13

592 48 61
                                    

Ayağımı sardım mecburen, jin arada gelerek beni kontrol ediyordu, biraz sohbet ediyorduk, aslında jin'i sevmiştim.

Yoongi içeri girerek kapıyı kilitledi, yanıma oturduğunda boş boş baktım, elimi tutu, öperek "sıkıldın mı? 5 gün oldu" dediğinde kafamı salladım "hayır" dediğimde derin bir nefes aldı "ne oldu hoseok" dediğinde omzu silktim.

"Biz neyiz" dediğimde kaşlarını çattı "anlamadım" dediğinde yutkundum "biz neyiz, tam olarak biz neyiz" dediğimde anlamayarak bakıyordu "yoongi biz neyiz, sevgilimiyizi, yoksa ben senin için objeden başka birşey değilmiyim?" dediğimde kafası salladı.

Sanırım anlama evresindeydi, kaşlarını yeniden çattı "sevgilide değiliz obje de değilsin hoseok saçmalama" dediğinde geriye yaslandım "anladım, lütfen gidermisin, dinlenicem" dediğimde kaşlarını kaldırdı "okadar yanlış şeyler anladığına eminim ki" dediğinde anlımı ovdum.

Yanaklarımı tutarak "bana ilgi göstermeni seviyorum, sana aşık değilim" dediğinde kalbim paramparça olmuştu, ellerini ittim "git" dediğimde kalkarak çıktı.

Ağlamaya başladım, sevgimi hak etmeyen birine veriyordum ama bunu durduramıyordum işte, aptaldım, çok aptaldım.

Saçlarımı çektim, kalkarak kapıyı kilitledim, elime ne geçerse duvara fırlattım, ama bunlar acımı almıyordu.

Cam parçası kolumu sıyırdığında vücudum soğudu , b-bu iyi hissetirmişti.

Yere oturdum, cam parçası alarak koluma çizik attım, rahatlamıştım, bir çizik daha, bir çizik daha ve birtane daha, elimdeki parçayı kenarı attım.

Kolumdan sızan kanlar ile midem bulanmıştı, kalkarak bez aldım, kolumu sardım.

Odadan çıkarak aşşağıdan süpürge kürek aldım , yerleri süpürdüm, kolum acıyordu ama umursamadım.

O beni beğenmiyorsa bu vücud neye yararki.

((Of bunu yazmak içimi parçaladı, ben neden böyleyim amk ponçik ponçik ilerliyorduk🤦‍♀️))

Kolumu iyice temizleyip sardım, yaz ayındaydık ama uzun kollu giysem daha iyi olucaktı.

Yatağıma girdim tekrar, taehyung içeri girdi, yanım geldi "hoseok geç oldu ama nasılsın diye bakmaya geldim, iyimisin bebeğim" dediğinde gülerek kafamı salladım "iyiyim uyuyacaktım, gel beraber uyuyalım" dediğimde gülerek yanıma uzandı.

Anlımı göğüsüne bastırdım ve gözlerimi kapattım, oda bana sıkıca sarıldı.

Ağlamamak için zor duruyordum, ilgimi seviyordu, ilgimde artık olmayacaktı, duygularımı kilitleyecektim ve kimseye açmayacaktım.

Kimseye.

__________________

Sorry hoşik 😭😭😭

sope : kingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin