10

659 54 26
                                    

Çok heyecanlıydım, yoongi gelicekti, kapının orada durmuş bekliyordum.

Geldiklerinde derin bir nefes aldım, bir şeyi yok gibi görünüyordu, arkadaşları ile gelmişti.

Atlarından inip içeri geçtiklerinde, arkalarından gittim, yoongi "banyo için su" dediğinde bir kaç kişi'ye söyledim, kovalar ile geldiklerinde suyu dökerek gittiler.

Yoongi odaya girdiğinde beline sarıldım, saçlarımı öperek okşadı, kafamı kaldırdım, eğilerek dudaklarımızı birleştirdi, boynuna sarıldım, beni kucağına aldığında beline bacaklarımı sardım, kalçalarımı sıktığında inlememek için zor durdum.

Ayrıldığımızda yaralı tarafını öptüm, gülüyordu, geri çekilerek yüzüne iyice baktım, boynunda da birşey yoktu, boynumu öperek "bir şeyim yok korkma" dediğinde boynuna sıkıca sarıldım.

Banyo ya girdiğinde kucağından indim, kuşağını açarak soydum, çıplak kaldığında yutkunarak geri çekildim, suya girdiğinde yağları döktüm.

Rahatladığında kese aldım, kollarını bitirip göğüsüne geldiğimde beni suyun içine çekti, korkarak düştüm, yüzüm hep ıslanmıştı, gülerek bacaklarımı tutarak iki yanına koydu.

Yutkunarak gözlerine baktım "yah ıslandım" dediğimde güldü, keseli elimi göğüsüne koyduğunda ovmaya başladım, kalçalarımı tutarak kendine iyice çekti.

Sertliğine oturttu, yutkundum, kızardığıma emindim, omuzlarını tuttuğumda dudaklarımızı birleştirmeden önce "sürtün bebeğim" dediğinde kollarımı boynuna doladım.

Öpüşürken kendimi sertliğine bastırıp sürtünmeye başladım, kalçalarımı sıkarak iyice kendine bastırdığında kalp krizinden ölücektim.

20 dakika sonra boşaldığında boynunu emiyordum, keseyi aşşağılara karın kaslarına getirdim, gülerek boynumu öptü.

İyice durulandı, çıktığımızda bir tane gömlek uzattı, alarak odadan çıktım, gömleği giyip altıma pantolon geçirdim.

Aşşağı indik, jimin jungkook'un koluna sarılmıştı, yoongi oturduğunda arkasında durdum.

Jin ve namjoon'u tanıyordum, yoongi'nin arkadaşlarıydı.

Jin kaşları ile beni gösterdiğinde kaşlarımı çattım, yoongi kafasını salladığında jin "sen yoongi'nin yardımcısımısın?" dediğinde kafamı salladım "evet efendim" dediğimde güldü "nasıl korkmuyorsun bu soğuk nevaleden" dediğinde kaşlarımı çattım "soğuk nevale?" dediğinde "yav işte soğuk, tipsiz, anladın sen" dediğinde sinirlenmiştim.

Gülerek "soğuk olduğunu sanmıyorum, yüzündeki yaralar ona saygı duymama engel değil, kralıma hizmet ettiğim süreçte kötü yada soğuk davranmadı"  dediğimde  kaşlarını kaldırdı "yoongi bu sana aşık" dediğinde şaşkınca kaldım.

Yoongi "saçmala artık jin" dediğinde kafamı eğdim, namjoon "onun kusuruna bakma hoseok, o biraz patavatsız" dediğinde kafamı salladım, jin'e dikkat etsem iyi olurdu.

Jin gülerek "hala heyecanlımısın?" dediğinde kafamı kaldırıp o'na baktım, jungkook "cidden jin" dediğinde jin omuz silkti, bana bakarak "eee hala heyecanlımısım" dediğinde yutkundum "ne anlamda?" dediğimde güldü "o'nun yanında hala heyecanlımısın?" dediğinde derin bir nefes aldım "bunların neden sizi ilgilendirdiğini anlamadım" dediğimde namjoon göz devirdi.

Jin geri yaslandı "seni gördüm" dediğinde yutkundum, neyden bahsediyordu, kaşlarımı çattarak o'na baktım, jin "seni gördüm, o'nu gördüğünde  nasıl heyecanlandığını, cidden okadar çokmu saygı duyuyorsun" dediğinde kafamı salladım  "evet , buraya geldiğimde ilk kralı görmüştüm, sert bakışları olsada iyi ve şefkatli birini görmüştüm"  dediğimde yine soru sorucak iken yoongi "yeter jin" dediğinde jin "ne var ya eğleniyorum" dediğinde jimin "çocuğu sorguya çekiyorsun" diyerek güldü.

Yoongi "hoseok yemek hazırlamalarını söylermisin" dediğinde yanlarından ayrıldım, jin'e dikkat etsem iyi olurdu, fazla dikkatli biriydi.

sope : kingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin