~Kontrolsüz Kalp Atışları~

87 8 16
                                    


-Bu nedir? Midemde hissettiğim bu kelebeklenme hissi de neyin nesi..?


"

-"Nerede kaldınız?" Yeonjun sorguya çeker gibi sormuştu bunu.

Taehyun, "Geldik işte, buradayız." demişti.

-"Geldiniz ama geciktiniz, bir şey mi oldu?"

-"Hayır Soobin bir şey olmadı." dedi Taehyun göz devirerek.

-"Bir şey olmadıysa neden geç geldiniz? Pazartesi günü de ikiniz ortadan kaybolmuştunuz, unuttuğumuzu sanmayın. Bir şeyler mi çeviriyorsunuz bizsiz?" dedi Yeonjun sertçe.

-"Ne iş çevirmesi Yeonjun ya! Saçmalama!
Hem biz pazartesi günü bir hoca bizden dosyaların müzik sınıfına koymamızı istediği için gitmiştik. Ortadan falan kaybolmadık yani." dedi Taehyun sinirlenerek.

-"Birşey saklıyorsunuz bizden." dedi Soobin.

-"Sen de mi Soobin! Off neden sizden bir şey saklayalım. Sen de bir şey söylesene Beomgyu sabahtan beri ben açıklama yapmaya çalışıyorum!"

-"Doğru, Beomgyu neden bu kadar durgunsun? Geldiğinden beri ağzını açmadın?" diye sordu Kai.

Beomgyu derin bir çekti, "Bir şey yok Kai, iyiyim." dedi.

-"Beomgyu sana bir şey sorabilir miyim?" Taehyun demişti bunu.

-"Sor?"

-"Ya da burda sormayayım. Belki rahatsız olursun." diyerek ayaklandı.

Kai, Yeonjun ve Soobin anlamsız gözlerle ikiliye bakıyorlardı. 'Rahatsız olursun' da ne demek? Neden yanlarında sormak yerine 5 adım ötede soracaktı ki sorusunu Taehyun? Üçünün de aklında bu aynı sorular dönerken Beomgyu konuştu.

-"Burda sor rahatsız olmam." Diğerlerinin daha fazla yanlış düşüncelere kapılmasını engellemek için öyle demişti Gyu.

-"Peki." yutkunduktan sonra devam etti, "O kız kimdi?"

Beomgyu sorulan soru ile şaşırdı. "Hangi kız?" diyebilmişti sadece.

-"Gün içinde kaç tane kız görüyorsun sanki? Az önceki kız işte." dedi Taehyun.

Kai, "Kız mı?" demişti şaşkınlıkla.

Beomgyu yumruğunu sıktı ve, "Tanımıyorum." dedi.

-"Tanımıyorsan neden kız seninle konuşmaya çalışıyordu ve kolunu tutuyordu?" dedi. Taehyun'un ses tonunda sorgulayıcı ya da hesap soran bir tını yoktu. Yalnızca merak ediyordu..

-"Dur bir dakika ne kızından bahsediyoruz şu an ben anlamadım?" diye araya girdi Yeonjun.

-"Bir kıza çarptım." dedi Beomgyu. Diğerleri pür dikkat onu dinliyorlardı.
"Tanımıyorum onu, sadece çarptım. Benden yardım istedi. O an hiçbir şey anlayamadım, sanki donakalmış gibiydim, dilim tutulmuş gibiydi, bir şey söyleyemedim. Gitmeye çalıştım ama kolumu bırakmadı, gözleri doluydu, her an ağlayacak gibiydi. Taehyun çağırınca kızı bırakıp gittim.."

-"Çok garip... Senden neden yardım istiyor ki? Tanımıyor bile seni." dedi Soobin.

-"Bilmiyorum, ama o an yaptığım tam bir aptallıktı." dedi Beomgyu.

5 KᗩᗪEᖇ~ // T᙭THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin