Yoongi ile özgürce vakit geçirmek çok güzeldi, bahçede oturmuş kitap okuyorduk, kitaptan sıkılmıştım.
Kenarı koyarak ağaca yaslanmış yoongi'ye baktım, çok güzeldi, kucağına oturdum, kafamı omzuna yasladım, belimi tutarak okşadı, boynunu öptüm, gülerek kitabı kenarı bıraktı.
Yanağımı okşadı "sıkıldın mı?" dediğinde kafamı salladım, omzundan kalkarak yüzüne baktım, tanrı özenerek yarattığı kulunu bana vermişti, okadar güzeldi ki.
Gülerek "öyle bakma" dediğinde "nasıl bakmıyım" diyerek yanağını okşadım, elimi öperek "güzel birşeye bakıyormuşsun gibi" dediğinde dediğinde kafamı eğdim "bunu 5 yıldır konuşuyoruz yoongi sen güzelsin, yakışıklısın, eşsizsin, neden hala böyle yapıyorsun" dediğimde kafasını eğdi.
Yüzünü kaldırdım "bir daha böyle yapma, sen okadar eşsizsin ki ve ben sana sahip olduğum için çok şanslıyım" diyerek yaralı yerini öptüm "ben burayı seviyorum, sadece bana özel" diyerek öpmeye devam ettim.
Dudaklarımızı birleştirdim, o'nu dış görünüşü yerine kalbi için sevdiğimi ne zaman anlayacak bilmiyorum, ben onda gördüğüm şefkati sevdim.
Ayrıldığımızda gülerek bakıyordu, saçlarını sevdim, elimi tutarak öptü "beş gün kadı" diyerek geri yaslandı, gülerek "evet, güzel olucak" dediğimde kafasını salladı "evet, ikinci kral" dediğinde güldüm "kral olucağımı zannetmiyorum, ben senin hizmetçinim" dediğimde güldü.
Yanağımı okşadı "sen benim şansım ve herşeyimsin" dediğinde sıkıca sarıldım "benim şansım yanında olmam" dediğimde güldü "o gün" dediğinde kafamı kaldırdım, kaşlarımı çattım "beni sinirden öldürücektin, gülme öyle" dediğimde daha çok güldü.
Gıcık şey "kadını ben öldürücektim, başkasına yakın olmanı istemiyorum" dediğimde anlımı öptü "sen hep böyle kıskançmıydın" dediğinde göz devirdim.
Kafasını ağaca yasladı "o yüzden soğuk davranıyordun, şimdi anlıyorum" dediğinde kafamı salladım "sende deliriyordun" dediğimde güldük "sinirlenince çok çekici oluyorsun" diyerek parmağımı göğüsünde gezdirdim.
Elimi tutarak öptü "hmm öylemi oluyorum, sinirlenince neler yapacağımı yatakta göstermek isterim" dediğinde alt dudağımı ısırdım, hayali bile acı ve zevk vericiydi, gerçeğini düşünemiyordum bile.
Boynunu okşayarak "bende görmek isterim" dediğimde elini t-shirt' ümün içine soktu "beni azdırıyorsun" dediğinde güldüm "biraz" dediğimde kalçamı sıktı "of dayanamıyorum yapma şunu ,düğüne kadar sana dokunamam, neden böyle bir kural var" dediğinde güldüm.
Elini tuttum "kurallar yıkılmak için var" dediğimde gülerek kalktı "haklısın" diyerek odasına gittik, pekala umarım heyecandan ölmem, ilkimi ilk aşkıma vericektim 😆
____________________________________
Buda bitti 🤷♀️
Yeni hikayelere başlasam iyi olur lxöxşxöğlvşckclxöxl smut yazmayacağım baştan söyliyeyim 🙃