18

579 51 8
                                    

Yoongi elimi tutarak aşşağı indi, herkes bize baktığında kafamı eğdim, masaya oturttuğunda jin "ne, ne zaman" dediğinde güldüm, yoongi "dün" dediğinde jin gülerek kafasını salladı.

Yemeğimizi yedik, yoongi beni odasına getirdi, oturduk, üstümdeki ceketi açmak için tuttuğunda ellerini tuttum.

Kaşlarını çatarak "çıkart şunu hoseok" dediğinde "neden, böyle rahatım" dediğimde "çıkart dedim" dediğinde yutkunarak ceketi çıkarttım.

Kollarımdaki sargılara bakarak "bunlar ne, ne yaptın kendine" dediğinde gözlerim doldu, kafamı eğdiğimde beni oturtarak kolumu tuttu, sargıyı açmaya başladığında yutkunarak kafamı eğdim.

Koluma bakarak "hoseok ne yaptın kendine" diyerek sinir ile soluduğunda kafamı iyice eğdim, saçlarımı öperek "söyle bana bebeğim" dediğinde yutkunarak "o-o gece" dediğimde sıkıca sarıldı "özür dilerim bebeğim özür dilerim, hepsi benim yüzümden" dediğinde boynuna sarıldım "hayır hepsi benim aptallığım" dediğimde yanağımı öptü.

Hekim çağırdı, hekim krem vererek düzenli sürmemi söylediğinde onayladım.

Yoongi dudaklarımı öptüğünde karşılık verdim, çok özlemiştim o'nu, ayrıldığımızda sıkıca sarılarak uzandı.

Ben güzel kokusunu solurken o saçlarım ile oynuyordu, huzurlu hissediyordum.

Saçlarımı okşarken "wonho" dediğinde göz devirdim "yoongi arkadaşım dedim ya" dediğimde kaşlarını çattı "utanmalarında arkadaşlıktandı zaten" dediğinde güldüm "kıskandınmı" dediğimde yaklaşarak "kudurdum" dediğinde gülerek dudaklarını öptüm "o bile azda neyse" diyerek geri çekildim.

Anlımı öptü "haklı olduğun için bir şey demeyeceğim" dediğinde yanaklarını okşadım "aferim" dediğimde elimi öptü.

________________

Beyci yunki 🤭

sope : kingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin