaydım.Babam,Mehmet'in yüzünü görmek istemiyordum.Yine annemle olan bağırışmalarını duyuyordum.Sanırım yine anneme şiddet uygulamıştı.Allah kahretsin ki onu öldürmek istiyordum.

Eve girip annemi hemen odama götürüp sakinleştirmeye çalıştım.Konuyu öğrendiğimde,korktuğum şey başıma gelmiş,o akşam dünyam başıma yıkılmıştı.Beni okuldan alıp evlendirmek isteyince annemde karşı çıkınca,annemi dövmüştü.Annem her ne pahasına olursa olsun beni okutmak istiyordu.
Ama babam...

Bir akşam gitmiş yine uyanmıştım gerçi uyuyamamıştım ama.Okula gitmek istemedim annem için. Ama annem ısrarla gönderdi.Okula yürüyerek gittim.Çünkü param yok, babam çalışmıyor,çalıştığınıda kumara veriyordu.Bu adamla ne yapıcaktık?
Bugün Zeynep'ten erken çıktım.Tek başıma yürümek istiyordum,bir de moralimin bozuk olduğunu görmesini istemiyordum.Yürürken arkadan kızım diye bir ses duydum.Arkamı döndüm yaşlı bir nine.

-Efendim nine

-Yavrum,beni şu adrese götürür müsün?diyerek bir kağıt gösterdi.Adresi tarif ettim ama ben unuttum bile diyerek onu benim götürmemi istedi.Okula geç kalıcaktım ama neyseki ilk dersimiz boştu.
...
İşte geldik,dedim.Issız bir yer..Tamam bile demeden oradan koşarak uzaklaştı.Şaşırdım,kalakaldım...Tam gidicem ki arkadan biri beni zorla tutuyor,gitmemi engelliyordu.Bu kimdi?Ne yapmaya çalışıyordu?Zorla alıkoyuyordu beni.Uzun boylu,yapılı,maskeli biriydi bu..Arkadan adamın bacak arasına bir tane geçirdim.Adamın takılıp düşmesinden yararlanarak hızla koşmaya başladım.Arkama baktığımda pislik tacizcide tüm hızıyla arkamdan koşuyordu ki ayağım burkulunca düştüm ve tekrar kalktım bir adım attım ki beni saçlarımdan tutup tüm hızıyla kendine çekti.Ağlamamak için kendimi zor tutarken o an kimseye kolay kolay yalvarmadığım halde gözyaşlarımı serbest bırakıp adama "Beni  bırakır mısın!İMDATT!"diye yalvarmaya başladım.Nedense bana yenik düşüp,bırakmıştı.O kadar hızlı koşuyordum ki ayaklarım yere değmiyordu desem yeriydi.
...

KARANLIK HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin