Gece olmuştu kenarıda saklanmış tık, wonho'ya baktım "al bu çiçekleri, hoseok'un kapısında bekle, birazdan sana işaret yapıcam ozaman kapıyı çal" dediğimde kafasını salladı "jin umarım intikam aldığın kişi akıllanıyordur, hoseok çok güzel ama bana bağlanamaz" dediğinde güldüm "ahaha merak etme, kuduruyo resmen, yakında akıllanıcak" dediğimde kafasını salladı ve kapının önünde durdu.
Yoongi'yi gördüğümde işaret verdim, saçlarını düzelterek kapıyı çaldı, yoongi sinir ile kaşlarını çattı, hoseok kapıyı açarak "wonho burada ne işin var?" dediğinde wonho gülerek "şey çiçek telfisi? Daha güzellerini bulamadım affet lütfen" dediğinde hoseok utanarak çiçekleri aldı.
"Ah zahmet etmene gerek yoktu, teşekkür ederim, gelmek istermisin?" dediğinde wonho utanarak "isterdim ama işlerim var, kaçarak geldim" dediğinde hoseok "ah öylemi, istersen daha fazla geç kalma" dediğinde wonho hoseok'un elini tutarak öptü "iyi geceler, güzel rüyalar gör" dediğinde hoseok utanarak "sanada iyi geceler" dediğinde wonho geri çekildi.
Hoseok kapıyı kapattığında wonho yoongi'yi görerek eğildi, yoongi sinir ile baktı, bende yavaşça yerimden çıkarak aşşağı indim, wonho'da gelerek "iş tamam" dediğinde gülerek "iş tamam" dediğimde odalarımıza gittik.
________________________________
HOSEOK
--------------Kapı birkez daha çaldığında açtım, yoongi kaşlarını çatarak bakıyordu, geri çekildiğimde içeri girdi, yatağa oturarak beni kucağına çekti, saçlarımı düzelterek "o adam kim, iki haftadır etrafında dolaşıyor" dediğinde omuz silktim "arkadaşım" dediğimde çenemi tuttu.
Burnumu öperek "arkadaşmış gibi yaklaşmıyor sana" dediğinde "bilmem" diyerek gözlerine baktım, nasıl bu kadar güzel hissettirip aynı zamanda acı veriyordu anlamıyordum.
Dudaklarımı öptü "kimse seni benden alamaz hoseok, anladınmı" dediğinde öylece baktım, sanki senden başka sığınacağım bir limanım varmış gibi konuşuyorsun yoongi ama bunu senin bilmene gerek yok.
Saçlarımı okşadı "neden gözlerin parlamıyor, bana bakınca parlardı" dediğinde güldüm "öldürülen şeyler canlanmaz" dediğimde gözleri doldu, ilk defa görüyordum.
Anlımı öptü "özür dilerim, özür dilerim hoseok, ben ben sana aşık olmaktan korkuyorum" dediğinde kaşlarımı çattım "neden" dediğimde gözyaşları aktı "yüzüme bak, bir gün benden iğrenip gidersin diye korkuyorum, o yüzden canını yaktım, özür dilerim" diyerek kafasını omzuma koyarak ağlamaya başladı.
Yanağını tutarak kafasını kaldırdım "senden hiçbir zaman iğrenmeyeceğim yoongi, öyle bir şey asla olmayacak, ben senden kabini, sevgini istedim ama sen bendekileri bir gecede öldürdün" dediğimde anlımı öptü "biliyorum, biliyorum, aptallık ettim, özür dilerim, yüzüm en büyük acım hoseok, anla beni" dediğinde dudaklarını öperek geri çekildim "ben o acı sırf senin diye seviyorum yoongi, sen benim için o kadar önemlisin ki, bunu hiçbir şey ölçemez" dediğimde kafasını eğdi.
Boynuna sarıldığımda sıkıca belime sarıldı "beni affet hoseok lütfen affet" dediğinde gözlerim doldu "bilmiyorum" dediğimde çenemi öptü "yemin ederim mutluluğun için herşeyi yapıcam, ağladığın her an kendimi cezalandırıcam, bana bir şans ver, lütfen" dediğinde geri çekildim.
Islak gözleri çok güzel di, kafamı salladım "tamam, sadece tek bir şans" dediğimde güldü "seni seviyorum hoseok, bütün kalbim ile, inanmasan bile seviyorum" dediğinde güldüm.
Yarasını öpmeye başladığımda tamamlanmış hissediyordum.
____________________________
Köpek gibi kudurdun sonra aklın başına geldi dimi şerefsiz yunki😡😡