14

568 46 10
                                    

Taehyung erkenden kalkarak gitmişti, bende kalktım,  uzun kollu birşey alarak giydim, saçlarımı iyice düzelterek odadan çıktım.

Herkes yemek salonundaydı, oraya giderek taehyung'un yanında durdum,  namjoon "hoseok daha iyimi ayağın" dediğinde kafamı salladım "evet efendim" dediğimde gülerek önüne döndü.

Hepsi bahçeye çıktığında en arkada durmuş onları takip ediyordum, jimin ve jungkook önümde el ele tutuşmuş gülerek ilerliyorlardı, gözlerim doldu, neden bizde böyle olamadık, çokmu şey istedim ki.

Kendimi toparlayarak  ilerledim, sonunda hepsi oturdu ve kendi dünyalarına daldığında ağaca yaslanmış etrafa bakıyordum, yoongi yanıma geldi "benimle gel" dediğinde kalkarak takip ettim.

Kimsenin olmadığı bir yere geldiğimizde belime sarıldı, ellerimi omuzlarına koydum, dudaklarımızı birleştirdiğinde öylesine karşılık veriyordum.

Ayrıldığında yaralı tarafını öptüm, içim yanıyordu, geri çekildiğimde üstüme baktı "hoseok hava çok sıcak bunu neden giydin?" dediğinde "giymek istedim"  dediğimde anlımı öptü "hadi gidelim" dediğinde geri çekildim.

Yanlarına döndüğümüzde jin yanıma geldi "hoseok bunu neden giydin, hava çok sıcak, yeni fark ettim" dediğinde güldüm "böyle giyinmek istedim, biraz hasta gibi hissediyorum da" dediğimde kafasını salladı "kendine dikkat et" dediğinde kafamı salladım.

Geceye kadar dolaştık, odama girdim, sıcaktan gebericektim, kapımı kilitkedim, üstümdekini çıkarttım.

Kolumdaki sargılar kan olmuştu.

Sargılara bakarak oturdum, aklıma bahçe gelince yine ağlamaya başladım, sinir bütün damarlarımda dolaşıyordu, yine birşey kırdım, sağlam kolumu çizdim.

Rahatlamıştım, kollarımı temizleyip sargıları taktım, kapım açılmaya zorlandığında üstüme yeleğimi geçirdim, kalkarak açtığımda yoongi vardı karşımda.

Gülerek içeri girdiğinde sinirlerim yine tepeme çıkmıştı , elimi tutarak yatağa oturdu, benide kucağına oturttu "bebeğim" dediğinde o'na baktım, çenemi tutarak "odadasın neden ceket giyiyorsun" diyerek yakalarını tuttuğunda ellerini tuttum "böyle olmak istiyorum" dediğimde anlımı öptü.

Kollarını belime sardı "iyimisin hoseok, hasta değilsin değilmi" dediğinde kafamı salladım "değilim" dediğimde yatağa uzandı "beraber uyuyalım" dediğinde bir şey demedim.

Sırtımı o'na döndüm, belime sıkıca sarılarak uyumaya başladı bende bütün gece gözümü kırpmadım.

Adi , kalbimi nasıl kırdığını bilmiyordu.

______________________
Şerefsiz yunki😡😡

sope : kingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin