Herkes oturmuş konuşurken wonho yanımda durmuştu, eğilerek "hoseok" dediğinde gülerek o'na baktım, elinde birkaç papatya vardı, uzatarak "daha çok getirmek isterdim ama vaktim yoktu, üzgünüm" dediğinde utanarak aldım "teşekkür ederim wonha, düşünmen bile çok tatlı" dediğimde gülerek baktı.
Önüme dönerek papatyalara baktım, keşke bunu yapan yoongi olsaydı ama sadece hayalde kalırdı zaten.
Wonho "hoseok yanakların kızarmış" dediğinde şaşkınca o'na baktım, gülerek "çok tatlısın" dediğinde daha çok kızardığıma eminim, saçlarımı düzeltti "kafanı eğme, güzelliğini saklama" dediğinde yutkundum, kafamı salladım.
Jin yanımıza geldi , kolunu omzuma attı
" namjoon baksana çok tatlılar " dediğinde zaten hepsi bize bakıyordu, kafamı eğdim.Wonho "teşekkür ederiz jin" dediğinde jin beni iterek wonho'ya yaklaştırdı, kulağıma eğildi "hoseok bunu kaçırma" dediğinde şaşkınca o'na baktım, cidden neden beni bu kadar çok utandırıyorlardı?
Korkudan yoongi'ye bakamıyordum bile, gerçi umursamazca baktığına emindim de neyse.
_____________________________
JİİİİİNNNN
------------------Hepimiz hoseok'un saçını düzelten wonho'ya bakıyorduk, yoongi'ye baktığımda yumruğunu sıkmıştı, güldüm, kudur köpek.
Kalkarak yanlarına gittim kolumu hoseok'un omzuna koydum "namjoon baksana çok tatlılar" dediğimde namjoon gülerek kafasını salladı, wonho "teşekkür ederiz jin" dediğinde kaşlarımı indirip kaldırdım.
Hoseok'un kulağına yaklaşarak "hoseok bunu kaçırma" dediğimde şaşkınca bana döndü, domatese dönmüştü çocuk.
Yanlarından ayrılarak "hadi gezelim" dediğimde hepsi kalktı, jimin ve jungkook en önde, yoongi ortamızda ben ve namjoon da arkadaydık, wonho ve hoseok ise bizim arkamızdaydı.
Gülerek onlara baktım, wonho mesajı alarak "hoseok hiç konuşmuyorsun seni rahatsız ediyorsam üzgünüm" dediğinde sırıttım, çakal şey.
Hoseok "hayır rahatsız etmiyorsun, ben sadece ne konu açacağımı bilemedim" dediğinde wonho gülerek "istediğin her konuyu konuşabiliriz" dediğinde kafamı salladım, iyi gidiyordu.
Wonho "bence güzelliğini ve naifliğini konuşabiliriz" dediğinde yoongi durdu, o'na baktık, sırıtarak "yoongi birşey mi oldu" dediğimde kafasını salladı "hayır" diyerek yürümeye devam ettiğinde sırıttım, kıskan böyle şerefsiz.
Yeşillik bir yerde durup oturduk, kafamı namjoon'un omzuna yaslayarak wonho ve hoseok'u izlemeye başladım.
Hoseok gülüyor ve utanıyordu, ikili eğlenerek konuşuyorlardı, yoongi'ye baktığımda sinir ile ikiliyi izliyordu, elini sıkmış wonho'ya bakıyordu.
Sen anca izle gerizekalı, bakalım o alıştığın ilgi başkasına gidince nasıl olucaksın.
Namjoon'a döndüm, yanağını öptüm, gülerek anlımı öptü "jinie neler karıştırıyorsun"dediğinde gülerek omuz silktim " bir şey karıştırmıyorum namuu sadece birilerinin gözünü açıyorum" dediğimde dudaklarımı öperek "umarım geç olmadan açılır" dediğinde güldüm.
Açılıcaktı ve bende zevk ile izleyecektim.
___________________________
Jin aşkım ya 💜💜