~Kulüpler~

95 12 47
                                    

-Sadece kendin ol.

Bugün günlerden pazartesiydi. Hafta sonu onlar için oldukça güzel geçmişti. Pazar günü pek birşey yapmadılar. Sakin bir gündü. Aslında bir ara kaçmayı düşündüler. Ama en son kaçmaya çalıştıklarında neler olduğunu hatırlayıp geri oturdular. Ayrıca Kai'nin de bacağı tam iyileşmemişken pencereden aşağıya atlaması hiç mantıklı bir fikir değildi. Atlarken ayağını burkabilirdi.

Bu yüzden bu kadar aksiyonu bir kenara bırakıp oldukça normal bir pazar günü geçirdiler. Pazartesi gününe gelecek olursak, bu, Beomgyu'nun 2. haftası oluyordu. Şuan 2. haftasına geçmiş olsa bile halen tamı tamına alışmış hissetmiyordu. Nedenini bilmiyordu ama, Kai, Taehyun, Yeonjun ve Soobin dışındaki kişilerle fazla muhattap olmuyordu. Derslerde ise çok sessizdi. Hoca soruyu kendisine sorması müddetçe cevaplamıyordu. Soobin öğretmenlerin gözdesi gibiydi. Neredeyse sürekli eli havada, parmak kaldırıyordu. Kai ise tam tersi, dersleri uyumak için kullanıyordu genelde. Arkalarda oturduğu için de çoğu hocaya yakalanmıyordu. Bu onun avantajıydı. Taehyun'sa nadiren derse katılanlardan biriydi. Katıldığı zaman doğru cevabı verirdi ama dediğim gibi katıldığı anlar çok nadir. Yeonjun'a gelecek olursak, o, ders dışında herşeyle ilgilenir, dersi kaynatmaya bile çalışırdı. Bu dersi kaynatma çabaları bazen işe yarar, bazen boşuna giderdi.

  Şimdiki zamana gelelim. İlk iki ders matematikti. Ve Kai ilk kez uyumuyordu. Neden? Çünkü matematik ödevleri kontrol ediliyordu. Kai de Beomgyu sayesinde yapabilmişti. Bu yüzden başarısını göstermesi gerekliydi. Öğretmen bu ödevi yapanların sözlüsüne +10 puan ekleyeceğini söylemişti o yüzden bu oldukça önemliydi.

Sıra Kai'ye geldiğinde matematik hocaları Bay Yang dikkatle Kai'nin ödevini inceliyordu.

-"Kesinlikle iyi iş Kai. Hatta senden beklenmeyecek kadar iyi iş." dedi ciddi yüz ifadesiyle "

Sonra, "Şimdi sana bir soru soracağım. Ama bana dürüstçe cevap ver." dedi Bay Yang Kai'ye.

-"Bu ödevi tek başına mı yaptın? Derslerimin çoğunda uyuyorsun. Nasıl tüm soruları yapabildin? Kopya falan mı yoksa?" dedi sertçe.

-"Şey..." Kai duraksadı, sertçe yutkunup devam etti, "Aslında evet birinden yardım aldım. Ama bunun kopya olacağını sanmıyorum." dedi öğretmeniyle göz temasından kaçınan Kai.

-"Kimden?"

Kai nefesini tuttu adeta. Bay Yang devam etti;

-"Kimden yardım aldın? Söyle, ikinize de kızmayacağım." dedi. O sırada Kai ve Beomgyu göz göze geldiler. Kai yavaşça dudaklarını araladı ve konuştu:

-"Beomgyu'dan." dedi sadece. Öğretmen bakışlarını Beomgyu'ya çevirdi. "Demek yeni çocuktan ha?" Matematiğinin bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum Beomgyu, bu ödev zordu." dedi Bay Yang. Kai'ye döndü ve:

-"Şu ana kadar en az işlem hatası içeren kağıt bu Kai, senin kağıdın." dedi kağıdı sallayarak.

-"Ya da ikinizin kağıdı mı demeliyim, Beomgyu ve senin?" dedi düzelterek.

Gülümsedi ve şöyle dedi:

-"Normalde bu ödevi tek yapmanız gerekiyordu, bireysel bir ödevdi. Ama Kai, çabandan dolayı, sana +5 puan vereceğim Beomgyu, sana da yardımseverliğinden ve başarından dolayı +5 veriyorum. Böylece ikiniz puanları paylaşmış oluyorsunuz."

5 KᗩᗪEᖇ~ // T᙭THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin