Grace? Anne?

362 30 13
                                    

(Yorumlarınız benim için değerli lütfen yorum yapınn)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yorumlarınız benim için değerli lütfen yorum yapınn)

☂☂☂☂☂

Diego boks salonuna gelip kimseyle konuşmamaya özen göstererek kazan dairesine gitti. Koridora geldiğinde kapının kenarınadaki banttaki saç telini görünce bıçaklarından birini çıkarıp temkinlice kapıyı açtı. Bıçaklarından birini fırlattığında bıçak Allison'un önünden geçip başının kenarına saplandı.

"Neden buradasın prenses?"

Allison oan gözlerini devirdi. Diego'nun şuan içinde yaşadıklarını bilseydi yine de bunu yapar mıydı acaba?

"Bana yardım etmelisin Diego."

Diego önünde dikildiği kapıyı kapattı. Merdivenlerden inerken konuştu.

"Hangi konuda? Luther'ı tavlama işleri falansa buna gerek yok. Git ve sevdiğini söyle."

Allison yine göz devirdi ama sonra gülümseyerek sordu.

"Karakoldan birinin dosyasını bulmanı istesem?"

Diego sorgularca tek kaşını kaldırdı. Allison ondan yardım mı istiyordu? Grçekten yaşanıyor muydu bu? Çocukluklarında bile kavga dışında diyalogları olmazdı ki bu ikilinin.

"Kimmiş bu şanslı kişi?"

☂☂☂☂☂

Eleanor ve Five keman kursuna gitmiş, Vanya'yı bulamayınca da oradan çıkıp donutçuya gelmişlerdi.

"Ne istersiniz?"

Gorson genç bir kızdı. Sarı saçları, dağınık topuzu ve kahverengi gözleriyle oldukça güzel görünüyordu. Yaka kartında 'Kate' yazıyordu. Eleanor bakışlarını Five'a çevirdi. Cevap vermeyeceğini anladığında kesin ve ciddi bir şekilde konuştu. Genç kızın hep olduğu gibi dışarıya karşı ciddi bir duruşu vardı.

"İki vanilyalı, bir reçelli donut ve bir sade, iki sütlü-şekerli kahve. Vanilyalı donutların ve sütlü-şekerli kahvenin birini paket yaparsanız sevinirim."

Five anlamsız bakışlarla Eleanor'a dönerken garson kız 'kate' onaylayıp donutları getirmeye gitti. Five ise bu donutlar ve kahvenin kime olduğunu, neden Eleanorla aynı zevkleri olduğunu sorguluyordu.

"Ben'e"

"Zihnimi okuma."

Eleanor omuz silkti.

FİVE HARGREEVES-ELEANOR PİTTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin