"Numara olan."

659 39 27
                                    

(Bu kurgunun fazla uzun olacağını düşünmüyorum en fazla 20-25 bölüm olurMedya: saçını yeni kestirmiş tatlı ve yakışıklı aidan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kurgunun fazla uzun olacağını düşünmüyorum en fazla 20-25 bölüm olur
Medya: saçını yeni kestirmiş tatlı ve yakışıklı aidan

Oy verirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim canlarım)

Eleanor koşarak duyduğu sese doğru gitti. Karşısında ağlayan ve "Hırsız çantamı çaldı" diye bağıran kadını gördü. Sonra da sokağın sonunda kaçan adamı.

Koşarak adamın arkasından gitti, bir ara sokağa girdiklerinde Eleanor etrafta kimsenin olmadığına emin olduktan son
ra zamanı durdurdu.

Yavaş adımlarla adama yaklaştı ve elindeki çantayı aldı. Arkasını dönmüş gidecekken kendi kendine konuştu. "İçimde kalmasın." Sol elini yumruk yapıp adamın yüzüne geçirdi.

Eleanor sokaktan çıkacakken şehirdeki sesler tekrar kulağına gelmeye başlamış, adam yediği yumruğa inleyerek tepki vermişti. Omzunun üstünden adama baktı ve dudağının tek tarafıyla gülüp önüne döndü.

Eleanor çantası çalınan kadının yanına gitti ve çantayı merdivende oturmuş ağlayan kadına uzattı. Kadın kafasını kaldırıp eleanordan çantasını aldı.

"Çok teşekkür ederim, çok- çok teşekkür ederim. Sen olmasaydın ne yapardım" Eleanor kadına gülümseyip arkasını dönmüş komisyon çantasını sakladığı yere gidiyordu ki kadın ona seslendi.

"Afedersiniz..." Eleanor kadına döndü. "Acaba isminiz neydi?" Eleanor birkaç saniye düşündükten sonra cevap verdi.

"İsmim eight efendim." Kadın düşünmeden sordu. "Sayı olan eight mi?" Eleanor gülümsedi. "Numara olan."

Kadının daha fazla birşey sormasına izin vermeden ordan uzaklaştı.

Eleanor komisyona geldiğinde hava kararmıştı. Çantayı görevliye teslim edip odasına çıktı. Kapıyı açtığında masada çalışan five'ın gözleri ona dönmüştü.

"Selam!" Eleanor ona göz devirip içeriye girdi. Yatağına oturup çantasından kitabını çıkarttı. "El-" "Birdaha bana el dersen önce gözlerini oyar kargalara yem ederim sonra da o boğazını kesip ses tellerini birbirine bağlar kıçına sokarım"

Five onun bu haline sırıttı ve sandalyesiyle ona döndü. "Pekâlâ. Eleanor ben geçmi-" kapı çalma sesiyle ikili oraya döndü.

Eleanor "Gel!" dediğinde içeriye elinde kocaman bir koliyle takım elbiseli bir adam girdi. Eleanor kitabını kenara bıraktı ve five ile ayaklanıp adama yaklaştılar.

FİVE HARGREEVES-ELEANOR PİTTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin