12

581 52 11
                                    

Güneş doğduğunda yoongi'nin odasından çıktım, odam giderek yatağıma girdim,  üstümü örterek yastığa sarıldım.

Kapım açıldığında kapıya baktım, yoongi yarı açık gözleri ile yanıma geldi, arkama uzandı, belime sarıdı.

Şaşkınca kaldım, anlını sırtıma bastırdı ve uykusına devam etti, cidden ben ağlıyamayacakmıydım tanrı aşkına.

((Benide hep ablamlar rahatsız ediyorlar, götsüzler gibi her yerden çıkıyorlar, amk bir oturunda bende ağlıyım 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️))

Yastığı ısırdım, çığlık atmam az kalmıştı artık, kapım çaldığında jin'in sesini duydum, içimden çığlık atarak yoongi'den ayrıldım, yastığı kolları arasına koydum.

Saçlarımı dağıttım, kapıyı açtım "efendim jin" dediğimde gülümsedi "şey uyandırdım ama ben yoongi'yi bulamadım, nerede olduğunu biliyormusun?" dediğinde kafamı salladım "hayır" dediğimde kafasını salladı "ayağının üstüne fazla basma, görüşürüz" diyerek gitti.

Kafamı geri çekerek kapıyı kapattım, sinir ile koltuğa oturdum, cidden çığlık atıcaktım, içimde birikmişti , yeter.

Yoongi kalktı, gözlerini ovdu, minik bebeklere benziyordu, ağğ çok şirin, hayır hoseok yumuşama.

Saçlarını düzeltti, bana dönerek "ne yapıyorsun orada" dediğinde sinir ile "oturuyorum" dediğimde göz devirdi "neden yanımda değilsin" dediğinde göz devirdim "burada olmak istiyorum" dediğimde anlını ovdu.

"Jin seni arıyor" dediğimde kafasını kaldırdı "neden?" dediğinde omuz silktim "bilmem" dediğimde kalktı, yanıma geldi, yanağımı öptü, bende yaralı tarafını öptüm, çok seviyordum orasını öpmeyi, sadece ben, ben öpebilirdim.

Gülerek "hadi gidelim" dediğinde güldüm "ben bir hafta odamdayım" dediğimde kaşlarını çattı "neden?" dediğinde göz devirdim "ayağım buruk ya" dediğimde ayağıma baktı "ne zaman burktun" diyerek eğildiğinde yüzünü tuttum.

Anlına elimi koydum "ateşinde yok" dediğimde kaşlarını çattı "ne diyorsun hoseok" dediğinde geriye yaslandım "çocuğum sen akşam demedinmi namjoon ve jin'e ayağını burktu diye, bende bir hafta odadan çıkmıyorum" dediğimde yeni hatırlamış gibi kafasını salladı.

Kaşlarını çatarak "çocuğum ne be, ben senden büyüğüm" dediğinde sinirlerim yıpranmıştı artık "yoongi lütfen gidermisin, hadi kralım sizi bekleyen çok kişi var" dediğimde  kalktı "yine gelirim" dediğinde içimden 'gelme' desemde kafamı salladım.

Dudaklarımı öperek ayrıldı, odadan çıktı, yatağıma giderek yastığı aldım, kafamı gömerek çığlık attım.

Ağlmak için çok vaktin hoseok sakin ol.

Yada olma ağla gitsin, çok içinde tuttun.

_________________________

Benide al hoseok, sarılıp ağlarız içimizi dökeriz😭😭😭😭😭 kurtarın beni bu götsüzlerden😭😭😭😭😭

sope : kingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin